![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] Stukanie, trzaski w kolumnie kierowniczej
[D2 preFL ALL ] Stukanie, trzaski w kolumnie kierowniczej
Witam. Zakładam nowy temat, bo nie znalazłem niczego podobnego. Zauważyłem u siebie dziwne stukanie z okolic kolumny kierowniczej. Zazwyczaj po porannym rozruchu i przejechaniu kilku km kiedy wjeżdżam na powiedzmy kostkę brukową coś stuka mi przy kierownicy. Nie jest to żaden plastik w kabinie tylko gdzieś dalej, tak przynajmniej słychać to w środku auta. Innym objawem kiedy czasem (nie zawsze) kręcę kierownicą w miejscu słychać jakby dziwne przeskakiwanie (chrobotanie) w przekładni kierowniczej. Nie wiem czy jest to ze sobą powiązane. Myślałem że to coś w zawieszeniu ale ostatnio byłem na szarpakach i nic nie wyszło, całe zawieszenie sztywne. Może ktoś miał podobne objawy.
Audi a6 c4 2.6 --> Audi a6 c5 2.8 quattro -- Audi a8 d2 4.2 quattro
nie chce Cie martwic ale na 85% magiel do wymiany. ja mam u siebie dokladnie to samo. Bylem w w serwisie gdzie magle robia od ponad 20lat i powiedzieli mi ze jest tak duzy luz na zebach ze zadna regeneracja nie pomoze, tylko drugi magiel.kociol878 pisze:Czy mieliście podobne odgłosy jak maglownica padała?
Ale zamin sie to potwierdzi, wez auto na podnosnik i potargaj troche kolo lewgo / prawo do siebie i zobacz w jakim stanie jest drazek kierowniczy. Moze byc, ze to wlasnie on ma luz (to te 15%

A nie stuka Ci jak jedziesz wolno np. przez tory, albo dziury? jak kolo pracuje gora / dol ?
to nie jest zwykły napęd...to
ja mam dokładnie tak samokociol878 pisze:Codziennie przejeżdżam przez tory jadąc do pracy wiec jest to trochę irytujące.

to nie jest zwykły napęd...to
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Najlepiej kupić sprawdzony magiel z rozbiórki , bo te po regeneracji nie zawsze spełniają nasze oczekiwania. Brat w Reno robił reg... i dostał druga a swą zostawił i nie wiele to pomógł ,oczywiście było lepiej ale nie tego oczekiwaliśmy.Mój były szef też wymieniał magiel to mechanik sam się zdziwił że chyba przysłali niezregenerowany wymontowali i odesłali ,
przysłali następny i też zachowywał się inaczej niż sprawny magiel . 


ehhh takiego obrotu sprawy sie nie spodziewałem...
okazuje sie że moja "stara" maglownica nie ma żadnych luzów i oprócz zacinającego się zaworka servo jest w pełni sprawna
otóż owe stuki metaliczne jakie słyszałem w kabinie po najechaniu na jakąs nierównosc, tory itp (jadąc tylko wolno) okzują sie na 95% poluzowaną osłoną termiczną pod maglownicą, lub za silnikiem
czysty przypadek, bo dzis sprawdzałem czy sruby zabezpieczające jakie kupiłem nie będą za długie i jak chciałem zakręcic kołem to sie zblokowało i w tym momencie usłyszałem ten ku.wa dzięk
no to heja za to koło, lewo / prawo i normalnie napierda.a bo inczej juz nie mogę tego nazwać <niegadam>
w życiu bym nie powiedział że to osłona, bo w kabinie było ewidentnie słychać jakby luźna ruba, bądź tuleja...
mylałem że sie pod ziemie zapadne, bo niedosc ze kupiłem drugi magiel (co w sumie było i dobrą deyzją bo dużo nie dałem ale działa mi teraz perfekcyjnie) to najgorsze było to wyciąganie i wkładanie... ;(
ale nie ma tego złego .... dla potomnych...sprawdzajcie po prostu wszystko bo może się okazać że pierdoła którą w 99% nikt by nie podejrzewał lub o niej pomyslał, może zasiać takie zamieszanie, które pociągnie po portfelu i nerwach... <tjaa>
okazuje sie że moja "stara" maglownica nie ma żadnych luzów i oprócz zacinającego się zaworka servo jest w pełni sprawna


czysty przypadek, bo dzis sprawdzałem czy sruby zabezpieczające jakie kupiłem nie będą za długie i jak chciałem zakręcic kołem to sie zblokowało i w tym momencie usłyszałem ten ku.wa dzięk

w życiu bym nie powiedział że to osłona, bo w kabinie było ewidentnie słychać jakby luźna ruba, bądź tuleja...
mylałem że sie pod ziemie zapadne, bo niedosc ze kupiłem drugi magiel (co w sumie było i dobrą deyzją bo dużo nie dałem ale działa mi teraz perfekcyjnie) to najgorsze było to wyciąganie i wkładanie... ;(
ale nie ma tego złego .... dla potomnych...sprawdzajcie po prostu wszystko bo może się okazać że pierdoła którą w 99% nikt by nie podejrzewał lub o niej pomyslał, może zasiać takie zamieszanie, które pociągnie po portfelu i nerwach... <tjaa>
to nie jest zwykły napęd...to