części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] remont silnika - jak?

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

[D3 ALL ] remont silnika - jak?

Post autor: bunga bunga » 25 maja 2015, 14:13

Mam taką zagwostkę.

Bloki silników w d3 > są ze stopu aluminium.

Powiedźcie mi jak w takim razie wygląda remont takiego silnika?

Bo szlif cylindra chyba nie wchodzi w grę?

Co z tłokami czy są dostępne większe czy tylko oryginały.

Tak się ostatnio zastanawiam czy silniki z "aluminiowymi" blokami są remontowalne?

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 25 maja 2015, 14:30

Technologicznie niebardzo, ale Polak potrafi :D

Gość

Post autor: Gość » 25 maja 2015, 14:57

Sa tylko trza miec magika co ladnie ci wykona tulejowanie :)

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 25 maja 2015, 20:46

Tulejowanie powiadasz?

I jakie tuleje? Stalowe, nikasilowe?

Co z tłokami, korbowodami?

Jakie ceny?

Jaka żywotność po tulejowaniu?

Gość

Post autor: Gość » 25 maja 2015, 21:16

Nieeemam pojęcia :) Koszt remontu komplexowego ABZta to lekko kilkanaście tysi.

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 26 maja 2015, 12:48

Czy sam nowy blok silnika można nabyć?

Występuje jako osobna część czy tylko jako całość (silnik)?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 26 maja 2015, 13:03

Myślę, że to raczej tylko kwestia znalezienia dobrej osoby co takie coś chce sprzedać a nie pytanie na forum.

Nowe zawsze kupisz bo to część silnika jakby nie było.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 26 maja 2015, 13:04

Można kupić blok osobno , jak i cały silnik nowy - przykladem tutaj jest 4.2 BFM
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 26 maja 2015, 14:37

Dopisz ze w cenie uzywanej D3 :D

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 26 maja 2015, 14:38

Uzywanej z 2006-2007r oczywiście :)
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Gość

Post autor: Gość » 26 maja 2015, 17:00

ABZ jest w cenie pierwszej dobrej D3 :D

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 31 maja 2015, 14:22

A na ile oceniacie żywotność V8 Pb w D3>?

Ile taki aluminiowy blok wytrzyma km?

Czy zdarzały się przypadki pęknięć ścianek cylindrów?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 31 maja 2015, 14:50

aro51 pisze:Dopisz ze w cenie uzywanej D3 :D
Nie przesadzajmy....
Cały dół do BFM to rzeczywiście jakieś 41-42kpln netto ale to będzie pewnikiem komplet a sam blok to raczej jakieś 15-16kpln netto.
bunga bunga pisze:A na ile oceniacie żywotność V8 Pb w D3>?
Dbany i serwisowany.... bardzo długo pojeździ ;)
bunga bunga pisze:Czy zdarzały się przypadki pęknięć ścianek cylindrów?
W BFM/BFL nie słyszałem.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 31 maja 2015, 18:22

bunga bunga pisze:Czy sam nowy blok silnika można nabyć?

Występuje jako osobna część czy tylko jako całość (silnik)?
Można nabyć sam blok:
- BFL/BFM: 077 103 011 AT - 3.545,00 €

...z wałem, tłokami i miską czyli cały dół:
- BFL: 077 100 104 X - 5.940,00 €
- BFM: 077 100 104 AX - 8.540,00 €
- BVJ: 079 100 103 JX - 9.455,00 €

...kompletne silniki z głowicami około 5.000 euro więcej każdy.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 31 maja 2015, 18:43

danishow pisze:
bunga bunga pisze:Czy sam nowy blok silnika można nabyć?

Występuje jako osobna część czy tylko jako całość (silnik)?
Można nabyć sam blok:
- BFL/BFM: 077 103 011 AT - 3.545,00 €
Widzę, że jak zwykle w DE taniej niż w PL

Mój magiczny program mówi 15.740 pln netto czyli jakieś 19.300 pln brutto a w DE "tylko"niecałe 15kpln <hmm>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl