Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB/LPG ] logi dynamiczne gr 90, 93 proszę o wglą

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

[D2 00 4.2PB/LPG ] logi dynamiczne gr 90, 93 proszę o wglą

Post autor: Preston81 » 04 wrz 2015, 10:39

bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 wrz 2015, 22:03

ja piernicze Maciek, jak tak dalej pojdzie to wyladujesz w psychiatryku przez te nastawaniki. Daj sobie na wstrzymanie <boisie> masz oba nowki z ASO i chodza elegandzko, tylko Tobie w uszach juz dzwoni...

ale na pocieszenie Ci powiem ze nie jestes sam bo ja tez przy kazdym rozruchu nasluchuje <faktycznie> i czasem moze cos tam uslysze ale wole myslec ze to np ktorys popychacz i pewnie tak jest :D
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 04 wrz 2015, 22:27

Odpalił i z pół sekundy było cos tam i wsio. Potem wsadził mnie w auto i robilim te logi i juz mu mówiłem po drodze że wsio gra. :D

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 05 wrz 2015, 10:28

wiem Marcinie wiem :D , Apo mnie też zazwyczaj szybko sprowadza na Ziemie :D
bądź sobą, wariatów też lubią

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 05 wrz 2015, 10:43

W grupie 93 nie powinny byc same zera na nowych nastawnikach ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ernesto

Post autor: ernesto » 05 wrz 2015, 11:20

Maciek chyba wiesz co masz robić. Zostaw te nastawniki w świętym spokoju

Gość

Post autor: Gość » 05 wrz 2015, 11:41

W cayenne 4,5 sa nastawniki ktore sie nie psuja,silnik ardzo podobny do 4,2 więc może taki swapik i w końcu wam sie dusza uspokoi :D

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 05 wrz 2015, 14:10

michalwruszak pisze:W grupie 93 nie powinny byc same zera na nowych nastawnikach ?
watpie zeby kiedykolwiek jakies zera byly nawet na nowych <bezradny> jesli jest jak najblizej ku 0 zeru to jest super
to nie jest zwykły napęd...to

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 05 wrz 2015, 19:05

czy na podstawie tego mozna coś powiedzieć o nastawnikach?
http://vaglog.pl/log_215211.html
http://vaglog.pl/log_215212.html
czy troche za krótkie?

Tak czy tak raczej zabiorę się za ich wymiane w tym miesiącu. Po odpaleniu po nocy słychać je 1-2 sek ,no i jak auto się zagrzeje mam wrażenie że słychać jakieś grzechotanie pod pokrywami.
Oczywiście przestudiowałem instrukcje martin_rs4 i bede wymieniał samemu. Mam pytanie tylko czy w obu głowicach trzeba wyciagać wałek rozrządu czy tylko w prawej?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 06 wrz 2015, 08:26

kryhawrc pisze:Mam pytanie tylko czy w obu głowicach trzeba wyciagać wałek rozrządu czy tylko w prawej?
w obu, ponieważ są to takie same głowice odwrócone tylko względem siebie, tak że na lewej nastawnik jest z przodu silnika a w prawej niestety z tyłu. Ale wszystko sie da zrobić ;)

Jeśli nie chcesz wymieniać łańcucha to tylko górny wałek wywalasz a do wymiany łańcucha niestety potrzeba nie dość że oba wywalić to najpierw cały rozrząd w dół :/
to nie jest zwykły napęd...to

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 06 wrz 2015, 10:15

Ok. Najgorzej to martwią mnie te popychacze ale myślę że dam radę.
A z logów coś widać-czy mocno wyjechane nastawniki?
To że stukają chwile po odpaleniu to pół biedy- gorzej że słychać to grzechotnie po nagrzaniu.
No ale w sumie z tego wynika że są do wymiany.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 06 wrz 2015, 11:57

kryhawrc pisze:Ok. Najgorzej to martwią mnie te popychacze ale myślę że dam radę.
jesli nie beda zepieczone to wychodza elegandzko. Musisz tylko delikatnie jakims cienkin plaskim srubokretem, albo jakims "szpikulcem" raz po raz z kazdej strony podwazac i tak wyjdzie. Tylko nie zapomnij po jego wyjeciu wycisnac oleju bo Ci po zaworach pojdzie <zeby>
to nie jest zwykły napęd...to

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 06 wrz 2015, 13:42

Ok bede uważął. Zanim odpale obrócę kilka razy wałem na sucho.
W tym tygodniu zamówie(te co Ty- z Inowrocławia) a pod koniec miesiaca dopiero sie zabiore za wymianę, albo na początku pażdziernika mam nadzieje że do tego czasu nie narobi żadnych szkód.

Gość

Post autor: Gość » 06 wrz 2015, 13:51

kryhawrc, Przypomne tylko że szeryfisch trafił na buble z Inowrocławia. WIec nie kazde smigają i sa takie co dopiero po odpaleniu potrafia zniszczyc głowice.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 06 wrz 2015, 16:44

Nie mam wyjścia chyba.Nie mam 4 tyś na oryginały, a nic sensownego poza tym chyba nie ma <hmm>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl