części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 13 wrz 2015, 21:09

Chyba ze jest coś nie tak z kodowaniem i złe pokazuje. Ja robiłem tak ze włączam zapłon kluczykiem i wyłączam zostawiając kluczyk w stacyjce a w tedy mi się nie gasi mmi ;P

Aktualizacje robie na odpalonym zawsze, ale bardziej ze strachu. Narazie po wymianie aku i pokonaniu kradniecia prądu nigdy nie spadło mi na mniej niż 90%
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 13 wrz 2015, 21:18

drago_o pisze:Narazie po wymianie aku i pokonaniu kradniecia prądu nigdy nie spadło mi na mniej niż 90%
Good job <okok>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

lukasz88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:16
Lokalizacja: michałowo

Post autor: lukasz88 » 14 wrz 2015, 07:01

Panowie pytanie mam. Rozwiązał ktoś problem z problem ostatecznie, co było przyczyną??? może ktoś się podzielić??
łukasz88

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 14 wrz 2015, 08:46

Hymm... U mnie przyczyną były błędy powstałe przy update'owani MMI. Inni niech opiszą swoje.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
olimpus104
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
Lokalizacja: Bognor Regis UK

Post autor: olimpus104 » 14 wrz 2015, 18:19

wywaliłem z polszczenie i ustawiłem timer w zielonym menu. zgodnie z filmikiem z yutub.
chociaz nie wiem czy do konca wszystko hula prawidłowo ,wczoraj po godzinnym vagowaniu pokazała sie żuta kontrolka akumulatora-nie za szybko?
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm

lukasz88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:16
Lokalizacja: michałowo

Post autor: lukasz88 » 15 wrz 2015, 07:00

olimpus104 pisze:po godzinnym vagowaniu pokazała sie żuta kontrolka akumulatora-nie za szybko?
To zależy pewnie w jakim stanie masz już aku.

Dzięki za podpowiedzi u mnie już to przerabiałem i nic. <boisie>
łukasz88

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 15 wrz 2015, 07:37

Wymień akumulator na nowy ,właściwy i będzie dobrze . U mnie nieraz podświetlanie kabiny włączone na całą noc przez nieuwagę i nie sygnalizuje a odpala bez problemu.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 15 wrz 2015, 10:16

Albo kodowanie aku, albo jego stan jest już słaby :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
olimpus104
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
Lokalizacja: Bognor Regis UK

Post autor: olimpus104 » 15 wrz 2015, 16:11

tutenhamon pisze:Wymień akumulator na nowy ,właściwy i będzie dobrze . U mnie nieraz podświetlanie kabiny włączone na całą noc przez nieuwagę i nie sygnalizuje a odpala bez problemu.
he akumulator org. nówka z serwisu .Niestety od początku były problemy,zakodowany i.t.d a był sprawdzany w serwisie audi,niby wszystko ok ,a jednak jest jak jest <hmm>
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 15 wrz 2015, 22:21

Kiedyś kupiłem nowy i od początku miałem problemy z odpalaniem ,aż po 2 gim razie wymienili mi na nowy tej samej firmy i dalej to samo ,sprzedawca twierdził że auto nie ma masy , brak ładowania itd. ale ja wiem czym jeżdżę ,w końcu wymienił mi na próbę na całkiem inny to akurat była Varta i już było ok . <bezradny>

W-a-l-d-e-k
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 88
Rejestracja: 19 lis 2014, 19:30
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: W-a-l-d-e-k » 13 paź 2015, 21:57

Witam. Może ktoś podpowie czym zakodować aku Bosha? Bo jak wiecie VCDS ogarnia tylko Varte i jakieś tam inne. Z góry dzięki i pozdrawiam

lukasz88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:16
Lokalizacja: michałowo

Post autor: lukasz88 » 14 paź 2015, 07:04

Zakoduj na varcie myślę że nie ma to znaczenia. Numery znajdziesz na forum jak przyjmię kodowanie tzn ze jest ok
łukasz88

Borys
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 10 wrz 2012, 21:53
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borys » 30 paź 2015, 16:57

Witam,
Nowy Aku Varty , ładowany 24h.Prostownik krzyczał że naładowany w 100%.
Przy naładowanym w 100% nie odpinając prostownika 13,93v.Po odpięciu prostownika w spoczynku 13.10v. Po samym podpięciu klem 12,60v. Po odpaleniu 13,90v.
Po odpaleniu krzyczy że słaby aku, na mmi pokazuje 30%. Ktoś oceni te wartości?O co chodzi?
Dodam, że aku przeszedł adaptacje, ale nadal walcze z uciekającym prądem i zdechł.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 30 paź 2015, 17:43

Zaczynał bym od kodowania ale mam wrażenie że jakiś sterownik się nie usypia. Za mocno spadło pozdrawiam podpięcia klem.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Borys
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 10 wrz 2012, 21:53
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borys » 30 paź 2015, 17:55

Czyli po kazdym rozladowanym aku trzeba kodowac? Po podpieciu klem jaka wartosc powinna byc? Bo rozumiem ze 12,60 v to za malo ? Jeszcze mowiles foss mi o sterownikach pod siedzeniami tj kierowcy i pasazera teraz odepne kierowcy i zobacze czy bedzie zjadalo

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl