[D2 01 4.2PB/LPG ] Dymienie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 164
- Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
- Lokalizacja: Nowy Sacz
-
- Forum Audi A8
- Posty: 164
- Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
- Lokalizacja: Nowy Sacz
-
- Forum Audi A8
- Posty: 164
- Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
- Lokalizacja: Nowy Sacz
-
- Forum Audi A8
- Posty: 164
- Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Loteria, wszystko się okaże co będzie po zdjęciu czapek. Jesli opłaci się robić to lepiej zrobić ale oczywiście zgodnie ze sztuką. głowice do sprawdzenia podstawa czy nie ma pęknięcia. Przy takiej operacji lepiej oczywiście rzucić nowe gumki zaworowe. Zweryfikować gniazda itp.
Przekalkulować wszelkie za i przeciw. Jeśli okaże się nieopłacalne to szukać motorowni.
Ja stałem nad takim pytaniem ale niestety mojego nie opłacało się robić ponieważ jedna głowica do wymiany i blok silnika.
Przekalkulować wszelkie za i przeciw. Jeśli okaże się nieopłacalne to szukać motorowni.
Ja stałem nad takim pytaniem ale niestety mojego nie opłacało się robić ponieważ jedna głowica do wymiany i blok silnika.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Szkoły są dwie. Robić komplexowo wtopić worek kasy i się cieszyć latami albo szukać używki.
Wiem z własnego doświadczenia że wtopiona z głowa kasa nie bedzie nam przysparzała potem palpitacji serca i łez. Ale nie każdego stać,czasami też trafiaja się rodzyneczki z dobrymi silniczkami ale to rzadkość.
Wiem z własnego doświadczenia że wtopiona z głowa kasa nie bedzie nam przysparzała potem palpitacji serca i łez. Ale nie każdego stać,czasami też trafiaja się rodzyneczki z dobrymi silniczkami ale to rzadkość.
Mój znajomy ma warsztat dobrze z sobą żyjemy to nie krytykuję jego podejścia
ale średnio co dwa trzy miesiące trafia rodzynek
że poszło dwa worki tej kasy i jest kupa .
Zasada jest taka jeśli remont zakładany jest w okolicach nowego innego motoru
a wcześniej motor nie był wysokich lotów to się zmienia motor .
Bo zmiana uszczelniaczy czy remont głowicy nie naprawi nam dołu motoru
pomijam już jakość podzespołów użytych do naprawy .
Chyba że ktoś lubi paść mechaników
jak to mówią nie mi się trafi to ktoś inny zarobi
Solidarność zawodowa
ale średnio co dwa trzy miesiące trafia rodzynek
że poszło dwa worki tej kasy i jest kupa .
Zasada jest taka jeśli remont zakładany jest w okolicach nowego innego motoru
a wcześniej motor nie był wysokich lotów to się zmienia motor .
Bo zmiana uszczelniaczy czy remont głowicy nie naprawi nam dołu motoru
pomijam już jakość podzespołów użytych do naprawy .
Chyba że ktoś lubi paść mechaników
jak to mówią nie mi się trafi to ktoś inny zarobi
Solidarność zawodowa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 7
- Rejestracja: 06 gru 2014, 21:18
- Lokalizacja: Liw
A gdzie tam ciężko szukajcie a znajdziecie powiadają ile ofert silników w całkiem dobrym stanie tu na forum już było, np. od Adriana, albo pepi, sam ostatnio linka dawałeś do jakiegoś fajnego motoru....kuźwa był w cenie regeneracji mojej głowicy i nastawnika razem i to tu na miejscu w łodzi...
Raz znalazłem silnik z przebiegem niecałych 200tysi (udokumentowane) no i sprzedawca dawał bodajże 6miesięcy gwarancji, a to moim zdaniem w zupełności wystarczy aby zobaczyć czy silnik trup
Raz znalazłem silnik z przebiegem niecałych 200tysi (udokumentowane) no i sprzedawca dawał bodajże 6miesięcy gwarancji, a to moim zdaniem w zupełności wystarczy aby zobaczyć czy silnik trup
to nie jest zwykły napęd...to