części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 99 4.2PB/LPG ] alternator od 2,8 do 4,2

Gość

Post autor: Gość » 28 cze 2015, 11:32

No jak trza to trza ale Erni ja miałem podobnie i sie okazało że tylko szczotki w agonii dawały juz za słaby prąd. Nie zawsze dioda musi być. Nie wiem ile kosztuje dodanie wymiany diod jesli to mało to mozna machnac dla spokoju.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz

Post autor: CINEK » 28 cze 2015, 11:36

ernesto pisze:Diody na mostku prostowniczym to podstawa u ciebie...

yy diody <hmm> jakie diody ... <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 28 cze 2015, 11:37

Diody prostownicze na mostku. Zamieniaja prąd zmienny z alternatora na potrzebny nam prąd stały :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz

Post autor: CINEK » 28 cze 2015, 12:42

<bezradny> h w tej materii jestem zielony jak oryginalny olej do wspomagania <hehehe> najważniejsze ze mój mechanior ogarnia takie rzeczy <faktycznie>

Gość

Post autor: Gość » 28 cze 2015, 12:54

No to pamiętaj. Podstawowy zestaw naprawczy to łożyska,regulator ze szczotkami,komutator a do tego moga byc diody.

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz

Post autor: SenatorS8 » 29 cze 2015, 14:48

Apophis-tak dla scislosci.
W alternatorze nie posiadamy komutatora a pierscienie slizgowe.
Komutator umożliwia przepływ prądu elektrycznego do wirnika synchronicznie z obrotem wirnika przełączając kierunek prądu w uzwojeniach wirnika wraz z jego obrotem.Alternator wymaga ciaglego nieprzelaczanego zasilania w prad wirnika

Gość

Post autor: Gość » 29 cze 2015, 15:21

No gwoli ścisłości ale napisz szarakowi pierścień slizgowy to zaduma sie o co kaman natomiast komutator to to po czym biegaja szczotki czyli kazdy kojarzy :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz

Post autor: CINEK » 30 cze 2015, 20:10

no i jeszcze raz pomierzyłem aku i altka no i wyszło tak: