![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Niedzialaja klima mimo nabicia
Panowie ! na przyszłośc zaminniki nie pasują do a8 , byłem w sklepie po nr dobrali czujnik hell ale jest inny inny wentyl gwint długość
z wstępnych ustaleń pasują tylko oryginalne , niby jeden znajomy ma mi na jutro rano coś ogarnąć jakis na B.... niby pasujący w cenie 180zl zobaczymy
błąd wywala short to ground czyli zwarcie do masy , jutro jak sie uda podmienię czujnik i zobaczę co z tego wyjdzie
cena czujnika w ASO cos koło 270zl ze zniżkami pewno do 220 można zejść
na allegro niby oryginały dostac mozna za 140zł
z wstępnych ustaleń pasują tylko oryginalne , niby jeden znajomy ma mi na jutro rano coś ogarnąć jakis na B.... niby pasujący w cenie 180zl zobaczymy
błąd wywala short to ground czyli zwarcie do masy , jutro jak sie uda podmienię czujnik i zobaczę co z tego wyjdzie
cena czujnika w ASO cos koło 270zl ze zniżkami pewno do 220 można zejść
na allegro niby oryginały dostac mozna za 140zł
Tak wracając do tematu dzisiaj w ASO się ze mną klucil i twierdzi ze w sprężarce jest sprzęgło.
A co do zacierania się to nie czynnik smaruje sprężarkę tylko pompuje się olej razem z czynnikiem do układu.
A co do zacierania się to nie czynnik smaruje sprężarkę tylko pompuje się olej razem z czynnikiem do układu.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
drago_o pisze:Tak wracając do tematu dzisiaj w ASO się ze mną klucil i twierdzi ze w sprężarce jest sprzęgło.
Potocznie w ASO nazywaja to "sprzeglo".Wszyscy wiemy jak dziala sprzeglo a to co jest zamontowane w sprezarce klimy nawet kolo niego nie lezalo.W momencie zatarcia sprezarki "to cos" sie roz......la czyli teoretycznie wysprzegla co zapobiega zerwaniu paska.Poprostu ASO nie moze znalezc zamiennika slowa "sprzeglo"wiec tak juz zostanie

Ostatnio zmieniony 09 cze 2015, 21:57 przez leon0376, łącznie zmieniany 1 raz.
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
Twierdza wzaparte, ze klimatronik odłącza nim sprężarkę po wychodzeniu auta i sprężarką nigdy nie działa w żadnym aucie VW i audi cały czas.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Nie znam się na tym ale to co piszecie o D3 jest niedorzeczne.
Kompresor klimatyzacji w D3 nie pracuje cały czas a tylko wtedy kiedy klimatyzacja jest włączona oraz spełnione są warunki dodatkowe do tego żeby poprawnie pracowała czyli temperatura zewnętrzna powyżej 3-5°C, odpowiednie ciśnienie czynnika w układzie oraz sprawne wentylatory.
Jego działanie można podejrzeć w programie diagnostycznym albo po prostu w gorący dzień poprzez włączenie trybu pracy ECON.
W serwisówce można znaleźć pozycję 4E0260810 która to nazywa się "koło pasowe" i patrząc na cenę 752pln netto raczej nie jest zwykłym aluminiowym kółkiem.
Dla porównania aluminiowe koło pasowe dla pompy wspomagania które wielkościowo jest podobne ale sprzęgłem żadnym nie jest kosztuje niecałe 100pln netto.
Co więcej, szukając po tym numerze na zagranicznych stronach opisane jest to jako sprzęgło.
Na polskich stronach również opisywane jest to jako sprzęgło ale należy go szukać po numerze kompresora.
Noi na koniec, tak na logikę, to jak działa tryb ECON jeżeli wg. was kompresor pracuje przez cały czas?
Albo jak wygląda praca układu klimatyzacji w zimę, w temperaturach np. -10°C i niższych?
Kompresor klimatyzacji w D3 nie pracuje cały czas a tylko wtedy kiedy klimatyzacja jest włączona oraz spełnione są warunki dodatkowe do tego żeby poprawnie pracowała czyli temperatura zewnętrzna powyżej 3-5°C, odpowiednie ciśnienie czynnika w układzie oraz sprawne wentylatory.
Jego działanie można podejrzeć w programie diagnostycznym albo po prostu w gorący dzień poprzez włączenie trybu pracy ECON.
W serwisówce można znaleźć pozycję 4E0260810 która to nazywa się "koło pasowe" i patrząc na cenę 752pln netto raczej nie jest zwykłym aluminiowym kółkiem.
Dla porównania aluminiowe koło pasowe dla pompy wspomagania które wielkościowo jest podobne ale sprzęgłem żadnym nie jest kosztuje niecałe 100pln netto.
Co więcej, szukając po tym numerze na zagranicznych stronach opisane jest to jako sprzęgło.
Na polskich stronach również opisywane jest to jako sprzęgło ale należy go szukać po numerze kompresora.
Noi na koniec, tak na logikę, to jak działa tryb ECON jeżeli wg. was kompresor pracuje przez cały czas?
Albo jak wygląda praca układu klimatyzacji w zimę, w temperaturach np. -10°C i niższych?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No i tej odpowiedzi szukałem... proste konkretne i na temat. Teraz wiem, że coś tam wiedzą w tym ASO i nie cisną kitu.
A mi sprężarkę zajechał serwis co w zeszłym roku nabijał mi klimę bo wczoraj ściągając czynnik nie było ani grama oleju a układ jest szczelny... Zastanawiam się kto mi kupi nową...
A mi sprężarkę zajechał serwis co w zeszłym roku nabijał mi klimę bo wczoraj ściągając czynnik nie było ani grama oleju a układ jest szczelny... Zastanawiam się kto mi kupi nową...

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
FOSS pisze:Nie znam się na tym ale to co piszecie o D3 jest niedorzeczne.
Kompresor klimatyzacji w D3 nie pracuje cały czas a tylko wtedy kiedy klimatyzacja jest włączona oraz spełnione są warunki dodatkowe do tego żeby poprawnie pracowała czyli temperatura zewnętrzna powyżej 3-5°C, odpowiednie ciśnienie czynnika w układzie oraz sprawne wentylatory.
Jego działanie można podejrzeć w programie diagnostycznym albo po prostu w gorący dzień poprzez włączenie trybu pracy ECON.
W serwisówce można znaleźć pozycję 4E0260810 która to nazywa się "koło pasowe" i patrząc na cenę 752pln netto raczej nie jest zwykłym aluminiowym kółkiem.
Dla porównania aluminiowe koło pasowe dla pompy wspomagania które wielkościowo jest podobne ale sprzęgłem żadnym nie jest kosztuje niecałe 100pln netto.
Co więcej, szukając po tym numerze na zagranicznych stronach opisane jest to jako sprzęgło.
Na polskich stronach również opisywane jest to jako sprzęgło ale należy go szukać po numerze kompresora.
Noi na koniec, tak na logikę, to jak działa tryb ECON jeżeli wg. was kompresor pracuje przez cały czas?
Albo jak wygląda praca układu klimatyzacji w zimę, w temperaturach np. -10°C i niższych?
Wyciąg kompresor na stół, zobacz co jest wkole pasowym i co odpowiada za jego rozlaczenie.Podpowiem ze jest to umieszczone z tylu sprezarki i jest to elektrozawor ktory po włączeniu trybu ECON zamyka obiieg i czynnik prestaje krazyc.Zostaje yylko olej ktory w alszym ciagu go smaruje.Kompresor kreci sie caly czas jestem tego pewien bo przerabialem to w praktyce nie w teorii.
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
Jak olej jest w czynniku to jakim cudem zamyka czynnik a olej nie? Jeżdząc na ECON zatarłbym sprężarkę teretycznie z niej nie korzystając... bez sensu...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG