konserwuje i sprawia, że guma ma ładny czarny kolor.
Co do konserwacji to z środków do 20 zł jest najlepszy.
Ja stosuje go na opony, osłony przegubów, słony sworzni, tuleje metalowo-gumowe, uszczelki, przewody układu chłodzenia itp
Dla mnie jest bardzo dobry.
Guma nie parcieje, nie pęka, jest elastyczna.
Dzisiaj wyciek płynu chłodzącego naprawiony ale przy okazji mechanik zauważył, że wentylator klimy nie działa - do tego jeszcze ma upierdzieloną wtyczkę. Wstyd się przyznać ale nawet nie wiedziałem, że nie działa ale ten temat zostawiam sobie na wiosnę
ernesto, A ja nie mam czasu na to
mam przód zawieche nową całe 8 wahaczy ... i ciągle jak gdzieś zjeżdżam, cofam na skręconych kołach coś stuknie czy tam puknie
Nie wymieniałem łączników zawieszenia = bo wyglądały idealnie
hmmmm
A i nie wymieniałem też końcówek kierowniczych ... Muszę coś znaleźć i już !!!
ernesto pisze:Podejrzany zlokalizowany, dolny prawy prosty. Ruville nie wytrzymał napięcia
Czyli powtórzyła się sytuacja z A4 tam ten sam wytrzymał 30 tyś
Cóż, Ruville = pakowacz, co jest w pudełku tego dowiadujesz się po jego otwarciu.
Może być Lemforder a może być Moog albo jakiś cudak z ryżu.
* FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-