części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

D2 lift czy przed lift? Oto jest pytanie!

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 16 lut 2015, 22:02

Powyższy zestaw do wymiany rozrządu ma się nijak do omawianych nastawników wałka rozrządu. Podana cena jest jak najbardziej realna, większość części marki febi (bardzo dobra i tania). Podejrzewam, że bez większego problemu skompletowałbym to za 200 euro.

Gość

Post autor: Gość » 16 lut 2015, 22:09

Ale w tym zestawie jest tez nastawnik i lancuszek :)
Próbuję wyjaśnić że w jakis innych mniejszych silnikach tanie czesci sie spisuja a w A8 jakos niebardzo co niejeden tu na forum opisywał.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2015, 22:11 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 16 lut 2015, 22:11

OOOpss, faktestycznie ...nie doczytałem <tjaa> . Zwracam honor <hihi>

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 16 lut 2015, 22:41

Apophis pisze:Ale w tym zestawie jest tez nastawnik i lancuszek :)
Próbuję wyjaśnić że w jakis innych mniejszych silnikach tanie czesci sie spisuja a w A8 jakos niebardzo co niejeden tu na forum opisywał.
pitu pitu..... jak zwykle jest cokolwiek tak jak piszesz ale oczywiście inaczej :)

O ile profil kolegi Doc jest prawidłowy to A6C5 z rocznika 1998 w silnikach 1,8 AEB,AJL,APU,ARK,ANB,AFY posiada napinacz łańcucha o numerze 058109217B który w ASO kosztuje coś koło 700pln netto.

Tu należy dodać, że jest to napinacz a nie nastawnik.
W silniku 1,8T AWT jest już nastawnik wałka rozrządu o numerze 058109088K i kosztuje on w oryginale prawie 1900pln netto.

Więc co właściwie porównujemy?.... napinacz łańcucha czy nastawnik zmiennych faz rozrządu?...... starsze S8 napinacza ani nastawnika nie posiada, po-liftowe A8/S8 posiada natomiast nastawnik cenowo zbliżony do tego co w 1,8T AWT.

Wszystkie mniejsze modele które posiadają ów nastawnik faz rozrządu mają go w podobnej do siebie cenie.
Czy napinacz kolegi Doc występuje w zamienniku tego nie wiem, nie robię takich aut ale z tego co wiem to nastawników faz rozrządu w zamienniku nie ma (oprócz "chińczyków" o których opinie są baaaaardzo zróżnicowane).
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 17 lut 2015, 13:38

Może masz racje-on ma rocznik 98 a przynajmniej w A8 te ustrojstwo szło od 99.
Tego nie wiem,ja nie mam u siebie niepotrzebnego ustrojstwa,co do zmiennych faz o wiele lepiej skonstruowali to japończycy :)

Reasumując jeżeli masz do wyboru FL i Pre FL w dobrym stanie obie to lepiej brac przedlifta bo mniej uderzy po kieszeni :)

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 17 lut 2015, 14:07

Apophis pisze:Reasumując jeżeli masz do wyboru FL i Pre FL w dobrym stanie obie to lepiej brac przedlifta bo mniej uderzy po kieszeni :)
A ja polecam FL bo jest po prostu ładniejszy. :)

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 17 lut 2015, 17:25

fakt Fl jest dużo ladniejszy :P
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 17 lut 2015, 17:37

Nie wiem pod jakim względem :)

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 17 lut 2015, 17:41

pod każdym :) rzecz jasna :)
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 17 lut 2015, 17:42

Nie przekonuje mnie :) Uroda zewnętrzna ani ładniejsza ni brzydsza ot nieco inna. Wewnętrzna jak wspominałem w tonie świątecznym-kupa światełek :)

Awatar użytkownika
danielos8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 472
Rejestracja: 20 sie 2012, 20:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: danielos8 » 17 lut 2015, 18:00

Lepiej wyliczajcie plusy techniczne polifta zamiast sie zachwycać jaki to on nie jest ładniejszy :P bo to kwestia gustu

Przedlift ładniejszy ! <hehe>
dare to be great

Gość

Post autor: Gość » 17 lut 2015, 18:01

Ale plusów technicznych nie ma są tylko minusy :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 lut 2015, 18:09

Apophis pisze:Ale plusów technicznych nie ma są tylko minusy :)
Tak, oczywiście, zrobili po-lifta, wprowadzili szereg poprawek technicznych i nowości więc ma same minusy - ja rozumiem, że "każda sroka swój ogon chwali" ale ty przechodzisz samego siebie :D
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 17 lut 2015, 18:25

Heh byłem u pszendzy,oglądalem S8 cybermyszy i tak mi sie spodobała że miałem juz kombinowac na nią hajs. Oczywiście S8 FL. Jednak czar prysł po przejażdżce-jakos niespecjalnie sie zbierała jak na 360konne S8.

No zrobili lifta dodali cudowne świetne nastawniki,jeden zawór na gar więcej i aż....kilkanaście kucyków średnio licząc :)
Oczywiście jest tez więcej elektroniki która sie czesciej chrzani-czytam forum codziennie.

Ładniejsze zegary,lepszy podłokietnik,więcej poduszek-to na plus. Ładniejsze sa klamki w drzwiach światła przednie nie ujmuja mnie-xenon+ nie jest az taki cudowny,soczewka to to samo w nieco innym wyglądzie,na + zdecydowanie lampy zespolone z kierunkami. Jeszcze zaleta jest opcja elektrycznego otwierania samej klapy bagażnika,usunięcie trefnych modułów zapłonowych,aluminiowe zwrotnice sa lżejsze ale za to czesciej pękac potrafią przy jakims rozbieraniu...
Środek. Jechałem wiele razy poliftem nocą,jak było to pierwsze A8 w ktorym siedziałem piekne(innej nie znałem) obecnie ilośc tych świątecznych światełek przyprawia mnie o ból oczu.

Szyber chyba jest nieco wiekszy w FL ale jak dla mnie szyber potrzebny mi jak dziura w moście :)

No nie wiem piszcie te mega zalety bo mi sie kończa pomysły :D

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 17 lut 2015, 18:52

Apophis wszyscy wiemy że jesteś zwolennikiem pre-lifta,przeciwnikiem FL,wrogiem D3 a o D4 nie wspomnę ale czasu nie cofniesz.
Różni ludzie różne potrzeby każdy musi sam zdecydować czy chce jeździć,pre-lift i Fl prawie takie same ale to prawie robi bynajmniej dla mnie przepaść między tymi samochodami ale przecież nie każdy zwraca uwagę na szczegóły drobne smaczki które budują całość,ja zwracam i dla mnie jak D2 to tylko FL .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl