części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 16 sie 2015, 11:40

no to wychodzi na to że mam dziwne auto które zapier.... jak na 300 koni przystało i na tych ustawieniach dobrze sie sprawuje <jezyk>
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 sie 2015, 21:22

na powietrzu długo nie pojedziesz
<bezradny>
zaworach

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 16 sie 2015, 21:58

Przemek, ja mam bez dysz i powiem Ci szczerze, ze przy reduktorze ustawionym na 1,1 i tak mam za ubogo u gory. Jeszcze nie wymienilem wielozaworu, on moze miec ogromne znaczenie ale musze najpierw jakos wyjezdzic gazidlo z butli do konca :)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 sie 2015, 22:03

tylko wiesz że jest odwrotnie ??? ;)

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 16 sie 2015, 22:31

Pepi do mnie piszesz ? Co niby jest odwrotnie?
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 sie 2015, 07:03

tak do ciebie
jeśli nie dasz dysz wcale to w górze będzie bardziej ubogo
dlatego że gaz już od dołu jest pobierany ciśnienie spada nowego gazu brak
bo nie napływa
a jak kolega ma biednie o dołu to ciśnienie gazu noże być stabilniejsze

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 17 sie 2015, 08:51

Cisnienie u gory spada ale według mnie nie jest to związane z tym o czym napisałeś (swoją drogą nie zrozumiałem tego o czym piszesz) tylko z gownianym wielozaworem. Ja mam KME Twin a on trzyma cisnienie naprawde bardzo dobrze (spadki max o 0,15 przy gwałtownym wcisnieciu pedału w podłoge które i tak natychmiast sie odbudowują)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 17 sie 2015, 11:40

Witam!
pb41ns pisze:no to wychodzi na to że mam dziwne auto które zapier.... jak na 300 koni przystało i na tych ustawieniach dobrze sie sprawuje
-no i pewnie Wojtek co ma migomat sprawdzal. :)
Wszystko zalezy od tego w jakim zakresie mocy uzywasz auta.Miarodajny wynik mozesz uzyskac jedynie z hamowni.I tak w zasadzie powinno sie zrobic zeby miec pewnosc ze auto jest dobrze ustawione.

Stefan.

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 17 sie 2015, 19:14

Bugalon, bo widzę że masz KME Twin'a :) też go mam - i z ciekawości zapytam - Jakie ciśnienie masz na nim ustawione ?
Pozdrawiam !!

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 17 sie 2015, 19:16

majkaistefan pisze:Witam!
pb41ns pisze:no to wychodzi na to że mam dziwne auto które zapier.... jak na 300 koni przystało i na tych ustawieniach dobrze sie sprawuje
-no i pewnie Wojtek co ma migomat sprawdzal. :)
Wszystko zalezy od tego w jakim zakresie mocy uzywasz auta.Miarodajny wynik mozesz uzyskac jedynie z hamowni.I tak w zasadzie powinno sie zrobic zeby miec pewnosc ze auto jest dobrze ustawione.

Stefan.
to już tutaj w skrajność popadasz, nie widziałem jeszcze i nie słyszałem by ktoś na chamownie z ustawieniem gazunku jechał, no powiedz który fahmajstej tak robi <blee>

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 17 sie 2015, 19:29

Witam!
pb41ns pisze:nie widziałem jeszcze i nie słyszałem by ktoś na chamownie z ustawieniem gazunku jechał
-to pomysl jak inaczej mozna to zrobic.

Stefan.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 17 sie 2015, 19:42

pb41ns pisze:nie słyszałem by ktoś na chamownie z ustawieniem gazunku jechał, no powiedz który fahmajstej tak robi
To mało słyszałeś, każdy dobry monter (profesjonalista) stroi na hamowni albo przynajmniej z sondą AFR !

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 17 sie 2015, 19:45

morze i tak ale nie w polsce
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 17 sie 2015, 19:58

Mało wiesz <jezyk2>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 sie 2015, 21:22

w kraju też tak robią
tylko ja mam inne odczucia co do tego twina i strojenia

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl