![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB/LPG ] Problem z kontrolką CAT
[D2 95 4.2PB/LPG ] Problem z kontrolką CAT
Witam dziś rano odpaliłem auto normalnie dojechałem do pracy ok 25km i wszystko było ok. Wróciłem po około 8 godz odpaliłem i było ok trochę przycisnąłem na powrocie i auto zaczęło szarpać i zapaliła się kontrolka Cat.
Wróciłem tak do domu auto postało ostygło a gdy odpaliłem ruszyłem to je zarzuca telepie jak depne na pół gazu to odrazu się zapala kontrolka Cat i jest tylko gorzej tak jak by nie chodziło na któryś gar.
Jak się nie pali kontrolka to tak jak by kulał na któryś gar. Dzieje sie tak i na benzynie i na gazie. Szukać gdzieś przyczyny czy odrazu jest najlepiej podjechać na komputer. Jeszcze cykanie mnie zastanawia bo mój silnik jak pracuje na wolnych obrotach to sobie cyka ale zawsze sobie tak cykał to są wtryski?
Wróciłem tak do domu auto postało ostygło a gdy odpaliłem ruszyłem to je zarzuca telepie jak depne na pół gazu to odrazu się zapala kontrolka Cat i jest tylko gorzej tak jak by nie chodziło na któryś gar.
Jak się nie pali kontrolka to tak jak by kulał na któryś gar. Dzieje sie tak i na benzynie i na gazie. Szukać gdzieś przyczyny czy odrazu jest najlepiej podjechać na komputer. Jeszcze cykanie mnie zastanawia bo mój silnik jak pracuje na wolnych obrotach to sobie cyka ale zawsze sobie tak cykał to są wtryski?
Ostatnio zmieniony 14 lut 2015, 22:20 przez Kuba123, łącznie zmieniany 1 raz.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Podpiąć się i obadać na który cylinder nie pali nie zaszkodzi , pominiesz szukanie . Sprawdź na który gar nie pali ,zmień świece jeżeli okaże się że to świeca to wymień cały komplet . Jak okaże się ze świece są OK , to podmień miejscami moduły być może jeden z nich już wysiadł . Mogła tez oberwać cewka w tedy będziesz musiał ją wymienić . <okioki>
Dodam że moduły masz pod czarną obudową na prawym nadkolu,po stronie pasażera .
Dodam że moduły masz pod czarną obudową na prawym nadkolu,po stronie pasażera .
Witam dziś rano odpaliłem audi i normalnie zapaliła i jak jadę to jest wszystko ok ale jak dodam gazu między 2 a 3 tyś zaczyna ją zarzucać a później jest ok dalej dobrze chodzi a jak ją depnę to wyrzuca kontrolkę Cat zaglądałem do tych dwóch modułów to jest na nich coś narosniete białego a jak sprawdzić na który gar niechodzi?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Witam dziś podłączyłem uto pod komputer i wyskoczyło mi sporo błedów taki bo spisałem na kartke
1810
1739
1740
561-Regulacja składu mieszanki
1088-Adaptacja składu mieszanki 2
17978 Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
16684 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder
16690 Cylinder #6 – wykryto przerwę zapłonu
16685 Cylinder #1 – wykryto przerwę zapłonu
Prawdopodobnie padł ten moduł podwójny co jest na nadkolu od strony pasażera zamówiłem już w środę może przyjdzie to dam znać
1810
1739
1740
561-Regulacja składu mieszanki
1088-Adaptacja składu mieszanki 2
17978 Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
16684 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder
16690 Cylinder #6 – wykryto przerwę zapłonu
16685 Cylinder #1 – wykryto przerwę zapłonu
Prawdopodobnie padł ten moduł podwójny co jest na nadkolu od strony pasażera zamówiłem już w środę może przyjdzie to dam znać
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
1810
1739
1740
561-Regulacja składu mieszanki
1088-Adaptacja składu mieszanki 2
17978 Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
16684 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder
16690 Cylinder #6 – wykryto przerwę zapłonu
16685 Cylinder #1 – wykryto przerwę zapłonu
To się pojawia
1739
1740
561-Regulacja składu mieszanki
1088-Adaptacja składu mieszanki 2
17978 Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
16684 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder
16690 Cylinder #6 – wykryto przerwę zapłonu
16685 Cylinder #1 – wykryto przerwę zapłonu
To się pojawia
Oznacza to tylko tyle ze wymieniles modul na darmo. Najgorsze jest to ze nie chcesz czytac, chlopaki Ci juz pisali zeby zerknac w kanal 11 i zobaczyc jak sondy pracują na korektach krotkoterminowych. Bez diagnozy kompletnej mozemy dalej wrozyc z fusow a Ty bedziesz na pale wymienial pol samochodu az w koncu trafisz. Tylko ze tak to mozna robic jak sie ma gore kasy na czesci 

Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"