części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 97 4.2PB/LPG ] Obniżanie zawieszenia

Awatar użytkownika
Konrad
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 26
Rejestracja: 02 paź 2009, 09:05

[D2 97 4.2PB/LPG ] Obniżanie zawieszenia

Post autor: Konrad » 26 maja 2010, 17:23

pytanko czy od czegoś pasuje zawieszenie lub same spreżyny do D2 4.2 quattro 97

chciałbym obniżyc jakies 30 mm tak by prześwitów nie było

wyglada to tak w tej chwili u mnie na 19 i oponie 255/35 ( lada dzien zaprezetuje moja A w NASZYCH AUTACH )

Obrazek


zakładał może ktoś takie do siebie ??

http://www.allegro.pl/item1047482215_ja ... _po94.html
Ostatnio zmieniony 25 lut 2012, 09:34 przez Konrad, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 26 maja 2010, 19:04

Obniżałem na innych sprężynach ale też o 30mm i było całkiem przyjemnie i równo stała ósemka http://www.a8team.pl/topics15/91.htm
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

WWW.VIPLIMUZYNA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 29 lip 2009, 14:41
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: WWW.VIPLIMUZYNA » 27 maja 2010, 07:42

Ja Obniżałem, na tych jamexach wczoraj swoje auto i jest wszystko ok komfort jazdu praktycznie się nie zmienił

artekk

Post autor: artekk » 27 maja 2010, 11:04

WWW.VIPLIMUZYNA pisze:Ja Obniżałem, na tych jamexach wczoraj swoje auto i jest wszystko ok komfort jazdu praktycznie się nie zmienił
Obniżałeś całe auto, czy tylko przód? Jeśli cały samochód, to jak wygląda tył względem przodu, nie jest za nisko (widzę, ze masz LPG) ? Piszesz, że nie zmienił się komfort, a czy zmieniło się prowadzenie samochodu?

WWW.VIPLIMUZYNA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 29 lip 2009, 14:41
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: WWW.VIPLIMUZYNA » 27 maja 2010, 16:53

Obniżałem tylko przód bo tył siedzi mi nisko .Po obniżeniu przód się wyrównał i jest idealnie.Jutro jade w trase to będe wiedział jak to jest z prowadzeniem w mieście róznica prawie nie odczuwalna.

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 27 maja 2010, 19:01

ja rok temu zakladalem jamexy czerwone z allegro auto poszlo sporo w dol i jest komfortowe- napewno nie jedzie sie jak taczka, polecam takie jamexy jak najbardziej

artekk

Post autor: artekk » 27 maja 2010, 21:03

paulo79 pisze:ja rok temu zakladalem jamexy czerwone z allegro auto poszlo sporo w dol i jest komfortowe- napewno nie jedzie sie jak taczka, polecam takie jamexy jak najbardziej
wymieniałeś komplet, czy tylko przód? jeśli komplet - mam pytanko jak wyżej :)

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 27 maja 2010, 21:15

Ja mam cały komplet sprężyn K.A.W -60/-30 i jest git :)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

artekk

Post autor: artekk » 27 maja 2010, 21:25

Wiem, że powinno być git, bo są to najczęściej polecane sprężyny na a8-freunde.com, ale...

dwie sprawy :

- moje auto nie jest do lansu, tylko codziennego użytku, więc obniżenie za duże jak dla mnie,
- cena - ok. 300euro + transport na ebay.de, nie wiem, czy w PL są dostępne,
- trzeba zastosować inne amortyzatory, nie wierzę, że fabryczne z przodu działają sensownie 6cm poniżej dedykowanego zakresu pracy

klon_84

Post autor: klon_84 » 28 maja 2010, 01:19

mi tyl sada i tez planuje wrzucic jamexy na przod zas na tyl orginalne sprezyny z ASO i mysle ze bedzie naprawde ok :-D

Lukasz_
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 85
Rejestracja: 16 maja 2009, 14:27
Lokalizacja: D1

Post autor: Lukasz_ » 28 maja 2010, 10:00

Też mam jamexy (przód)... kupiłem rok temu, bo nie mogłem znaleźć zawieszenia od S8.
Po założeniu praktycznie brak różnicy w komforcie, natomiast prowadzenie lepsze (nie buja, nie nurkuje i nie wychyla się na zakrętach) auto się wyrównało. W międzyczasie kupiłem zawieszenie kpl. od S8, ale chyba nie będę wrzucał, bo naprawdę fajnie się jeździ na jamexach.

klon_84

Post autor: klon_84 » 28 maja 2010, 10:07

Klamka zapadla decyduje sie na jamexy :-D

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 28 maja 2010, 10:52

wymienilem tylko przod bo z tylu mam nivo i jest opuszczone na maxa w dol wiec auto stoi rowno-nisko. Komfort zachowany

Awatar użytkownika
Konrad
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 26
Rejestracja: 02 paź 2009, 09:05

Post autor: Konrad » 29 maja 2010, 01:42

wklejcie Panowie fotki jak A wygląda na Jamexach

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 29 maja 2010, 14:34

artekk, no u mnie to był koszt jakiś 900zł, ale wtedy Euro było po 3.20 więc teraz na pewno są droższe. I przy nich jest TUV na którym jest napisane, że sprężyny do stosowania z oryginalnymi amorkami więc tak jeżdżę, na razie jest oki, jak padną to kupię Bilsteiny B6. :)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl