[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
nawet na stronie AUDI AG. jest info i mapa gdzie są produkowane częsci >
"Zum weltweiten Verbund der Produktionsstandorte des Audi-Konzerns zählen die beiden deutschen Standorte Ingolstadt und Neckarsulm sowie neun weitere Produktionsstätten in Ungarn, Belgien, China, Indien, Indonesien, Russland, Slowakei und Spanien"
http://www.audi.com/corporate/de/untern ... dorte.html
tłumacząc w skrócie - troche w DE i wszędzie na wschodzie
a potem zauważyłem ich motto na końcu > „one name, one standard, everywhere“. a potem sobie dopowiedziałem " mostly in China -
a teraz krótko historii
Audi współpracuje z Chinami już od 1988 roku z koncernem FAW (First Automobil Works). Na początku dostali licencje na produkcje Audi 200 i jakiegos wariantu Audi 100 natomiast obecnie produkują tak wersje LONG Audi A4 i A6 oraz Model Q5. W przyszłym roku ma dojsc również produkcja nowej A3.
Generalnie największym rynkiem zbytu dla AUDI AG. są Chiny, więc wbrew pozorom bardzo dużo sie tam produkuje częsci ze wzgledów ekonomicznych no i zgodnie z powyższym motto, ale jaka ilosc z tej produkcji trafia do EU tego sie nie dowiemy
"Zum weltweiten Verbund der Produktionsstandorte des Audi-Konzerns zählen die beiden deutschen Standorte Ingolstadt und Neckarsulm sowie neun weitere Produktionsstätten in Ungarn, Belgien, China, Indien, Indonesien, Russland, Slowakei und Spanien"
http://www.audi.com/corporate/de/untern ... dorte.html
tłumacząc w skrócie - troche w DE i wszędzie na wschodzie
a potem zauważyłem ich motto na końcu > „one name, one standard, everywhere“. a potem sobie dopowiedziałem " mostly in China -
a teraz krótko historii
Audi współpracuje z Chinami już od 1988 roku z koncernem FAW (First Automobil Works). Na początku dostali licencje na produkcje Audi 200 i jakiegos wariantu Audi 100 natomiast obecnie produkują tak wersje LONG Audi A4 i A6 oraz Model Q5. W przyszłym roku ma dojsc również produkcja nowej A3.
Generalnie największym rynkiem zbytu dla AUDI AG. są Chiny, więc wbrew pozorom bardzo dużo sie tam produkuje częsci ze wzgledów ekonomicznych no i zgodnie z powyższym motto, ale jaka ilosc z tej produkcji trafia do EU tego sie nie dowiemy
Ostatnio zmieniony 04 lip 2015, 14:42 przez CINEK, łącznie zmieniany 2 razy.
to nie jest zwykły napęd...to
i tu bym się zgodził, no bo jesli logicznie rzecz biorąc nie ma w EU żadnej firmy, typu TRW, FEBI, MEYLE itp cokolwiek - KRZAK, która by mogła produkować te nastawniki, to robią to Chinczyki, no bo i tak je robią dla AUDI, tylko że bez znaczków.pepi pisze:robią na pewno ... i napinacze na 101 %
Podobnym przykładem tego jest LEMFÖRDER robiący wahacze, gdzie w ASO ja komplet płacisz cos 4000 a bez znaczka 2000.
To samo z napinaczami
...tu dobrym stwierdzeniem było by, ze człowiek płaci tyle sałaty za ryżpepi pisze:a człowiek płaci tyle sałaty za chinę
to nie jest zwykły napęd...to
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości