a nie bo jak on nie napina tak jak powinno to masz jak masz
jak nie wierzysz to poczytaj na a6 forum :->
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Kondycja silnika, które bloki logować
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Takie dane znalazłem na polskim forum Audi TT, jak i zagranicznych forach COOO. Forumowicz FOSS też swego czasu pisał o tym przeliczniku jeśli mnie pamięć nie zawodzi. A podaj dane, które zawarte są w Elsie, porównamy je.maciu pisze:skąd masz takie dane? w elsie jest coś zupełnie innegokrzychu22.p1i pisze:Odnośnie przepływki, prawidłowa wartość przy maxymalnie otwartej przepustnicy to jest moc silnika x 0,8, w przypadku Twojej S 360x0,8= 288 gram i tyle powinna wskazywać. Im dalej od tej wartości tym gorzej. Najlepiej to wychwycić jadąc i robiąc logi.
Maciu co do pomiaru przepływki to wszystkie znane mi żródła podają, że moc x0,8 tyle powinna pokazać przepływka. W Elsie nie wiem jak jest ale mógłbyś napisać.
Co do tłumika drgań jest to element rozrządu który odpowiada za prawidłowe jego napiecie można powiedziec ponieważ wyrównuje naciąg w że tak powiem w fazach lużnych. Tak bynajmniej ja to sobie tłumacze.
W S6 Zagóra to on własnie był powodem iż miał cały czas rozjazd na rozrządzie o 8st.
Był z innym numerem jak powiniem, bo wychodziły dwa rodzaje.
Co do tłumika drgań jest to element rozrządu który odpowiada za prawidłowe jego napiecie można powiedziec ponieważ wyrównuje naciąg w że tak powiem w fazach lużnych. Tak bynajmniej ja to sobie tłumacze.
W S6 Zagóra to on własnie był powodem iż miał cały czas rozjazd na rozrządzie o 8st.
Był z innym numerem jak powiniem, bo wychodziły dwa rodzaje.