[D3 ALL ] remont silnika - jak?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
[D3 ALL ] remont silnika - jak?
Mam taką zagwostkę.
Bloki silników w d3 > są ze stopu aluminium.
Powiedźcie mi jak w takim razie wygląda remont takiego silnika?
Bo szlif cylindra chyba nie wchodzi w grę?
Co z tłokami czy są dostępne większe czy tylko oryginały.
Tak się ostatnio zastanawiam czy silniki z "aluminiowymi" blokami są remontowalne?
Bloki silników w d3 > są ze stopu aluminium.
Powiedźcie mi jak w takim razie wygląda remont takiego silnika?
Bo szlif cylindra chyba nie wchodzi w grę?
Co z tłokami czy są dostępne większe czy tylko oryginały.
Tak się ostatnio zastanawiam czy silniki z "aluminiowymi" blokami są remontowalne?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Myślę, że to raczej tylko kwestia znalezienia dobrej osoby co takie coś chce sprzedać a nie pytanie na forum.
Nowe zawsze kupisz bo to część silnika jakby nie było.
Nowe zawsze kupisz bo to część silnika jakby nie było.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Można kupić blok osobno , jak i cały silnik nowy - przykladem tutaj jest 4.2 BFM
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Uzywanej z 2006-2007r oczywiście
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Nie przesadzajmy....aro51 pisze:Dopisz ze w cenie uzywanej D3
Cały dół do BFM to rzeczywiście jakieś 41-42kpln netto ale to będzie pewnikiem komplet a sam blok to raczej jakieś 15-16kpln netto.
Dbany i serwisowany.... bardzo długo pojeździbunga bunga pisze:A na ile oceniacie żywotność V8 Pb w D3>?
W BFM/BFL nie słyszałem.bunga bunga pisze:Czy zdarzały się przypadki pęknięć ścianek cylindrów?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Można nabyć sam blok:bunga bunga pisze:Czy sam nowy blok silnika można nabyć?
Występuje jako osobna część czy tylko jako całość (silnik)?
- BFL/BFM: 077 103 011 AT - 3.545,00 €
...z wałem, tłokami i miską czyli cały dół:
- BFL: 077 100 104 X - 5.940,00 €
- BFM: 077 100 104 AX - 8.540,00 €
- BVJ: 079 100 103 JX - 9.455,00 €
...kompletne silniki z głowicami około 5.000 euro więcej każdy.
Widzę, że jak zwykle w DE taniej niż w PLdanishow pisze:Można nabyć sam blok:bunga bunga pisze:Czy sam nowy blok silnika można nabyć?
Występuje jako osobna część czy tylko jako całość (silnik)?
- BFL/BFM: 077 103 011 AT - 3.545,00 €
Mój magiczny program mówi 15.740 pln netto czyli jakieś 19.300 pln brutto a w DE "tylko"niecałe 15kpln
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-