Apophis pisze:Weź sobie choć kopie ze sobą i pokaż mądremu nastepnym razem.
i tak chyba zrobie
krzychu22.p1i pisze:Powinni mieć dziadostwo do pomiaru hałasu a nie na oko to sprawdzać. Zero kompetencji..
wiem wiem ale maja właśnie przyzwolenie "przypuszczać" że coś jest nie tak
krzychu22.p1i pisze:Nie da się lampy założyć na taką z homologacją na xenon?
wiesz ja mam w sowim szpeju soczewke i naprawde nie oślepia ona nikogo bo jest dobrze ustawiona a xenon to zbawienie w nocnej jeździe po za miastem normalna h7 przy tym to kupa nic nie widać nawet na długich
do legalizacji xenonu w Pll trzeba miec spryskiwacz i poziomowanie , ale jak słysze " gdzie jest spryskiwacz na lampe" to śmiać mi sie chce tak naprawdę G one dają
Apophis pisze:Dlatego jesli nie mają sprzętu to teoretycznie mogą raz odesłac z podejrzeniem na skp ale nie notorycznie. Rzadko który ma sprzet przy sobie.
no oni nie mieli , za sam xenon tez mi w sumie mogli skiknąć bo żarnik miałem 4300k wiec biały barwa dopuszczalna w PL i nie mozna jednoznacznie stwierdzic czy to xenon
Apophis pisze:no ale za takim jechać nie lubie bo smród spalin wysokoobrotowca na przelocie jest straszny.
hehe no to trzymasz tempo za nimi ;p
reasumując dzis byłem na badaniu założyłem żarówkę h7 i ori wydech ,40zl i muszę jeszcze jechać odebrać papiery bo te gamonie dzis jeszcze nie dowieźli do wydziału komunikacji
Wydech akcesoryjny zostanie , xenon odpuszczam bo doczytałem ze w przypadku kolizji mogę mieć problemy i szkoda ryzykować kupie zarówke h7 philips blue vision podobno daje białe światło około 4200K
musze jeszcze cos wymyśleć coś z tym wydechem zeby miec na niego papiery i niech sie walą
