części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 05 W12/LPG ] Instalacja gazowa Vialle a silnik w12

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 27 lut 2015, 14:14

Witam!
Bugalon pisze:W12 zrobione naprawde dobrze i jednocześnie dobrze opisane na IV generacji są chyba dwa (na forum LPG). Założona całość bardzo schludnie, zdjęcia z komory silnika naprawdę robia wrażenie.
- nalezy zatem gratulowac ! Ja niestety nie widzialem i nie slyszalem nawet o czyms takim.Dajmy zatem koledze szanse. :)
Co do wlasnosci traklcyjnych natomiast dalej twierdze ze bedzie to KUPA .

Stefan.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 27 lut 2015, 14:25

gryzzli pisze:Mam juz jedno G (STAG) ktorego mam nadzieje w najblizszym czasie sie pozbede.
ja też mam i jest zaj....ty zero spadków mocy check sie nie pali ,do 100 zbiera sie tak samo szybko jak na benzynie licznikowe 5.8-6s wczoraj sprawdzane , ciągnie na gazie do ogranicznika czyli 250km/h , instalacja zamontowana zgodnie ze sztuka 2 reduktory ,wtryski pionowo każdy ma wężyk jednakowej długości do kolektora jest kompensacja 2 filtry gazu , same wtryski to HANA 2000 zielone pojedyncze instalacja ma przejechane 30 tys i nie wymagała po za wymiana filtrów (proforma) nawet strojenia
majkaistefan pisze:Stefan.
Rafał.

panowie a ile w12 wciąga gazu jazda 120-140 trasa i miasto żwawo np warszawa ma ktoś takie dane ?
gryzzli pisze:do tego butla w kolo 82l
jakim cudem ?
Ostatnio zmieniony 27 lut 2015, 16:13 przez Motostacja, łącznie zmieniany 1 raz.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 27 lut 2015, 14:28


gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 27 lut 2015, 14:43

Panowie narazie widze ze chyba jeszcze nikt nie probowal zaszczepic takich instalacji do w12 bo wiekszosc gazownikow odrazu mowi ze sie nie da ! Najsmiesznie jest to ze jak slysza w12 to krzycza za montaz instalacji np.prinsa odrazu powyzej 9000 kiedy same 2 instalki to koszt okolo 5000pln .Co do vialle to jesli rozwiaze kwestje wielkosci wtryskiwaczy i ich umiejscowienie w kolektorze ssacym to reszte jak najbardziej jest do zrobienia z tego co nakreslil pewien bardzo kumaty czlowiek w instalacjach lpsi . Musza byc dwie pelne istalki z dwoma pompami i dwiema butlami poniewaz jedna pompa jest w stanie obsluzyc do 300 koni sprawdzone i przetestowane . Prosze mi ocenic ewentualnie montaz tej instalicji prins iv gen http://www.berlin-autogas.com/audi/audi ... inder.html bo w moich stronach oczywiscie odrazu chca zakladac staga lub brc a do tych firm jakos nie mam zaufania .

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 27 lut 2015, 15:27

Witam!
gryzzli pisze:.Co do vialle to jesli rozwiaze kwestje wielkosci wtryskiwaczy i ich umiejscowienie w kolektorze ssacym to reszte jak najbardziej jest do zrobienia z tego co nakreslil pewien bardzo kumaty czlowiek w instalacjach lpsi . Musza byc dwie pelne istalki z dwoma pompami i dwiema butlami poniewaz jedna pompa jest w stanie obsluzyc do 300 koni sprawdzone i przetestowane .
-no to czekamy z niecierpliwoscia!Jak bedziesz gotowy daj znac.Zatankujemy samochody do pelna i pojedziemy pare kolek zrobic.Bedziesz mogl spora kase zarobic tak ze instalka pewnie sie "wroci". ;)


Stefan.

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 27 lut 2015, 15:48

Panowie prosze sie tu nie nasmiewac .Prosze w tym temacie o konkretne rady lub sugestie .

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 27 lut 2015, 16:17

raftor pisze:gryzzli napisał/a:
do tego butla w kolo 82l

jakim cudem ?
Do D2 taka się mieści :P

Ciekawa sprawa z tym zagazowaniem W12. Póki V generacja się nie rozwinie to zdecydowanie wolałbym wariant instalki 4 generacji 2x v6. Gaziarz to ogarnie, i nie będzie bajońskich kwot..
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 27 lut 2015, 16:39

Z tymi kwotami to tak roznie bywa bo tak dla przykladu staga chca mi zalozyc za 7500pln Prinsa za ponad 9000pln gdzie koszt 2 instalcji tak jak pisalem okolo 5500pln czyli na robociznie chca ladnie przykroic .Koszt dwoch lpsi vialelle to okolo 8000pln .Uwazam ze 2000pln za zalozenie takiej istalcji to powinna byc wystarczajaca i rozsadna kwota tym bardziej ze instalcje vialle V gen sa prostsze w montazu niz instalce sekfencyjne IV gen Wiec calosc powinna zamknoc okolo 10000pln Przy nastawieniu ze ta w12 bedzie robic okolo 80000tys w roku to i tak sie szybko wroci :-)

Motostacja

Post autor: Motostacja » 27 lut 2015, 16:53

gryzzli pisze:Przy nastawieniu ze ta w12 bedzie robic okolo 80000tys w roku to i tak sie szybko wroci
łoo a da sie tyle w rok nakręcić ? :P właśnie chciałem pytać czy jest sens zakładać za 10 tys instalacje i czy sie zwróci ale nie mam pytań :P heheh

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 lut 2015, 17:42

niestety tak jest czym bardziej lepsze auto to idzie wyrwać kasę ;)
popatrzyłem spoko pod osłony bezproblemowo chowa się wtryski
a na tamtych foto to drutem zalatuje
-reduktory zakłada się w prawe nadkole
:)

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 27 lut 2015, 17:51

Co to znaczy ze zalatuje drutem? Nie jestem gaziazem ale sam montaz wtryskow na tych foto wydaje mi sie spoko? Panowie a jeszcze wspominacie ze padaja nagminie pompy w tym lpsi vialle przeciez jak beda na gwarancji to nie powinno byc problemu z ich wymiana a dluzej jak 2 lata to auto nie bedzie eksploatowane :-)

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 27 lut 2015, 19:10

krzychu22.p1i pisze:
raftor pisze:gryzzli napisał/a:
do tego butla w kolo 82l

jakim cudem ?
Do D2 taka się mieści :P
Sorry za OT ale mowisz o tej bormechowej 680x270? Bo jesli tak to zdaje sie podloga opiera sie na butli i odstaje nieco wiec nie do konca sie tak w pelni miesci zdaje sie. No chyba ze sam masz zainstalowana, to wtedy tez taka zamowie :)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 27 lut 2015, 19:15

gryzzli, uwazam ze niepotrzebnie sie upierasz na to vialle, zobaczysz bedzie wiecej problemow niz ci sie wydaje. Malo gazownikow to robi a w12 to juz w ogole zrobilo kilku w kraju na IV generacji (a co dopiero na V). Moim zdaniem idz droga sprawdzonej sekwencji IV generacji w polecanym na forum LPG warsztacie. Goscie zrobia Ci to dobrze i nie bedziesz zalowal. Nie dziw sie ze montaż w tym silniku moze kosztowac 2-3k bo rozbieranie tego i wiercenie dysz pod wtryski, zabawa z ukladem wodnym i milionem kabli i rurek (bo to przeciez 12 wtryskiwaczy) potrafi trwac kilka dni razem ze strojeniem. Jak robia to dwie osoby i odprowadza od tego podatki i inne zusy to wyjdzie ze wcale nie robia tego drogo, naprawde.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 lut 2015, 19:45

4,2 robi się dzień samemu robiłem dwa razy :)
a takie to ze dwa dni max

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 27 lut 2015, 21:40

Wlasnie 2-3 tysiace a nie odrazu 4 i wiecej bo to jest roznica ! Nie upieram sie przy vialle a goscie dokladaja turbo d3 i jakos sie da a tu problem z poglowkowaniem z nowa istalka ktora ma mniej elementow niz sekfencja iv generacji.Nie da sie bo nikt tego nie robil i to jest najprostsze wytlumaczenie a nie ze jest to nie mozliwe z przyczyn technicznych.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl