![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D3 07 ] Chip Tuning.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 98
- Rejestracja: 03 lis 2013, 21:05
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
[S8 D3 07 ] Chip Tuning.
Witam ile szacunkowo można podnieść moc S8 5.2 FSI po przez chip tuning? Znalazłem firmę w Niemczech gdzie gwarantują wzrost o około 60-70 KM. Koszt operacji to 800 euro. Wkładają procek z nowym oprogramowaniem itd. Co o tym sądzicie?
Ostatnio zmieniony 04 maja 2015, 11:09 przez Tetek, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 98
- Rejestracja: 03 lis 2013, 21:05
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kaganiec już jest ściągnięty. Poprzedni właściciel usunął blokadę. Poniżej link do firmy która robi ten chip. https://maxchip.de/de/chiptuning-audi-s ... 1-kw-41007
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Skontaktuj sie kolego z Compsportem , oni napewno doradzą Ci najlepsze rozwiązanie
Nie mam jakoś przekonania do takich czipów . Szczególnie ze auto powinno być strone na hamowni a nie na stole do wlutowywania czipow

Ostatnio zmieniony 03 maja 2015, 18:47 przez michalwruszak, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Pierw kolego sprawdź czy auto trzyma serie, dopiero baw się w podnoszenie mocy. Bo jeśli okaże się że motorownia ma niedomagania to Twoje zabiegi mogą graniczyć z cudem i to będzie walka z wiatrakami.
Małe OT:
Kolega miał calibre 2.0 115 KM. Auto było muł totalny. Przerobił wydech, kolektor ssący, wałki, cuda nie widy. Nagle auto odżyło ale dalej było nie to co by się spodziewał. Wpakowane kupe kasy w różne dodatki. Pojechał na hamownie i okazało się że po zabiegach wyciągnął 114 KM Czyli przywrócił mu prawie serie.
Zanim zaczniesz kombinować to doprowadź auto do seryjnych parametrów.
Małe OT:
Kolega miał calibre 2.0 115 KM. Auto było muł totalny. Przerobił wydech, kolektor ssący, wałki, cuda nie widy. Nagle auto odżyło ale dalej było nie to co by się spodziewał. Wpakowane kupe kasy w różne dodatki. Pojechał na hamownie i okazało się że po zabiegach wyciągnął 114 KM Czyli przywrócił mu prawie serie.
Zanim zaczniesz kombinować to doprowadź auto do seryjnych parametrów.
- robertas
- Super Klubowicz
- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask
-
- Forum Audi A8
- Posty: 98
- Rejestracja: 03 lis 2013, 21:05
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Nie no na koło nie bo już zapiąłem rok temu 21 cali z nowej S8. Odnośnie silnika to z nagaru już został wyczyszczony płukanka była. Poza tym silnik działa bezproblemowo żadnych błędów itd. Dodam że ostatnio na strefie dało rade bez większego problemu BMW M3 E46. Ja nie napisałem że jest mułowate. Po prostu chcę więcej. Ale zgodzę się co do jednego najpierw sprawdzę czy trzyma serie.
- robertas
- Super Klubowicz
- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask
Tetek, to musze kiedys obczaic tego potwora
jesli mam byc szczery to nie wierze w chipy dla silnikow wolnossacych... To co Ci dodadza, prawdopodobnie bedzie nieodczuwalne... A jesli juz chcesz sie bawic w wiecej mocy, to trzeba isc w jakis kompresor, albo BiT... Z tym ze koszta juz sa wtedy ogromniaste, malo kto to robil... a silnik ile wytrzyma to tego nikt Ci nie powie... Zawsze mozesz sprobowac tego chipa, ale moim zdaniem kasa wydana bedzie niewspolmierna z tym co sie za to osiagnie 


- stillbadboy
- Super Klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
- Lokalizacja: Rzeszów