części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 20 lip 2015, 18:11

pepi pisze:w nastawnikach są uszczelki i to one kostnieją i puszczają olej
jeśli jest zalewany olej ok to żywot ich jest ...
wyprzedziłeś mnie z tym....

dlatego ważne jest aby zalewać gatunkowo najlepszy olej ...

bo nie tylko slizgi nie tylko łańcuch ale i zaworki które trzymaja a raczej powinny trzymac olej

im mniej gęstrzy olej tym lepszy tym szybciej dochodzi do górnych partii głowicy mało tego oleje kiepskiej jakości czyli wasze pseudooszczędności nie trzymaja parametrów niestety już po kilku tysiączkach km tyczy się to również technologi syntetycznej high tech itp jedynym właściwym rozwiazaniem jest zalewanie olejem wpełnisyntetycznym

malotego olej marnej jakości zawiera tylko sladowe ilości substancji myjacych... niestety sprzyja to zapychaniu sie kanalików olejowych ... na co to sie przekłada... nie trzeba tłumaczyć....

wysokiej jakosci wpełnisyntetyczny olej cudów nie zrobi jezeli jakas czesć jest zuzyta to niestety tylko wymiana poratuje lecz jezeli jakas czesc niedomaga wymiana oleju na taki z najwyzszej półki napewno pomoże a minimum to napewno przedłuży okres do wymiany zuzytej czesci

nie jest to lek na całe zło ale dopełniajac wszelkich starań aby zadbać o czystkość komory korbowej oraz głowicy sprawimy że zapewne bedziemy się jeszcze długo cieszyc bezawaryjna jazda naszymi 8kami w pełnym zakresie obrotów

dobry olej pomoże w udrożnieniu kanałów olejowych co wygłuży żywotność naszych nastawników zapewne

pozdrawiam <papa2>

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 20 lip 2015, 18:38

krzychu22.p1i, wymiana nastawników dopiero w planach, ale przed wymianą oleju płukanie zrobiłem i złagodniało stukanie, a więc coś musi w tym być.czym się mierzy ciśnienie oleju?
preston81, spoko wariacie, aż tak mocno się nie napinam ;) i uspokajać mnie nie musisz, bo jestem spokojny. a to, że wypytuje się o wszystko to nie ze stresu, że mi nastawnik głowice rozjebie, tylko chcę wiedzieć jak najwięcej w tym temacie. i chociaż mi się to nie widzi to na nastawniki mnie stać <papa2>
bez urazy jakby co, a poza tym, gdybym wiedział więcej od ciebie to bym tylu pytań nie zadawał <cicho>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 lip 2015, 21:17

Maciek i Mariusz za te sprzeczki słowne stawiają mi flaszkę <amasz> :D

ale faktycznie jak pisze Krzychu i ten "Pan" wczesniej, silnik jak nie jest czysty to wymiana pewnych podzespołów może nie przyniesc pożądanego rezultatu.

Ja generalnie nie miałem zasyfionego silnika po zdjęciu pokryw, aż kiedys sie pepi dziwił ;) ale zanim wymieniłem nastawniki to zmieniłem olej z CARSTROLA na LM i jak narazie jest ok.

Pierwszy ryżowy nastawnik chodzi juz ponad rok a drugi dopiero koło 1 miesiąca ale już ze 2kk na nim zrobiłem :D
to nie jest zwykły napęd...to

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 20 lip 2015, 21:34

Czy ktos oprocz mnie leje do swojego auta Motul 5w30 8100 x-clean ? To dobry wybór ? Poprzedni własciciel takim zalewał i ja przy wymianie chyba też go kupię.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 20 lip 2015, 22:36

Witam!
krzychu22.p1i pisze:skoro przy ogarniętym smarowaniu, ciśnieniu będą jeździć tak samo to gra może być warta świeczki.
-Gromnicy raczej.Gdyby byla jakas nadzieja ze wytrzymaja tyle co pasek tez bym zalozyl.

Stefan.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 21 lip 2015, 00:28

chłopaki czy w 4.2TDI też mam te nastawniki i mógłbym je wymienić? duże koszty? :D

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 lip 2015, 06:51

wystarczy jak zmienisz łańcuch i całą resztę
to nie będzie ci do śmiechu
http://motokiller.pl/226880

jak jest podobnie to ;)

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 21 lip 2015, 07:24

pepi, ten problem występował w 3.0 i 4.0 ;)
a napisałem to by rozluźnić atmosferę a nie się śmiać <hihi>

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 21 lip 2015, 08:55

Witam!
napisałem to by rozluźnić atmosferę
-tu jest tak luzna atmosfera.. :)


Stefan.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 21 lip 2015, 09:28

panton pisze:pepi, ten problem występował w 3.0 i 4.0
a napisałem to by rozluźnić atmosferę a nie się śmiać
w ogóle pomyliłeś dział tu na opał fury nie odpalają
bądź sobą, wariatów też lubią

lukasz88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:16
Lokalizacja: michałowo

Post autor: lukasz88 » 12 wrz 2015, 07:21

No i nastała cisza :] Nowe napinacze w motorku wcale nie było tak trudno je wymienić jakby się wydawało trudniej było je kupić <onie> Na prawej głowicy dolnego ślizgu nie było wcale a stopka wytarła się niemal doszczętnie. Łańcuchy oczywiście stare przy rozrządzie będą nowe jak u większości chyba ;) Aha przy wymianie napinacza popychaczy nie wyjmowałem aby spuścić z nich olej (bo się nie dało <bezradny> )

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 12 wrz 2015, 08:18

lukasz88 pisze:Na prawej głowicy dolnego ślizgu nie było wcale a stopka wytarła się niemal doszczętnie.
A jak to jest z tymi nastawnikami da się wymienić tylko ślizgi ??

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 12 wrz 2015, 08:45

daj se spokuj z wymianą ślizgu :) tj pudrowanie syfa ,
lukasz jakie nastawniki wsadziles?
znalales gdzies ten polamany slizg, czy plywa sobie gdzies tam ?
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 12 wrz 2015, 10:32

Ja po przejechaniu 8tys km na nastawnikach od pana z Inowrocławia mogę stwierdzić, że z tymi nastawnikami to jest loteria - zależy jak się trafi: u mnie prawy jest cały czas cichutko, lewy zaczął się odzywać po przejechaniu 3tys kilometrów i tak do tej pory, raz łańcuch się odezwie na zimnym, raz cisza <faktycznie> także Panowie decyzja należy do Was, ja osobiście i tak nie żałuję, bo dałem 1600zł za komplet 2 napinaczy z łańcuchami, uszczelkami itp.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 12 wrz 2015, 11:02

puzzel1, a wypłukałeś silnik przed założeniem nowego zestawu?

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl