Niby o gustach się nie powinno dyskutować, ale jak dla mnie to akurat zarówno D2 preFL jak i E38 biją na głowę stylistyką wewnętrzną jak i zewnętrzną W140. Ten ostatni to pod tym względem archaizm z lat 80-tych z przyciskami, pokrętłami, kierownicą i licznikiem rodem z W201/W124.FOSS pisze:Jakie identyczne?... podobne ale nie identyczne..... przed-lift to jeszcze te klawisze jak z dużego biurowego kalkulatora rodem z A6C4 czy B80.... fuj..... środek po-lifta dużo ładniejszy.
Stawiając obok siebie D2 przed-liftem oraz BMW E38 i MB S-klasse W140 to D2 środkiem średnio z nimi konkuruje.... tzn. jest równie brzydkie z tymi klawiszami "od biurowego kalkulatora" - po-lift swoim środkiem E38 i W140 bije na całej linii, wygląda dużo młodziej i dużo nowocześniej niż konkurencja.
D2 lift czy przed lift? Oto jest pytanie!
Four rings to rule them all
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Foss ma dużo racji ... nowoczesne spojrzenie , jednak dla mnie Rubinowe podświetlanie Pre FL ,praktycznie bezawaryjny ABZ , pancerna CML 20 -to letniego auta wzbudza u mnie podziw . Dla tego dalej jeżdżę tym egzemplarzem to już będzie 7-dmy rok . Apophis <okioki> Trzymam twoją stronę , to chyba sentyment do tego modelu.
...i poprawić/udoskonalić błędy pierwotnej wersji :pApophis pisze:Lifty sa po to co by zwiekszyć lub utrzymać sprzedaż danego auta nie wywalając jednocześnie wielkiej kasy na nowy model
Oda modele wyglądem zewnętrznym niewiele się różnią ale wewnątrz to już przepaść. PreFL to po prostu auto z początku lat 90-tych, popieram FOSS-a i "klawisze od kalkulatora" ...natomiast FL ma znacznie nowocześniejszą, przyjazną dla oka stylistykę, wyprzedził konkurencję o klika lat.
A najlepsze te głupie gadanie o podświetleniu <tjaa> ...przecież to można jednym ruchem ściemnić lub po prostu wyciągnąć kabelek!
co do srodka preFL tego zwyczajnego np. z 95roku i tapczanami to tez mi sie nie podobało
Ale przeciez mozna mieć srodek praktycznie Lifta ale z zewnatrz prefl tak jak mialem i jest perfekt
Ktos tam napisał , ze prefl ma mała mordee.... a ja własnie niechcialem lifta bo mi sie jakis wezszy wydawal przod przez te xenony plus haha i wolalem starsza z soczewką. Lub lifta na soczewce jak Sebos miał
Ale przeciez mozna mieć srodek praktycznie Lifta ale z zewnatrz prefl tak jak mialem i jest perfekt
Ktos tam napisał , ze prefl ma mała mordee.... a ja własnie niechcialem lifta bo mi sie jakis wezszy wydawal przod przez te xenony plus haha i wolalem starsza z soczewką. Lub lifta na soczewce jak Sebos miał
dare to be great
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Niestety ale na FL już zaczęto oszczędzać. Kto rozbierał D2 pre-FL i FL wie o czym mówię (po samych głupich wiązkach widać).
Osobiście wewnątrz FL bardziej mi się podoba, ale z zewnątrz wole pre-FL (może pomijając klamki i przednie kierunkowskazy (nie ma clearów (chociaż był ktoś na forum kto sobie zrobił, ale nie miałbym nerwów do takiej polerki )) i dołożenie dołu zderzaka od FL.
Osobiście wewnątrz FL bardziej mi się podoba, ale z zewnątrz wole pre-FL (może pomijając klamki i przednie kierunkowskazy (nie ma clearów (chociaż był ktoś na forum kto sobie zrobił, ale nie miałbym nerwów do takiej polerki )) i dołożenie dołu zderzaka od FL.
Black Cars Matters