części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 05 W12/LPG ] Instalacja gazowa Vialle a silnik w12

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 01 kwie 2015, 20:05

gryzzli pisze:Wtryski oczywiscie hanna chociaz zaufany gaziaz mi mowil zeby z hanna dac sobie spokoj bo strsznie zjechali z jakoscia swoich wtryskow w ostatnim czasie i pojawilo sie duzo podrobek lub wtryskow o slabej jakosci na rynku juz mowil ze barracudy sa o wiele lepsze w chwili obecnej .
Potwierdzam to, sam już 2 szt wymieniłem u siebie. Kolega PEPI tez informował mnie że to już chyba tylko nazwa została na tych wtryskach. Jeszcze jak hana kosztowała ponad 100zł/szt to było coś warte a teraz tragedia.

ernesto

Post autor: ernesto » 02 kwie 2015, 07:43

gryzzli pisze:samochod poszarpuje przy predkosci obrotowej od 1500-2000 na 5 lub 6 biegu na lpg.
U mnie takie objawy były jak miałem źle wpięte sondy ale 4.2 to nie W12.
Najgorsze jest szukanie teraz awarii/usterki/niedociągnięcia. Poprawianie błędów po kimś może trwać długo. Ja co jakiś czas znajduje kwiatka przy aucie.

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 02 kwie 2015, 12:09

Za wiele sugesti to widze nie ma .Sondy mysle ze to raczej nie to bo czemu nie poszarpuje na nizszych biegach przy takich obrotach

Gość

Post autor: Gość » 02 kwie 2015, 12:36

Sondy da sie sprawdzić kompem. Robione były pełne logi ?? Jakies nieprawidłowości musza sie pojawiać.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 02 kwie 2015, 13:35

Gryzzli, strasznie mnie irytujesz w tym temacie bo wszelkie nasze rady idą w Ciebie jak groch w scianę (wszystko sie odbija). Co chcesz osiągnąć zadając te pytania? Chcesz koledze naprawić auto przez internet? Nie da sie tego zrobić jak nie dostarczysz logów z silnika na benzynie, na gazie i odczytu parametrów z interfejsu do instalacji gazowej. W takich przypadkach nie jest potrzebna dyskusja filozoficzna jaka tu uprawiasz tylko konkrety których za cholery nie idzie od Ciebie wydobyć.

I nie piszę tego żeby sie do Ciebie przywalić bez sensu tylko po to żebyś zaczął więcej działać a mniej pisać jeśli chcesz rozwiązać problem metodą inną niż wymiana wszystkiego "na pałę"
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 07 kwie 2015, 19:48

Dobrze Panowie kolega wrocil na swieta do domu to z czytalismy bledy z silnika
18010
18061
18663
18331
P0562
P1653
P3023
P3213
Teraz prosze o jakies podpowiedzi? Po wykasowaniu P3023 i P3213 wrocily
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2015, 21:46 przez gryzzli, łącznie zmieniany 1 raz.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 kwie 2015, 20:15

problem z zasilaniem to na pewno ;)

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 07 kwie 2015, 21:56

Bugalon pisze:Chcesz koledze naprawić auto przez internet? Nie da sie tego zrobić jak nie dostarczysz logów z silnika na benzynie, na gazie i odczytu parametrów z interfejsu
a tu powiem nowinkę

poprzez neta i podpiecie mojego auta pod interfejs gazowy gazownik ustawiał mi komp gazowy wiec da się :D

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 11 kwie 2015, 23:34

Witam!
Bugalon pisze: Chcesz koledze naprawić auto przez internet?
-A dlaczego nie?Teraz sa takie mozliwosci.Sam z tego czasem korzystam.

Stefan.

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 11 kwie 2015, 23:41

Fajnie ze dwoch forumowiczow mnie rozumie ale nawet po wymienieniu bledow nikt nie napisal na co zwracac uwage lub gdzie szukac przyczyny tego poszarpywania ?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 11 kwie 2015, 23:47

gryzzli pisze:Po wykasowaniu P3023 i P3213 wrocily
19669 P3213 Oxygen (Lambda) Sensor B3 S1, Heater Return Coupling
19479 P3023 Valve for Exhaust Flap 2 (N322), Open Circuit
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 12 kwie 2015, 00:21

Pierwszy blad to mam rozumiec ze problem z sonda ale ktora a drugi to o jaki zawor chodzi?

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 04 kwie 2016, 20:56

N322

W12 ma przy końcowych tłumikach przepustnice sterowane podciśnieniem

Awatar użytkownika
Maciex
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 222
Rejestracja: 03 lut 2010, 18:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Maciex » 04 kwie 2016, 22:02

Widzę że nie tylko ja mam z tym problem:


19477 - Zawór klapy w kolektorze wydechowym 2 (N322)
P3021 - 001 - zwarcie z plusem
19754 - Układ katalizatorów; zespół 3
P3298 - 002 - za mała skuteczność

zastanawiam się tylko czy ten drugi błąd nie jest spowodowany przez klapy.
Mocy pod dostatkiem, idzie jak burza <amasz>

Ręcznie mogę ruszać klapami, chodzą dosyć lekko, sądzę że się otwierają tylko komputer tego nie widzi.

marekp750, też miałeś taki przypadek? mogę wiedzieć jak poradziłeś sobie z tym problemem?

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 05 kwie 2016, 07:22

Co do N322:

masz w aucie elektrozawory, które puszczają lub nie podciśnienie do klap

Skoro ECU złapało błędy tych zaworów to oznacza, że nie ma właściwego kontaktu elektrycznego z nim. Do sprawdzenia: styki za wtyczkach, okablowanie oraz sam zawór.

Ciekawe ile z tego systemu zostało w aucie. Często w wyniku działań różnych tłumikarzy
sporo elementów jest nieobecnych...

Schemat podciśnien w D4 (D3 nie znalazłem...):

Q i T to przepustnice na wydechu
P i S to zawory nimi sterujące

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl