![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Niedzialaja klima mimo nabicia
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Niedzialaja klima mimo nabicia
Witam bylem nabic klimatyzacje w a8 , uklad szczelny i nabity a dalej leci cieple powietrze a weze sa cieple bie robia sie zimne
Macie jakies pomysly moze cos z zasilaniem kompresora ? Mechanicy nie ogarniaja tego .
.....................
Pamiętaj o TAGach
Macie jakies pomysly moze cos z zasilaniem kompresora ? Mechanicy nie ogarniaja tego .
.....................
Pamiętaj o TAGach
Ostatnio zmieniony 03 cze 2015, 13:10 przez Motostacja, łącznie zmieniany 1 raz.
Okna w dół i na zimny łokiec
tylko puść głośno dobrą nutę heheh...
A tak serio... Pasek się zawsze kręci. W ECON różni się tylko tym, że sprzęgło magnetyczne rozłącza sprężarkę. Ciężko to zauwazyć bo to żadne obciążenie dla silników jakie chodzą w A8

A tak serio... Pasek się zawsze kręci. W ECON różni się tylko tym, że sprzęgło magnetyczne rozłącza sprężarkę. Ciężko to zauwazyć bo to żadne obciążenie dla silników jakie chodzą w A8

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
no okej rozumiem to co dalej sprawdzać ?
kur*** gorąco jak jak na pustyni jechac sie nie da najgorsze jest to ze do piątku musze to ogarnać inaczej nie bede miał kiedy tego zrobić
wiatraki sie załaczaja a z nawiewów nie leci zimne powietrze
na kompie jakis tam bład jest
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) alr to chyba tylko sterowanie kratka nawiewu wiec w nosie z tym
połozyłem sie pod autem i osuszacz jest zielonkawy ale wygląda to na stary brud nie na nowy plam auto nigdy nie zostawiało a osłony nie mam pod autem , patrze na budowe osuszacza to tam nie ma co ciec ew jakis oring na wężu lekko jest nieszczelny
kur*** gorąco jak jak na pustyni jechac sie nie da najgorsze jest to ze do piątku musze to ogarnać inaczej nie bede miał kiedy tego zrobić
wiatraki sie załaczaja a z nawiewów nie leci zimne powietrze
na kompie jakis tam bład jest
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) alr to chyba tylko sterowanie kratka nawiewu wiec w nosie z tym
połozyłem sie pod autem i osuszacz jest zielonkawy ale wygląda to na stary brud nie na nowy plam auto nigdy nie zostawiało a osłony nie mam pod autem , patrze na budowe osuszacza to tam nie ma co ciec ew jakis oring na wężu lekko jest nieszczelny
a jak to sprawdzić tylko demontaż ? w razie awari wymiana sprężarki czy da sie to jakoś wymienić ?karol208 pisze:rzeba sprawdzić czy sprzęgiełko w spręzarce nie zerwało sie. U ciebie jest już chyba ten typ sprężarki co kręci sie non stop
spreżarka jest właśnie taka co sie kręci cały czas
wszystko działało przed zimą :<
Grupa 61 -> bloki wartości mierzonych -> blok 2-gi -> obciążenie silnika - tu wskazuje w % jakie jest obciążenie silnika. Po włączeniu/wyłączeniu sprężarki na pewno wartość ulegnie zmianie. Po za tym jest też blok wskazujący kompensację związaną z pracą sprężarki, ale nie pamiętam dokładnie który.drago_o pisze:Okna w dół i na zimny łokiectylko puść głośno dobrą nutę heheh...
A tak serio... Pasek się zawsze kręci. W ECON różni się tylko tym, że sprzęgło magnetyczne rozłącza sprężarkę. Ciężko to zauwazyć bo to żadne obciążenie dla silników jakie chodzą w A8
Bądź dobry jak chleb.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Jeśli wentylator zapierdziela to uwalony jest czujnik ciśnienia koszt oryginał 200,- lokalizacja pod zderzakiem przy chłodnicy obok klaksonów, sprawdzic Vagiem grupa 08 bloki pomiarowe 001 ciśnienie klimy, podejrzewam że będzie pokazywać 20-30 bar dlatego wentylatory chuczą ,w D3 tak jak pisał Apophis sprężarka nie ma sprzęgła wałek kręci się cały czas to jest sprężarka o zmiennej wydajności.
Masz racje własnie wróciłem od mechanika , klime nabiliśmy jeszcze raz , test vagiem wyszedł własnie czujnik ciśnieniaJeśli wentylator zapierdziela to uwalony jest czujnik ciśnienia koszt oryginał 200,- lokalizacja pod zderzakiem przy chłodnicy obok klaksonów, sprawdzic Vagiem grupa 08 bloki pomiarowe 001 ciśnienie klimy, podejrzewam że będzie pokazywać 20-30 bar dlatego wentylatory chuczą ,w D3 tak jak pisał Apophis sprężarka nie ma sprzęgła wałek kręci się cały czas to jest sprężarka o zmiennej wydajności.
00819 - High Pressure Sensor (G65)
007 - Short to Ground
chcieliśmy podmienic czujnik ale w 2 giej d3 nie szło zdjac grila :<
mechanik twierdzi że to wina obwodu nie samego czujnika , podobno pokazuje cały czas 1 bar ,
Mam kilka pytan do was , jak dokładnie sprawdzić czy to wiązka czy czujnik ?
podobno czujnik można wykręcić bez opróżniania układu prawda to?
kolego masz racje wiatraki u mnie szaleją wieja jak wichura
jutro chce sie za to zabrać na piątek muszę mieć gotowe auto z klimatyzacja jeśli to czujnik będę szukał na gwałt czegoś w okolicy z uzywki
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Czujnik walnięty raz pokazuje 1 , a czasami 30, jest błąd i dlatego wentylatory szaleją bo między innymi są sterowane tym czujnikiem czujnik zgłasza wysokie ciśnienie i wentyle chłodzą przy sprawnym czujniku jak klima chodzi to wentyle dostowywują prędkość do ciśnienia w klimie i tyle, czyli wentyle przy uszkodzonym czujniku działają awaryjnie bo tak naprawdę niewiadomo jakie jest ciśnienie.Można wymienić bez spuszczania czynnika bo pod czujnikiem jest wentyl, do wymiany samego czujnika można tylko rozkręcić zderzak z lewej strony czyli ściągasz nadkole i odkręcasz trzy śruby od zderzaka lekko oddinasz i jest miejsca wystarczająco. Czujnik może być taki lub ASO, ale cena 200,-
Marcin2013,
Do wymiany wystarczy zdjąć gril w wersji przedliftowej nie trzeba ściągać zderzaka dziś tam sie dostałem
a podpowiesz jak sprawdzić czy aby kable nie szwankują jak można to zrobić miernikiem ?
w piątek będę szukał czujnika po sklepach ew szrotach używki muszę miec na sobote sprawne auto
dzieki za pomoc
Do wymiany wystarczy zdjąć gril w wersji przedliftowej nie trzeba ściągać zderzaka dziś tam sie dostałem
a podpowiesz jak sprawdzić czy aby kable nie szwankują jak można to zrobić miernikiem ?
w piątek będę szukał czujnika po sklepach ew szrotach używki muszę miec na sobote sprawne auto
dzieki za pomoc

Czujnik do wymiany.
Ostatnio zmieniony 04 cze 2015, 17:41 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-