[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
dzieki Krzychu, tak też myslałem, ale pewnosci nie miałem
czyli dalej wychodzi na to że chinczyk działa bez zarzutu natomiast cos jest nie tak z prawą stroną. Zacznę od płukanki i wymiany zaworu zwrotnego pod ssakiem a później przy rozrządzie łąńcuch. Jest to narazie najtańsza opcja niż wydawanie kasy na nowy nastawnik
czyli dalej wychodzi na to że chinczyk działa bez zarzutu natomiast cos jest nie tak z prawą stroną. Zacznę od płukanki i wymiany zaworu zwrotnego pod ssakiem a później przy rozrządzie łąńcuch. Jest to narazie najtańsza opcja niż wydawanie kasy na nowy nastawnik
to nie jest zwykły napęd...to
Prawa czyli strona pasażeramartin_rs4 pisze:Ale teraz tak Bank 1 to króra jest główka, lewa czy prawa?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Więc panowie w końcu zamontowałem nastawniki, mój prawy nie miał ślizgu, dlatego niemiłosiernie tarabanił no i jak na razie to z czystym sumieniem polecam nastawniki od pana z Inowrocławia, w grupie 90 wychylają się przy bucie do 24, no i co najważniejsze - w końcu błoga cisza przy rozruchu także wszystko super. Aha, dodam że na ślizgu od tego samego pana przejechałem 10tys km, i po demontażu miał mało co śladów zużycia, więc jest nadzieja że te nastawniki są naprawdę w porządku i pochulają sporo km
wiem o tym tylko nie spodziewałem się że aż taki wpływ ma
puzzel1, bo dobrze działający silnik ma spory wpływ również na dobrze działającą skrzynię
co do wymiany kompletu z lancuchami, to nie chcialem na poczatku zmieniac lancuchow ze względu na koniecznośc rozpinania rozrządu, ale pan od nastawników powiedział mi że wymiana samych napinaczy nie ma sensu, i że same napinacze jedynie kupuja u niego ukraincy, dla ktorych kazdy grosz jest ważny, a tak to kazdy bierze komplet napinacz + lancuch. Za 2 napinacze, 2 lancuchy, komplet uszczelek pod klawiatury, pod nastawniki + wszystkie potrzebne oringi, zaplacilem 1600zl. Przy okazji wymienilem zaslepki wałków, bo mi się pociły (niestety tylko ASO, 40zl/sztuka). A uszczelki pod klawiatury dałem na dirko, bo poprzednie zaczęły mi sie pocić już po przejechaniu niespełna 10k km
gość z ina też chyba ma ryżowe ale i ponoc oryginały też ma jak kiedys z nim gadałem ale cenowo wychodzil gorzej niż aso , a i nie ma co sie cieszyc cisza po 10k km to ma byc ciche ok 250k km z tego co czytalem w tym wlasnie temacie jakis user pisal ze zacząl juz je slyszec po 30k km
Ostatnio zmieniony 07 cze 2015, 10:52 przez Preston81, łącznie zmieniany 1 raz.
bądź sobą, wariatów też lubią