D2 lift czy przed lift? Oto jest pytanie!
łee tam ... ja "pincet" wydałem i jest ok...ostatni tak myslalem a niech nawet co 50kkm zacznie stukac i to starczy na jakies 3 lata to wymieniajac dwa razy i tak bedzie taniej niz z ASOApophis pisze:a posiadacze liftów rwa tu włosy z głowy albo wydają tysiące
Ostatnio zmieniony 16 lut 2015, 20:13 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to
martin_rs4, dostępność i cenę sprawdzałem na serwerze u naszego dostawcy - firma Trost, także nici z linka. A i cena oczywiście z rabatem dla warsztatu.
Dochodzi jeszcze kaucja w wysokości 100 euro za stare, ale to oczywiście dostaniemy z powrotem.
Te 370 to za zestaw na dwie głowice (dwa nastawniki, dwa łańcuszki i uszczelki) ...także 5000zł <hura>martin_rs4 pisze:te 370€ nie jest tak straszne jak 2500zl
Dochodzi jeszcze kaucja w wysokości 100 euro za stare, ale to oczywiście dostaniemy z powrotem.
Sugerowana cena producenta 480 netto.martin_rs4 pisze:to ile dla przecietnego zjadacza chleba ?
Myślisz, że jak kupujesz części renomowanych marek (Bosch, Valeo, Pierburg itd.) takie jak zaciski hamulcowe, przepustnice, rozruszniki, alternatory, zawory AGR, turbiny, kompresory a nawet głowice to są to nówki ?! Nie, są to w 99% części po regeneracji.Apophis pisze:Więc owa firma sprzedaje regenerowane-super
Nom, ludziska kupują przedlifty i wydają tysiące by mieć wygląd/funkcje polifta, ale... <niegadam>Apophis pisze:po kiego ten cały syf jak mamy tylko kosmetyczna roznicę
Bzdura wierutna, nastawniki kosztują podobnie każdy jeden.Apophis pisze:Bo tam kosztuja 300zł no z wymianą 500 a nie 5tyś Tylko w A8 sa one dziwacznie drogiedanishow pisze:Te "magiczne nastawniki" mają też wszystkie silniki 1.8L w VAG-ach i nie odstrasza to ludzi przed ich kupnem
Do A6C5 1,8T oryginał w ASO to około 1800-1900 netto.
Do A4 1,8 oryginał w ASO identycznie jak powyżej.
Do TT 1,8 oryginał w ASO identycznie jak powyżej i to z bardzo prostego powodu - to jest jedna i ta sama część.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
OnlineDoc
- Administrator
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 kwie 2009, 21:40
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2006
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Legionowo
Inna 'beczka', oto moja historia 2 mc temu.
Części itd. A6 C5 1.8T.
- pasek rozrządu,
- rolka napinająca
- mała rolka
- śruba
- napinacz hydrauliczny.
- łańcuch rozrządu
- napinacz łańcucha
- pompa wody
- zestaw uszczelek napinacza łańcucha
dalej niestety lub stety:
- uszczelkę pokrywy zaworów
- uszczelniacz wałka rozrządu
- uszczelniacz wału
- koło zębate wału korbowego ( w związku z tym że ma klin )
- płyn do chłodnicy
(950-1000 zł)
Części itd. A6 C5 1.8T.
- pasek rozrządu,
- rolka napinająca
- mała rolka
- śruba
- napinacz hydrauliczny.
- łańcuch rozrządu
- napinacz łańcucha
- pompa wody
- zestaw uszczelek napinacza łańcucha
dalej niestety lub stety:
- uszczelkę pokrywy zaworów
- uszczelniacz wałka rozrządu
- uszczelniacz wału
- koło zębate wału korbowego ( w związku z tym że ma klin )
- płyn do chłodnicy
(950-1000 zł)
2009-04-28 godzina 21:40 - założyciel forum A8Team.PL. Ps: Polecam iParts.pl