D2 lift czy przed lift? Oto jest pytanie!
pitu pitu..... jak zwykle jest cokolwiek tak jak piszesz ale oczywiście inaczejApophis pisze:Ale w tym zestawie jest tez nastawnik i lancuszek
Próbuję wyjaśnić że w jakis innych mniejszych silnikach tanie czesci sie spisuja a w A8 jakos niebardzo co niejeden tu na forum opisywał.
O ile profil kolegi Doc jest prawidłowy to A6C5 z rocznika 1998 w silnikach 1,8 AEB,AJL,APU,ARK,ANB,AFY posiada napinacz łańcucha o numerze 058109217B który w ASO kosztuje coś koło 700pln netto.
Tu należy dodać, że jest to napinacz a nie nastawnik.
W silniku 1,8T AWT jest już nastawnik wałka rozrządu o numerze 058109088K i kosztuje on w oryginale prawie 1900pln netto.
Więc co właściwie porównujemy?.... napinacz łańcucha czy nastawnik zmiennych faz rozrządu?...... starsze S8 napinacza ani nastawnika nie posiada, po-liftowe A8/S8 posiada natomiast nastawnik cenowo zbliżony do tego co w 1,8T AWT.
Wszystkie mniejsze modele które posiadają ów nastawnik faz rozrządu mają go w podobnej do siebie cenie.
Czy napinacz kolegi Doc występuje w zamienniku tego nie wiem, nie robię takich aut ale z tego co wiem to nastawników faz rozrządu w zamienniku nie ma (oprócz "chińczyków" o których opinie są baaaaardzo zróżnicowane).
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Może masz racje-on ma rocznik 98 a przynajmniej w A8 te ustrojstwo szło od 99.
Tego nie wiem,ja nie mam u siebie niepotrzebnego ustrojstwa,co do zmiennych faz o wiele lepiej skonstruowali to japończycy
Reasumując jeżeli masz do wyboru FL i Pre FL w dobrym stanie obie to lepiej brac przedlifta bo mniej uderzy po kieszeni
Tego nie wiem,ja nie mam u siebie niepotrzebnego ustrojstwa,co do zmiennych faz o wiele lepiej skonstruowali to japończycy
Reasumując jeżeli masz do wyboru FL i Pre FL w dobrym stanie obie to lepiej brac przedlifta bo mniej uderzy po kieszeni
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Tak, oczywiście, zrobili po-lifta, wprowadzili szereg poprawek technicznych i nowości więc ma same minusy - ja rozumiem, że "każda sroka swój ogon chwali" ale ty przechodzisz samego siebieApophis pisze:Ale plusów technicznych nie ma są tylko minusy
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Heh byłem u pszendzy,oglądalem S8 cybermyszy i tak mi sie spodobała że miałem juz kombinowac na nią hajs. Oczywiście S8 FL. Jednak czar prysł po przejażdżce-jakos niespecjalnie sie zbierała jak na 360konne S8.
No zrobili lifta dodali cudowne świetne nastawniki,jeden zawór na gar więcej i aż....kilkanaście kucyków średnio licząc
Oczywiście jest tez więcej elektroniki która sie czesciej chrzani-czytam forum codziennie.
Ładniejsze zegary,lepszy podłokietnik,więcej poduszek-to na plus. Ładniejsze sa klamki w drzwiach światła przednie nie ujmuja mnie-xenon+ nie jest az taki cudowny,soczewka to to samo w nieco innym wyglądzie,na + zdecydowanie lampy zespolone z kierunkami. Jeszcze zaleta jest opcja elektrycznego otwierania samej klapy bagażnika,usunięcie trefnych modułów zapłonowych,aluminiowe zwrotnice sa lżejsze ale za to czesciej pękac potrafią przy jakims rozbieraniu...
Środek. Jechałem wiele razy poliftem nocą,jak było to pierwsze A8 w ktorym siedziałem piekne(innej nie znałem) obecnie ilośc tych świątecznych światełek przyprawia mnie o ból oczu.
Szyber chyba jest nieco wiekszy w FL ale jak dla mnie szyber potrzebny mi jak dziura w moście
No nie wiem piszcie te mega zalety bo mi sie kończa pomysły
No zrobili lifta dodali cudowne świetne nastawniki,jeden zawór na gar więcej i aż....kilkanaście kucyków średnio licząc
Oczywiście jest tez więcej elektroniki która sie czesciej chrzani-czytam forum codziennie.
Ładniejsze zegary,lepszy podłokietnik,więcej poduszek-to na plus. Ładniejsze sa klamki w drzwiach światła przednie nie ujmuja mnie-xenon+ nie jest az taki cudowny,soczewka to to samo w nieco innym wyglądzie,na + zdecydowanie lampy zespolone z kierunkami. Jeszcze zaleta jest opcja elektrycznego otwierania samej klapy bagażnika,usunięcie trefnych modułów zapłonowych,aluminiowe zwrotnice sa lżejsze ale za to czesciej pękac potrafią przy jakims rozbieraniu...
Środek. Jechałem wiele razy poliftem nocą,jak było to pierwsze A8 w ktorym siedziałem piekne(innej nie znałem) obecnie ilośc tych świątecznych światełek przyprawia mnie o ból oczu.
Szyber chyba jest nieco wiekszy w FL ale jak dla mnie szyber potrzebny mi jak dziura w moście
No nie wiem piszcie te mega zalety bo mi sie kończa pomysły
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Apophis wszyscy wiemy że jesteś zwolennikiem pre-lifta,przeciwnikiem FL,wrogiem D3 a o D4 nie wspomnę ale czasu nie cofniesz.
Różni ludzie różne potrzeby każdy musi sam zdecydować czy chce jeździć,pre-lift i Fl prawie takie same ale to prawie robi bynajmniej dla mnie przepaść między tymi samochodami ale przecież nie każdy zwraca uwagę na szczegóły drobne smaczki które budują całość,ja zwracam i dla mnie jak D2 to tylko FL .
Różni ludzie różne potrzeby każdy musi sam zdecydować czy chce jeździć,pre-lift i Fl prawie takie same ale to prawie robi bynajmniej dla mnie przepaść między tymi samochodami ale przecież nie każdy zwraca uwagę na szczegóły drobne smaczki które budują całość,ja zwracam i dla mnie jak D2 to tylko FL .