części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] Rezonans w kabinie pomiedzy 1600-1800 obr.

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 08 sty 2015, 12:11

Buczenie na pewno nie jest spowodowane zerwaną poduchą ,oby to nie był konwerter .

Młody
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:19
Lokalizacja: Krasnosielc

Post autor: Młody » 08 sty 2015, 19:09

Poduchy przejrzane . Lewa pod silnikiem jest całą zalana olejem .Mam nadzieje ze po wymianie ten rezonans zniknie :) Nie strasz kolego tutenhamon :p

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 08 sty 2015, 23:06

Młody pisze:Byłem dzisiaj u machaniora i powiedział mi ze to prawdopodobnie podpora wału . Bez pewnosci boje sie tego ruszac zeby jeszcze wiekszego ambarasu nie narobic . Mozliwe to ze podpora tak rezonuje ? Ma mniej-wiecej 2cm luzu góra dól .
Takie buczenie może być spowodowane również tym, że przy montażu wału nie został on zamontowany w pierwotnym ułożeniu, tzn. Na flanszach przegubów oraz samych przegubach powinny być oznaczenie serwisowe, w jakim miejscu był zamontowany wał. Dodatkowo na wałku tylnego dyfra jest również małe "nacięcie" / wyżłobienie wg którego również się wał zakłada. Jest to dlatego zrobione, że wałki mają tzw. bicie boczne i jeśli wał jest seryjnie wyważony i zamontowany odpowiednio względem wałków to jest ok. Ale jak wał będzie przekręcony względem tych oznaczeń to może właśnie powodować to buczenie...

Tu z kolei piszesz
Młody pisze:Nowe fakty w temacie :
Kiedy przezucam z P na R lub D i trzymam noge na hamulcu znacznie zwiekszaja mi sie wibracje i słychac delikane buczenie
To mi raczej wygląda na problem w samej skrzyni <niewiem> jak właśnie np. konwerter, ale pisał es ze skrzynia jest po remoncie....a konwerter był robiony?
to nie jest zwykły napęd...to

Młody
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:19
Lokalizacja: Krasnosielc

Post autor: Młody » 09 sty 2015, 08:30

Tak , konwerter był robiony . Ogólnie cała skrzynia miała już dosyć. Kilka dni temu byłem w Midparts ( tam gdzie robiona była skrzynia ) . Zrobiliśmy jazdę testową i właściciel zapewniał mnie ze problem nie leży w skrzyni .

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 09 sty 2015, 09:26

Młody pisze:Zrobiliśmy jazdę testową i właściciel zapewniał mnie ze problem nie leży w skrzyni .
no to wejdź pod auto i sprawdź czy masz wał dobrze zamontowany.

poduszka silnika na 90% nie bedzie powodować takich objawów - ja miałem jedna tak rozwaloną że aż sie "posypała" w rekach i nie było żadnego rezonansu - wibracji - nic. Prędzej może być to poducha pod skrzynią, albo poduchy tylnego dyfra (ale tu też wątpliwe).

a może masz nie dokręconą osłone silnika lub nadkole i wibruje ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Młody
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:19
Lokalizacja: Krasnosielc

Post autor: Młody » 09 sty 2015, 10:07

Mam nadzieje ale tez myśle ze o raczej nie ta poducha pod silnikiem . Kolego martin_rs4 :mógłbys podrzucić jakieś fotki tych oznaczeń mocowania wału ? Spróbuje tego odszukac . Pozdrawiam

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 09 sty 2015, 10:20

tu masz jak powinno się wał zamontować

Obrazek

a tu jak jest to przez ASO znaczone

Obrazek

jutro bede siedział w kanale (bo wlew gazu w klapce robie :D ) to zrobie Ci fotki jak to faktycznie na wale wygląda.
to nie jest zwykły napęd...to

Młody
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:19
Lokalizacja: Krasnosielc

Post autor: Młody » 09 sty 2015, 21:03

Ok:) Dzięki :) A nie uważasz jeżeli to był by wał lub coć z nim związane ze odzywałby się tylko przy pewnej prędkości a nie na każdym biegu właśnie w tym zakresie obrotów? Pozdrawiam

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 09 sty 2015, 23:11

Młody pisze:A nie uważasz jeżeli to był by wał lub coć z nim związane ze odzywałby się tylko przy pewnej prędkości a nie na każdym biegu właśnie w tym zakresie obrotów?
Niekoniecznie. Ja akurat przerabiałem temat z wałem u siebie, ale mi źle wyważyli i dopiero przy pewnym zakresie obrotów było czuć wibracje itp....ale to nie musi być w cale to.... <hmm> no bo dlaczego Ci buczy, czy też wibruje na postoju przy zmianie biegów?... <niewiem>
to nie jest zwykły napęd...to

Młody
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:19
Lokalizacja: Krasnosielc

Post autor: Młody » 10 sty 2015, 17:58

Ten rezonans jest jest słuchać kiedy jedę na każdym biegu w zakresie obrotów 1600-1800 . Im bardziej depnę gazu w tym zakresie obrotów to jest bardziej slychac . Rownież podczas zmiany biegów gdy obroty spadają jest to delikatnie odczuwalne . Ostatnio rozpędziłem auto na podnośniku lecz bez obciążenia nie slychac tego .

Młody
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:19
Lokalizacja: Krasnosielc

Post autor: Młody » 12 sty 2015, 17:42

Mam jeszcze pytanko . Gdzie znajduje sie złącze elastyczne wydechu ? Patrzyłem na kanale ale go nie widac <hmm> Tak jak by go nie było <niewiem> Chyba tu jest właśnie pies pogrzebany .

adrian949

Post autor: adrian949 » 12 sty 2015, 17:59

Ponieważ nie powinno go tam być.

ernesto

Post autor: ernesto » 12 sty 2015, 18:06

adrian949 pisze:Ponieważ nie powinno go tam być.
Potwierdzam, wydech w preFL jest na sztywno, bez połączeń elastycznych.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 12 sty 2015, 18:14

ernesto pisze:
adrian949 pisze:Ponieważ nie powinno go tam być.
Potwierdzam, wydech w preFL jest na sztywno, bez połączeń elastycznych.
jak to.. <hmm> rany, rany czlowiek cale zycie sie uczy i tak glupi umiera :p
to nie jest zwykły napęd...to

ernesto

Post autor: ernesto » 12 sty 2015, 18:24

Marcin u mnie nie ma żadnej złączki elastycznej na wydechu. Ale o ile się nie mylę to w FL chyba coś jest.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl