Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
konserwuje i sprawia, że guma ma ładny czarny kolor.
Co do konserwacji to z środków do 20 zł jest najlepszy.
Ja stosuje go na opony, osłony przegubów, słony sworzni, tuleje metalowo-gumowe, uszczelki, przewody układu chłodzenia itp
Dla mnie jest bardzo dobry.
Guma nie parcieje, nie pęka, jest elastyczna.
Co do konserwacji to z środków do 20 zł jest najlepszy.
Ja stosuje go na opony, osłony przegubów, słony sworzni, tuleje metalowo-gumowe, uszczelki, przewody układu chłodzenia itp
Dla mnie jest bardzo dobry.
Guma nie parcieje, nie pęka, jest elastyczna.
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
ernesto, A ja nie mam czasu na to
mam przód zawieche nową całe 8 wahaczy ... i ciągle jak gdzieś zjeżdżam, cofam na skręconych kołach coś stuknie czy tam puknie
Nie wymieniałem łączników zawieszenia = bo wyglądały idealnie
hmmmm
A i nie wymieniałem też końcówek kierowniczych ... Muszę coś znaleźć i już !!!
mam przód zawieche nową całe 8 wahaczy ... i ciągle jak gdzieś zjeżdżam, cofam na skręconych kołach coś stuknie czy tam puknie
Nie wymieniałem łączników zawieszenia = bo wyglądały idealnie
hmmmm
A i nie wymieniałem też końcówek kierowniczych ... Muszę coś znaleźć i już !!!
Pozdrawiam !!
Cóż, Ruville = pakowacz, co jest w pudełku tego dowiadujesz się po jego otwarciu.ernesto pisze:Podejrzany zlokalizowany, dolny prawy prosty. Ruville nie wytrzymał napięcia
Czyli powtórzyła się sytuacja z A4 tam ten sam wytrzymał 30 tyś
Może być Lemforder a może być Moog albo jakiś cudak z ryżu.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-