Mam tak samo. Podczas wymiany rozrządu namierzyłem jedną ze śrub co jak dobrze pamiętam trzymaja osłony czy cos i wchodza w blok. Z jednej sie lało,uszczelniłem ale nie wiem czy nie popuściła znowu. Bedzie trza przód zwalać.Kolmax1992 pisze:Mam podobny problem. Uszczelka chłodnicy oleju + oringi wymienione a leje sie dalej. Gdzies z przodu silnika. Obok rozrządu sucho odma z tyłu i z przodu do zrobienia bo rosi <jezu> ale nie widać świeżego oleju którego wymieniłem. Alternator patrząc z góry suchy. Olej kapie z lewej strony miski.
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wyciek oleju z silnika
no dziwne <niewiem> prześwietlałem ostatnio wszystkie gwinty i niezauwarzyłem żeby któryś był na przelot, tam w tym miejscu znajduje się taka zaślepka z niej może lecieć ale na pewno nie z tych trzech śróbadrian949 pisze:Jak się którąś z tych śrub dokręci za mocno to będzie z niej ciekło. Tylko nie pamiętam która to.
[url=http://images70.fotosik.pl/524/f81b9d8aea73c5e3.jpg]Obrazek[/URL]
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Dawałem kiedyś fotkę gdzie to leci : http://www.a8team.pl/topics12/639.htm .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
To ja również się podepnę pod temat i zapytam ekspertów
Szykować kasę na uszczelki pod głowicami czy to skądś indziej leci ?
![Obrazek]()
Ciężko zlokalizować wyciek bo leci po filtrze oleju i na alternator(który chyba chlapie na wszystko co się tylko da) Miejsce które zaznaczyłem wydaje się "najświeższe" i leci tutaj jakby najczystszy olej. Masełko delikatne się robi na korku lecz płyn jak i olej czysty. Miałem też miedzy czasie wyciek płynu z pod parownika i leciało dość ostro ale sytuacja z płynem opanowana. Na chwile obecną jeżdżę bez pampersa no i niestety co jakiś postój nawet kilku sekundowy to zdążę zaznaczyć teren

Szykować kasę na uszczelki pod głowicami czy to skądś indziej leci ?
Ciężko zlokalizować wyciek bo leci po filtrze oleju i na alternator(który chyba chlapie na wszystko co się tylko da) Miejsce które zaznaczyłem wydaje się "najświeższe" i leci tutaj jakby najczystszy olej. Masełko delikatne się robi na korku lecz płyn jak i olej czysty. Miałem też miedzy czasie wyciek płynu z pod parownika i leciało dość ostro ale sytuacja z płynem opanowana. Na chwile obecną jeżdżę bez pampersa no i niestety co jakiś postój nawet kilku sekundowy to zdążę zaznaczyć teren
