części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 95 4.2PB/LPG ] Wyciek oleju z silnika

Gość

Post autor: Gość » 15 sty 2015, 20:38

Kolmax1992 pisze:Mam podobny problem. Uszczelka chłodnicy oleju + oringi wymienione a leje sie dalej. Gdzies z przodu silnika. Obok rozrządu sucho odma z tyłu i z przodu do zrobienia bo rosi <jezu> ale nie widać świeżego oleju którego wymieniłem. Alternator patrząc z góry suchy. Olej kapie z lewej strony miski.
Mam tak samo. Podczas wymiany rozrządu namierzyłem jedną ze śrub co jak dobrze pamiętam trzymaja osłony czy cos i wchodza w blok. Z jednej sie lało,uszczelniłem ale nie wiem czy nie popuściła znowu. Bedzie trza przód zwalać.

Kolmax1992

Post autor: Kolmax1992 » 15 sty 2015, 21:05

Brat mnie straszy, ze to z glowicy. chociaz nie widzi wyxieku. A na temat dokrecania glowicy, moge sprawdzic kluczem dynamo czy cos pojdzie? Czy jesli okaze sie ze glowica to jakie koszty. lepiej zrobic jedna czy dwie. kod silnika to abz.

adrian949

Post autor: adrian949 » 15 sty 2015, 21:14

Jak się którąś z tych śrub dokręci za mocno to będzie z niej ciekło. Tylko nie pamiętam która to.
Obrazek

Gość

Post autor: Gość » 15 sty 2015, 21:19

No własnie Adriano i ktoś u mnie dawniej sobie przedobrzył i teraz cieknie.

Kolmax1992

Post autor: Kolmax1992 » 16 sty 2015, 16:29

Panowie a to jest z przodu tak? w sensie nie tam gdzie rozrząd tylko wiecie <onie> Mam nadzieje, że to to. A nie głowica.

Gość

Post autor: Gość » 16 sty 2015, 16:38

U mnie z samego przodu ciekło nieco nad pompa oleju. Sam nie wiem co gorsze głowica czy jakaś przekręcona śruba....

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 16 sty 2015, 22:55

adrian949 pisze:Jak się którąś z tych śrub dokręci za mocno to będzie z niej ciekło. Tylko nie pamiętam która to.
[url=http://images70.fotosik.pl/524/f81b9d8aea73c5e3.jpg]Obrazek[/URL]
no dziwne <niewiem> prześwietlałem ostatnio wszystkie gwinty i niezauwarzyłem żeby któryś był na przelot, tam w tym miejscu znajduje się taka zaślepka z niej może lecieć ale na pewno nie z tych trzech śrób

Gość

Post autor: Gość » 16 sty 2015, 23:08

A jak masz zauwazyć jak tam od magistrali olejowej dzielą milimetry i wystarczy lekko przedobrzyc by się cos w środku rozszczelniło. Jak u mnie ciekło to może walić dalej bo nie bardzo wiem skąd nagle mam wyciek w podobnym miejscu co był...

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 16 sty 2015, 23:10

to prędzej gwint przekręcisz
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Gość

Post autor: Gość » 16 sty 2015, 23:36

Te śrubki maja taki stożek na końcu za gwintem. A sam gwint tez wyglądał na strasznie delikatny. Nie wiem jak jest dalej ale wiem że jest tam nieciekawie. No i ciekło sporo z tej dziurki

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 17 sty 2015, 09:08

Dawałem kiedyś fotkę gdzie to leci : http://www.a8team.pl/topics12/639.htm .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Gość

Post autor: Gość » 17 sty 2015, 12:59

Dokładnie o to chodzi. Upierdliwa sprawa. Wkręcana na kleju i jakims uszczelniaczu silikonowym i niestety chyba puściła znowu.

Awatar użytkownika
Nyku
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Radek
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Nyku » 14 mar 2015, 15:25

To ja również się podepnę pod temat i zapytam ekspertów :D

Szykować kasę na uszczelki pod głowicami czy to skądś indziej leci ?

Obrazek

Ciężko zlokalizować wyciek bo leci po filtrze oleju i na alternator(który chyba chlapie na wszystko co się tylko da) Miejsce które zaznaczyłem wydaje się "najświeższe" i leci tutaj jakby najczystszy olej. Masełko delikatne się robi na korku lecz płyn jak i olej czysty. Miałem też miedzy czasie wyciek płynu z pod parownika i leciało dość ostro ale sytuacja z płynem opanowana. Na chwile obecną jeżdżę bez pampersa no i niestety co jakiś postój nawet kilku sekundowy to zdążę zaznaczyć teren :/

Gość

Post autor: Gość » 14 mar 2015, 18:01

Jak delikatne masełko to pewnikiem chłodniczka oleju do roboty.

Awatar użytkownika
Nyku
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Radek
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Nyku » 14 mar 2015, 21:39

Średni koszt roboty? Są do tego jakieś zestawy naprawcze czy to kwestia kilku oringów?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl