części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 01 4.2PB/LPG ] Dymienie

mariuszjp100
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 164
Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
Lokalizacja: Nowy Sacz

Post autor: mariuszjp100 » 23 mar 2015, 21:01

no normalne to nie jest napewno a to UPG co to bo nie rozumiem? jak sie nagrzeje to ok wszyskto.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 mar 2015, 21:05

UPG - uszczelka pod głowicą ;)
to nie jest zwykły napęd...to

mariuszjp100
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 164
Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
Lokalizacja: Nowy Sacz

Post autor: mariuszjp100 » 23 mar 2015, 21:07

dzieki to musze chyba ruszyc te glowice a nie dawno rozrzad robilem i znowu wydatek :(

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 mar 2015, 21:11

Współczuje , bo przerabiałem to u siebie jak mi jeden zawór wygięło, bo mi łańcuch na wałkach przeskoczył...i koło 3000zl poszłoooo ;(
to nie jest zwykły napęd...to

mariuszjp100
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 164
Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
Lokalizacja: Nowy Sacz

Post autor: mariuszjp100 » 23 mar 2015, 21:17

to gdzies tyle mechanik mi powiedzial za zrobienie tego to wychodzi na to ze juz z tym jezdze odkad kupilem auto czyli 2 i pol roku bo odrazu plynu ubywalo .

ernesto

Post autor: ernesto » 24 mar 2015, 06:52

Teraz dokładnie widać że faktycznie jest coś nie tak.

mariuszjp100
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 164
Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
Lokalizacja: Nowy Sacz

Post autor: mariuszjp100 » 25 mar 2015, 15:27

Trudno będzie trzeba to zrobić i już.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 25 mar 2015, 15:50

tak szczerze mówiąć to nie wiem czy np. nie taniej będzie znaleść drugi silnik z "małym" przebiegiem, na który będzie gwarancja, choć po wymianie uszczelek jesteś pewien że jest wszysko nowe
to nie jest zwykły napęd...to

ernesto

Post autor: ernesto » 25 mar 2015, 16:05

Loteria, wszystko się okaże co będzie po zdjęciu czapek. Jesli opłaci się robić to lepiej zrobić ale oczywiście zgodnie ze sztuką. głowice do sprawdzenia podstawa czy nie ma pęknięcia. Przy takiej operacji lepiej oczywiście rzucić nowe gumki zaworowe. Zweryfikować gniazda itp.
Przekalkulować wszelkie za i przeciw. Jeśli okaże się nieopłacalne to szukać motorowni.
Ja stałem nad takim pytaniem ale niestety mojego nie opłacało się robić ponieważ jedna głowica do wymiany i blok silnika.

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 26 mar 2015, 10:41

Tak tak Ernest ma racje ,głowice do planowania , uszczelniacze , gniazda , może jakieś zawory, nowe uszczelki a potem cieszyć się z bezawaryjnej eksploatacji . Z wymiana rozrządu mnie kosztowało to ok. 4 200 pln.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 mar 2015, 12:38

nie opłaca się robić !
no chyba że motor był wcześniej bdb
trup zawsze będzie trupem ;)

Gość

Post autor: Gość » 26 mar 2015, 14:01

Szkoły są dwie. Robić komplexowo wtopić worek kasy i się cieszyć latami albo szukać używki.

Wiem z własnego doświadczenia że wtopiona z głowa kasa nie bedzie nam przysparzała potem palpitacji serca i łez. Ale nie każdego stać,czasami też trafiaja się rodzyneczki z dobrymi silniczkami ale to rzadkość.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 mar 2015, 19:16

Mój znajomy ma warsztat dobrze z sobą żyjemy to nie krytykuję jego podejścia
ale średnio co dwa trzy miesiące trafia rodzynek :)
że poszło dwa worki tej kasy i jest kupa .
Zasada jest taka jeśli remont zakładany jest w okolicach nowego innego motoru
a wcześniej motor nie był wysokich lotów to się zmienia motor .
Bo zmiana uszczelniaczy czy remont głowicy nie naprawi nam dołu motoru
pomijam już jakość podzespołów użytych do naprawy .
Chyba że ktoś lubi paść mechaników :D
jak to mówią nie mi się trafi to ktoś inny zarobi :)
Solidarność zawodowa <amasz>

turntablerocker
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 06 gru 2014, 21:18
Lokalizacja: Liw

Post autor: turntablerocker » 26 mar 2015, 19:31

Ale ciężko trafić dobry silnik :(

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 mar 2015, 19:39

A gdzie tam ciężko ;) szukajcie a znajdziecie powiadają :D ile ofert silników w całkiem dobrym stanie tu na forum już było, np. od Adriana, albo pepi, sam ostatnio linka dawałeś do jakiegoś fajnego motoru....kuźwa był w cenie regeneracji mojej głowicy i nastawnika razem :/ i to tu na miejscu w łodzi...

Raz znalazłem silnik z przebiegem niecałych 200tysi (udokumentowane) no i sprzedawca dawał bodajże 6miesięcy gwarancji, a to moim zdaniem w zupełności wystarczy aby zobaczyć czy silnik trup ;)
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl