A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Jak możesz wrzuć jakiś filmik jak hamujesz na przykład z 150 do 50km.krzychu22.p1i pisze:Mało kto ma porównanie 323mm (D2) vs 360/385mm (D3), pomijam tylne tarcze bo one robią też robotę.. Różnica jest, miałęm sprawny układ seryjny w D2 ale zestaw z D3 to jest to co powinno to auto mieć już 15lat temu.. Durne 8 klocków z przodu i ta sprężyna, archaik w jeżdżeniu i wyglądzie.
Jeśli chodzi o zwortnice to ja juz mam u siebie te aluminiowe M, wiec przy najmniej tyle na początek no ale tak jak wczesniej FOSS naoisał , ze jednak cos byli nie tak jeśli zmienili te heble w nowszym modelu mimo praktycznie tej samej wagi.
W A4 lub A6 zostawiali takie same mimo nowszego modelu
W A4 lub A6 zostawiali takie same mimo nowszego modelu
to nie jest zwykły napęd...to
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz