[D3 ALL ] Możliwości ustawienia geometri
[D3 ALL ] Możliwości ustawienia geometri
Witam
gdzie ustawiacie geometria w waszych a8 d3 ?
co dokładnie można ustawić lub trzeba ustawić żeby było dobrze?
niestety zjada mi trochę rant opony :< i tak opony ida po zimie na smietnik wiec zbytnio sie tym nie przejmuje , tylko chciałbym to ogarnąć zeby nie wcinało mi nowych opon
zawsze geometrie ustawiałem u pewnego mechanika który zajmuje sie tylko tym w toruniu i zawsze robił to dobrze
ASO w Toruniu chce za taka usługe 200zł
Pan H weźmie 140-150zł za przód i tył
czy w A8 mozna ustawiac Kąty pochylenia kół ?
wydaje mi sie ze poprzednik po wymianie wahaczy nie zrobił geometri i zbierzności
gdzie ustawiacie geometria w waszych a8 d3 ?
co dokładnie można ustawić lub trzeba ustawić żeby było dobrze?
niestety zjada mi trochę rant opony :< i tak opony ida po zimie na smietnik wiec zbytnio sie tym nie przejmuje , tylko chciałbym to ogarnąć zeby nie wcinało mi nowych opon
zawsze geometrie ustawiałem u pewnego mechanika który zajmuje sie tylko tym w toruniu i zawsze robił to dobrze
ASO w Toruniu chce za taka usługe 200zł
Pan H weźmie 140-150zł za przód i tył
czy w A8 mozna ustawiac Kąty pochylenia kół ?
wydaje mi sie ze poprzednik po wymianie wahaczy nie zrobił geometri i zbierzności
Przód tylko zbieznosc, tył kąty.
Jesli ASO chce za to tylko 200zł to ja bym sie nie zastanawiał, bo istnieje szansa, ze wykonają to zgodnie z procedura serwisowa, badz procedura maszyny.
Ja ostatnio robiłem na HUNTER 3D i auto w tryb comfort, pomary od blotnika do srodka kola wysokosci przod i tyl wpisane w program wyskoczylo co mu tam potrzeba, wyregulowane i jakos jezdzi :p
Jesli ASO chce za to tylko 200zł to ja bym sie nie zastanawiał, bo istnieje szansa, ze wykonają to zgodnie z procedura serwisowa, badz procedura maszyny.
Ja ostatnio robiłem na HUNTER 3D i auto w tryb comfort, pomary od blotnika do srodka kola wysokosci przod i tyl wpisane w program wyskoczylo co mu tam potrzeba, wyregulowane i jakos jezdzi :p
Ja ciagle pisze o geometrii. Program w Hunter 3d wymaga podania tych wartosci podczas wykonywania geometrii zawieszenia.raftor pisze:ale to mówisz o adaptacji poziomu zawieszenia aby kazde koło stało równo a nie o geometriaro51 pisze:pomary od blotnika do srodka kola wysokosci przod i tyl wpisane w program
pozdrawiam
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Jasne jesli ustawisz na drazku na trybie dynamic to oczywiscie. Po to jest dosc zaawansowany system geometrii 3d , aby te wartosci wyposrodkowac w sposob taki, aby bylo poprawnie. Stad min w programie wybierasz zawieszenie jakie posiadasz, zwykle sport, wersje nadwozia itp mierzysz wysokosci kol i program sam dopasuje odpowiedni schemat ustawienia. Jesli zje Ci opony to oni za to odpowiadaja.
czyli do asoaro51 pisze:Jasne jesli ustawisz na drazku na trybie dynamic to oczywiscie. Po to jest dosc zaawansowany system geometrii 3d , aby te wartosci wyposrodkowac w sposob taki, aby bylo poprawnie. Stad min w programie wybierasz zawieszenie jakie posiadasz, zwykle sport, wersje nadwozia itp mierzysz wysokosci kol i program sam dopasuje odpowiedni schemat ustawienia. Jesli zje Ci opony to oni za to odpowiadaja.
jak spierdziala mi i przyajde z zepsutymi oponami bede miał fakture moge rządać zadośćuczynienia?
czy geometria w aso obejmuje sprawdzenia poziomu zawieszenia ?
Ja wybieram się na dniach na Huntera 3D ,czyli zawieche ustawiać na comfort do geometrii czy moze być na dynamik?aro51 pisze:Przód tylko zbieznosc, tył kąty.
Jesli ASO chce za to tylko 200zł to ja bym sie nie zastanawiał, bo istnieje szansa, ze wykonają to zgodnie z procedura serwisowa, badz procedura maszyny.
Ja ostatnio robiłem na HUNTER 3D i auto w tryb comfort, pomary od blotnika do srodka kola wysokosci przod i tyl wpisane w program wyskoczylo co mu tam potrzeba, wyregulowane i jakos jezdzi :p