Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[S8 D3 07 ] Chip Tuning.

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Tetek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 98
Rejestracja: 03 lis 2013, 21:05
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

[S8 D3 07 ] Chip Tuning.

Post autor: Tetek » 03 maja 2015, 18:12

Witam ile szacunkowo można podnieść moc S8 5.2 FSI po przez chip tuning? Znalazłem firmę w Niemczech gdzie gwarantują wzrost o około 60-70 KM. Koszt operacji to 800 euro. Wkładają procek z nowym oprogramowaniem itd. Co o tym sądzicie?
Ostatnio zmieniony 04 maja 2015, 11:09 przez Tetek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 03 maja 2015, 18:24

Jesteś pewien stanu technicznego tego 5.2?

W cenie 800€ w mtm masz ściągnięcie kagańca. Co to za firmę znalazłeś?

Na abt nie mogę znaleźć D3 ale do D4 kosztuje stage 1: 7 290€ a stage 2: 12 640€
Z D3 może być ciut taniej :P

Tetek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 98
Rejestracja: 03 lis 2013, 21:05
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Tetek » 03 maja 2015, 18:36

Kaganiec już jest ściągnięty. Poprzedni właściciel usunął blokadę. Poniżej link do firmy która robi ten chip. https://maxchip.de/de/chiptuning-audi-s ... 1-kw-41007

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 03 maja 2015, 18:39

Skontaktuj sie kolego z Compsportem , oni napewno doradzą Ci najlepsze rozwiązanie :) Nie mam jakoś przekonania do takich czipów . Szczególnie ze auto powinno być strone na hamowni a nie na stole do wlutowywania czipow
Ostatnio zmieniony 03 maja 2015, 18:47 przez michalwruszak, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 03 maja 2015, 18:43

Najpierw to trzeba sprawdzić czy serię trzyma i co z klapkami.

Tetek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 98
Rejestracja: 03 lis 2013, 21:05
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Tetek » 03 maja 2015, 18:54

Klapki zatarte ale już otwarte. Co do trzymania seri ciężko powiedzieć trzeba by go shamować. Macie jakąś dobrą hamownie 4x4 na śląsku lub okolicach?

Awatar użytkownika
jacek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 336
Rejestracja: 19 wrz 2012, 17:50
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

Post autor: jacek » 03 maja 2015, 21:54

Tetek, Wymieniłeś / regenerowałeś klapy w kolektorze ssącym , lub cały kolektor ??
To największy problem silników 5,2 .

Tetek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 98
Rejestracja: 03 lis 2013, 21:05
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Tetek » 03 maja 2015, 22:18

Takich cudów jeszcze nie robiłem jak regeneracja kolektora ssącego.

ernesto

Post autor: ernesto » 03 maja 2015, 22:25

Pierw kolego sprawdź czy auto trzyma serie, dopiero baw się w podnoszenie mocy. Bo jeśli okaże się że motorownia ma niedomagania to Twoje zabiegi mogą graniczyć z cudem i to będzie walka z wiatrakami.

Małe OT:
Kolega miał calibre 2.0 115 KM. Auto było muł totalny. Przerobił wydech, kolektor ssący, wałki, cuda nie widy. Nagle auto odżyło ale dalej było nie to co by się spodziewał. Wpakowane kupe kasy w różne dodatki. Pojechał na hamownie i okazało się że po zabiegach wyciągnął 114 KM Czyli przywrócił mu prawie serie.

Zanim zaczniesz kombinować to doprowadź auto do seryjnych parametrów.

Gość

Post autor: Gość » 03 maja 2015, 22:40

Kolektor do regeneracji i silnik do czyszczenia z nagarów a potem zabawy w chipy które w tym silniku sa bardzo ryzykowne.

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 03 maja 2015, 22:46

Dokladnie... najpierw zajrzec do ssacego a potem dopiero myslec...choc Ja i tak mysle ze w wolnossaku gra nie warta swieczki... lepiej ciesz sie bezawaryjnoscia i jako takim spalaniem... Kase na chipa przeznacz na lepsze kolo albo poprostu na dobre paliwo ;)

Tetek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 98
Rejestracja: 03 lis 2013, 21:05
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Tetek » 03 maja 2015, 22:59

Nie no na koło nie bo już zapiąłem rok temu 21 cali z nowej S8. Odnośnie silnika to z nagaru już został wyczyszczony płukanka była. Poza tym silnik działa bezproblemowo żadnych błędów itd. Dodam że ostatnio na strefie dało rade bez większego problemu BMW M3 E46. Ja nie napisałem że jest mułowate. Po prostu chcę więcej. Ale zgodzę się co do jednego najpierw sprawdzę czy trzyma serie.

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 04 maja 2015, 08:08

Tetek, to musze kiedys obczaic tego potwora ;) jesli mam byc szczery to nie wierze w chipy dla silnikow wolnossacych... To co Ci dodadza, prawdopodobnie bedzie nieodczuwalne... A jesli juz chcesz sie bawic w wiecej mocy, to trzeba isc w jakis kompresor, albo BiT... Z tym ze koszta juz sa wtedy ogromniaste, malo kto to robil... a silnik ile wytrzyma to tego nikt Ci nie powie... Zawsze mozesz sprobowac tego chipa, ale moim zdaniem kasa wydana bedzie niewspolmierna z tym co sie za to osiagnie ;)

Gość

Post autor: Gość » 04 maja 2015, 09:47

Kompresory czy cokolwiek w 5,2 to pomyłka. Cieszył bym sie że on jeździ. A jak brakuje mocy to tylko swap na 5.0 Bit.

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 04 maja 2015, 11:05

Chocby to dzialalo to nawet nie odczujesz tych 50-70koni przy takiej mocy jak w serii ten motor posiada. czy bedzie 450 czy 500 to organoleptycznie bedziesz czul ze auto goni tak samo
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl