Oczywiście otwór w feldze musi mieć taką średnicę by dało się narzucić taki zestaw.
Marcin przeczytaj to co masz na tej karteczce
![]() |
![]() |
![]() |
Zmierz jakiej szerokości masz pierścień centrujący na piaście i wszystko będzie jasne.danishow pisze:FOSS, no kurka nie masz Pan racji! Mam u siebie z przodu dystanse 10mm i jest pierścień centrujący.
Poniżej jeszcze foto jak u mnie wygląda na 20mm dystansach z tyłu, z przodu jest 10mm i ciut brakuje więc niedługo wpadną 15-tki.
Masz dystans 7mm z własnym pierścieniem centrującym?ernesto pisze:U mnie jest 7mm na przodzie i felga też się wspiera na dystansie razem z pierścieniem centrującym
Oczywiście otwór w feldze musi mieć taką średnicę by dało się narzucić taki zestaw.
Odejmij od tych 12mm grubość tarczy hamulcowej (3-5mm) i co Ci zostanie?FOSS pisze:Po pierwsze fabryczny pierścień centrujący na piaście auta ma szerokość 12mm - jest to wartość stała niezmienna.
Mogę się mylić i może w D2 jest inaczej ale w D3 tarcza hamulcowa ma swój pierścień centrujący o większej średnicy..... o tak jak tu na fotodanishow pisze:Odejmij od tych 12mm grubość tarczy hamulcowej (3-5mm) i co Ci zostanie?FOSS pisze:Po pierwsze fabryczny pierścień centrujący na piaście auta ma szerokość 12mm - jest to wartość stała niezmienna.![]()
A ja, skoro już tak zgłębiamy temat, proponuję aby kilka osób zmierzyło rzetelnie szerokość pierścienia centrującego na swojej piaście i podało ją tutaj wraz z informacją o wersji auta.danishow pisze:Jeszcze raz napiszę, mam u siebie 10mm z pierścieniem centrującym ...piasta ma 57,1mm i felga dokładnie tyle samo.
Tak, przecież to napisałem. W Skaryszewie mówiłem Ci że mam taki zestaw przecież. Mogłeś zobaczyć jak to wygląda na żywo.FOSS pisze:Masz dystans 7mm z własnym pierścieniem centrującym?ernesto pisze:U mnie jest 7mm na przodzie i felga też się wspiera na dystansie razem z pierścieniem centrującym
Oczywiście otwór w feldze musi mieć taką średnicę by dało się narzucić taki zestaw.
Prawidłowa.FOSS pisze: Jaka jest szerokość i średnica pierścienia centrującego na piaście?
Nie mam możliwości zrobić pomiarów na obecną chwilę. Ale większa niż piasty. Witać to przecież doskonale na tym zdjęciu:FOSS pisze: Jaka jest średnica otworu centrującego w feldze?
Dla logicznego myślenia to co napisałem. Posiadam dystans z pierścieniem centrującym. To też mogłem sobie pozwolić na założenie felgi o większym otworze.ernesto pisze:U mnie jest 7mm na przodzie i felga też się wspiera na dystansie razem z pierścieniem centrującym
Oczywiście otwór w feldze musi mieć taką średnicę by dało się narzucić taki zestaw.
ernesto, z całym szacunkiem ale widziałem twoje auto tylko w Skaryszewie prawie rok temu a od tamtego naszego spotkania to oglądałem na żywo kilkadziesiąt innych różnej maści klubowych ósemek oraz jakieś inne w różnym stopniu udziwnione klubowe eSy i eReSy z 6-tek i 4-rek więc wybacz ale kompletnie nie pamiętam na jakich dystansach lataszernesto pisze:Tak, przecież to napisałem. W Skaryszewie mówiłem Ci że mam taki zestaw przecież. Mogłeś zobaczyć jak to wygląda na żywo.FOSS pisze:Masz dystans 7mm z własnym pierścieniem centrującym?
Na zdjęciu owszem widać ale nie chciałem mądralować oceniająs foto i zapytałem dla pewności.ernesto pisze:Nie mam możliwości zrobić pomiarów na obecną chwilę. Ale większa niż piasty. Witać to przecież doskonale na tym zdjęciu...FOSS pisze:Jaka jest średnica otworu centrującego w feldze?
Podejmę zakład, a co mi tamdanishow pisze:A ja się założę o skrzynkę piwa, że idzie...zakład stoi?!
Założysz, założysz (patrz foto poniżej)FOSS pisze:Więc ja twierdzę, że na piastę z pierścieniem centrującym 57,1mm i jego szerokością 13mm mierzoną od czoła tarczy hamulcowej w miejscu styku z piastą nie założysz dystansu o grubości 10mm w własnym pierścieniem centrującym
I jak rozumiem felga dotknie plecami czoła dystansu?... Jeżeli tak to piwko aktualnedanishow pisze:Założysz, założysz (patrz foto poniżej). Na początku sierpnia będę w PL i upomnę się o piwko <jezyk>