części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

der beste A8 3.7 von danishow

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 02 maja 2015, 21:55

Czas uzupełnić kartotekę (obecny przebieg niecałe 315000km):
- Listopad 2014: mozolne oklejanie drewnianych dekorów, użyłem srebrno-szarej folii z wzorem karbonu
http://www.a8team.pl/viewtopic.php?t=14971
- Grudzień 2014: "staranny" montaż LPG (KME Nevo, Barracuda, Zbiornik 84L)
- połowa Lutego: kompletna inspekcja (wszystkie filtry, płyny i świece), wymiana kompletnego podświetlenia na LED-y
- Marzec: swap hebli na D3 360mm, używane tarcze i nowe klocki Textar, nowe przewody hamulcowe, do tego wymiana manetki tempomatu, przednich-dolnych-tylnych wahaczy, wycieraczek
- Kwiecień: wymiana tarcz przednich na nowe Zimmermenn z klockami ATE, naprawa "pompki" powietrza, sprawdzanie/uzupełnianie poziomu oleju ASB, montaż modułu świateł dziennych i modułu komfortowych kierunków
- Maj: naprawa niedziałającego od miesiąca podświetlenia nóg i światełek w drzwiach, zamówione już wszystkie potrzebne graty do wymiany rozrządu, oleju w silniku i ASB ...następne Wochenende "atake" :]

Jeszcze parę zdjęć z nowymi heblami.
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2017, 13:05 przez danishow, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
matrose1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 235
Rejestracja: 18 sty 2014, 16:18
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: matrose1983 » 02 maja 2015, 22:07

O co chodzi z tym modułem świateł dziennych i komfortowych kierunków?
:)

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 02 maja 2015, 22:24

To takie "allegrowe" zabaweczki :D . Moduł świateł dziennych uruchamia w 30% światła drogowe 4 sekundy po odpaleniu silnika a moduł kierunków to po prostu jedno dotknięcie = trzy mrugnięcia (lub po przestawieniu zworki - cztery)

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 03 maja 2015, 11:38

Kurcze chciałbym wreszcie te dzienne ogarnąć z długich !!!! :P
Bo tego mi brak ... a to drogie ? i co trzeba kupić ;)
co prawda mam D3 - ale to by podobnie było co nie ??

ps: i jeszcze jedno - to nie ma 3 mrugnięć w standardzie w D2?
bo ja to mam po prostu i myślałem że każda to ma :D
a w poprzednim autku mega mi brakowało kierunków potrójnych
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez ManiekJames, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
matrose1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 235
Rejestracja: 18 sty 2014, 16:18
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: matrose1983 » 03 maja 2015, 19:29

Dużo pracy aly w d2 zrobic kierunkowskazy autostradowe?
:)

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 maja 2015, 20:10

ManiekJames pisze:a to drogie ? i co trzeba kupić
Moduł z alledrogo (jak chcesz to poszukam Tobie linka do aukcji) za 50 zeta i podpiąć 5 kabelków ...moim zdaniem w każdym aucie będzie działać bez problemu :). Jest też opcja podpięcia pod hamulec ręczny (w twoim przypadku licznik) lub użycia dodatkowego włącznika. Ja wybrałem ten pierwszy sposób i po zaciągnięciu hamulca postojowego światła dzienne gasną.
ManiekJames pisze:to nie ma 3 mrugnięć w standardzie w D2?
W AUDI/VW zaczęli to około 2002 roku montować.
matrose1983 pisze:Dużo pracy aly w d2 zrobic kierunkowskazy autostradowe?
Wszystkie potrzebne kabelki (aż cztery) masz przy włączniku świateł awaryjnych, montaż z lutowaniem zajmuje max 20 minut <chura>
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez danishow, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 03 maja 2015, 20:36

danishow pisze:.moim zdaniem w każdym aucie będzie działać bez problemu :)
Wiem że może nie działac bo kiedys ktos chciał w D3 to załozyc i cyrki sie robiły. Nie zapominaj że D3 to jeźdzacy komputer i wszystko tam jest wysterowane jakims modułem a to może własnie siac zamieszanie.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 maja 2015, 20:49

Apophis pisze:wszystko tam jest wysterowane jakims modułem
No dokładnie, wszystkim steruje komputer pokładowy. Moduł o którym mowa podpinasz pod żarówki od długich a nie pod sterownik, jedynym skutkiem ubocznym może być lekko świecąca kontrolka długich na zegarach (przez CAN-a) i NIC poza tym ;)

Gość

Post autor: Gość » 03 maja 2015, 21:03

Sprawdzales w D3? Nie tylko komputer pokładowy jak w D2 a szereg sterownikow od wszystkiego.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 maja 2015, 21:25

Apophis, mam z tym na co dzień do czynienia. Co za różnica czy A8, A4, Golf 5, Touran czy SuperB ...wszystko to samo! :]
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez danishow, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 cze 2015, 22:07

W maju trochę się działo:
- kompletny rozrząd, pompa wody, termostat, pasek klinowy z napinaczem i rolką
- wymiana płynu chłodzącego Glysantin Alu Protect G30
- serwis klimatyzacji
- inspekcja silnika, w tym zmiana oliwy na 10W60 i filtry
- inspekcja instalacji LPG
- wymiana łączników i gum stabilizatora z tyłu
- wymiana dwóch silniczków od sterowania klapkami cyrkulacji powietrza, udało mi się wylicytować 4 sztuki na ebay-u za 1,00 euro plus 4,90 wysyłka <brawo>
- wymiana mikro-styku w tylnych prawych drzwiach ...i pewnie jeszcze innych parę rzeczy o których zapomniałem

Dodatkowo wrzucam parę fotek z prac i obiecanego wydechu, filmik też jest (link w podpisie), miłego oglądania ...a raczej słuchania :>
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez danishow, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
gonias
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 249
Rejestracja: 23 sty 2012, 23:57
Lokalizacja: Turek (WLKP)

Post autor: gonias » 02 cze 2015, 22:12

Ładnie działasz regularny serwis to podstawa :), co to za wydeszek ?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 02 cze 2015, 22:16

gonias pisze:regularny serwis to podstawa
Tak u mnie z każdym autem, dużo jeżdżę i daleko więc nie mogę sobie pozwolić na jakieś problemy w drodze. Do tego dochodzi jeszcze pasja i "żądza" perfekcji <okok>
A wydech robiony na zamówienie. Poprzedni właściciel się wykosztował ...mam Rechnung za tę usługę na 1800 euro <faktycznie>.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 04 cze 2015, 11:08

tylko z tym 10w60 to po całości no chyba że torowo, zima pieknie bedziesz zarzynał silnik brryyyy zmien na 0w40 poza tym igła :]

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 04 cze 2015, 11:23

Do zimy to pewnie jeszcze ze dwie wymiany oleju będą a na zimę znów 5W50 zaleję ;). Tutaj nie ma zim, w tym roku nie widziałem śniegu a temperatura nie spadła poniżej -5*C.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl