Jakośc castrola doskonale można porównac z mineralnym 14W40 z orlenu czy kauflandu
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Chociaż nexia mojej smiga na minerale i takich nagarów nie ma...
![]() |
![]() |
![]() |
Na jakież znowu znaki na wałkach?.... pepi, tu mowa jest o nastawnikach rozrządu w po-liftowych D2 a nie o pasku rozrządu w przed-lifciepepi pisze:co do oczek itp ja tam składam na znakina wałkach
Dokładnie tak.krzychu22.p1i pisze:Jeśli na obu stronach łańcuch jest po 16 ogniw to jest źle.
Masakra. Też takie zdemontowałem u jednego kolegi i co ciekawsze w głowicy nie było ani śladu po brakującym ślizgu.lukasz88 pisze:http://www.fotosik.pl/zdjecie/6580566ebced21c9
Tak wyglądał mój napinacz z prawej głowicy i nadal jeździł ale przy okazji wymiany lewego wymieniłem też ten hehe
Składanie w innej pozycji to przecież głupota.lukasz88 pisze:pepi pisze:co do oczek itp ja tam składam na znaki na wałkach
Jak widać nie każdy patrzy na oczka.
Jest wszystko dokładnie opisane.kryhawrc pisze:... szukałem w elsie i nie znalazłem opisu co do ustawiania oczek wlewej i prawej glowicy osobno.
Ciśnienie oleju na biegu jałowym: co najmniej 1,0 barNadol pisze:Jakie powinno byc ciśnienie olju
Znajdziesz najprawdopodobniej w podstawie filtra oleju, taki czarny czujnik.Nadol pisze:gdzie jest czujnik oleju zeby wpiąć tam nanometr