![]() |
![]() |
![]() |
A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1035
- Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
- Lokalizacja: Warszawa
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Panie kolego, mały trochę ten hebel - wyeksponowany wydaje się być mniejszy.
Nie pragniesz czegoś większego?... 360mm z D3 do ciebie podejdzie przecież p&p
Nie pragniesz czegoś większego?... 360mm z D3 do ciebie podejdzie przecież p&p

FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- CINEK
- Super Klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
pewnie że prageFOSS pisze:Nie pragniesz czegoś większego?... 360mm z D3 do ciebie podejdzie przecież p&p


poza tym zaaplikowałem niedawno nowe Zimmermanny więc ewentualnie jak sie skończy ten zestaw to zapodam większe od D3
to nie jest zwykły napęd...to
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Mam zgoła inne odczucia... fabryczne heble mi jakoś nie wystarczały.preston81 pisze:ja nie rozumiem tych zmian na zaciski z d3przeciez heble z d2 jak sie wdepnie to plomby wypadają ....
Zresztą inżynierowie z AUDI również po latach to zweryfikowali bo w A8D2 4.2V8 z przodu były tarcze 323mm a w A8D3 4.2V8 już 360mm. W S8D2 fl tarcze 345mm a w S8D3 już 385mm.
Warto zauważyć, że masa auta D2 vs. D3 jakoś szczególnie się nie zmieniła - moje Ex A8D2 fl 4.2V8 papierowo było nawet trochę cięższe niż obecne D3 a jednak hamulce wyraźnie powiększono

FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- dice111
- Moderator
- Posty: 6067
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
- CINEK
- Super Klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Ostatnio jak sobie przeliczyłem to taki setup kosztował by mnie ok. 1000zł (zaciski +tarcze + klocki + płyn) wiec naradzie się wstrzymam bo muszę na rozrząd powoli odkładać
Hehe dlatego też m.in. nie zdecydowałem się na fele 20" bo już w ogóle zniknęły by te hamulce z pola widzenia

Hehe dlatego też m.in. nie zdecydowałem się na fele 20" bo już w ogóle zniknęły by te hamulce z pola widzenia

to nie jest zwykły napęd...to
- Preston81
- Super Klubowicz
- Posty: 2737
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
- Lokalizacja: Poznań
to że coś zostaje zmienione z biegiem czasu nie powinno dziwić ... rozwój, ale nie zawsze wychodzi to na lepsze co nie raz pokazała historia , nie twierdze ze d3 ma słabsze heble ok niech ma , sens wkładania tego do d2 jest jesli chodzi o ekonomie tarcze sa tańsze jak to ostatnio pokazał ktoś an forum , na + to że są nowsze ale powaga Panowie jeździcie na torach ? w waszych wypowiedziach w dziale na kazdy temat , w temacie ktorym założyłem wrecz kipiało oburzenie że zaden z Was szybko nie jeździ wiecj jak 60 w terenach zabudowanych gdzież tam
to gdzie wy chcecie tych hamulcy uzywać ? i w jakich okolicznościach ? lepiej sie zaciski maluje czy jak
) (oczywiscie ostatnia czesc mojej wypowiedzi to żart jak by ktoś nie skumał )
podzielam słowa Apo , ale jak niektorzy mówią że coś nie tak po pierwszym hamowaniu to moze warto sprawdzic jakosc plynu hamulcowego itd fakt ja mam nowe heble moze z zasem bedzie problem i tez zmienie na heble od d3
pozdro


podzielam słowa Apo , ale jak niektorzy mówią że coś nie tak po pierwszym hamowaniu to moze warto sprawdzic jakosc plynu hamulcowego itd fakt ja mam nowe heble moze z zasem bedzie problem i tez zmienie na heble od d3
pozdro
bądź sobą, wariatów też lubią
Na chłopski rozum skoro sa wieksze to musza lepiej hamować. U mnie potrzeba wiekszych dla optyki nie istnieje bo fela zasłania skutecznie. I jeszcze jedna dośc istotna rzecz to do Dtrójkowych hebli trza by zwrotnice z lifta a nie bardzo mi sie widzi iśc w te delikutasne aluminiowe,w adaptery jakies tez nie chce iść..