![]() |
![]() |
A8 4.2 Quattro 2001
A8 4.2 Quattro 2001
Oto moja Niunia :-) przyjechała na początu roku ze Szwajcarii. Przebieg oryginalny 170.000 sprawdzany w ASO. Czeka mnie jeszcze kilka drobnych poprawek ale to już generalnie kosmetyka :-)
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
- djdemon_pl
- Forum Audi A8
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 14:25
- Lokalizacja: mazowieckie
już nie ten wiek, dla mnie 17" brzmi jak sado-maso :mrgreen: plan jest taki by te obecne 17"(mam dwa kpl. na lato i zimę) w lato zamienić na odpowiednik 17" od S4/S3.AMSTAFF pisze:Auto-Gabinet!! Gratuluję!
Teraz tylko jakaś ładna fela... najlepiej a'la Foss i będzie miód-malina :lol:
Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
wiek auta czy twój...?? ;-) moja z fabryk wyjechała na 18" dla mnie 17" w A8 to już takie minimum.Max pisze:już nie ten wiek, dla mnie 17" brzmi jak sado-maso
17-tka to nieletnia...
18-tka już można...
haha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
i tak masz 1BE to co Ci zależy i tak twardo będzie...
chyba że chodzi o koszty opon to rozumię.... kupowałem nóweksy na wiosnę to znam ten ból :-? ty masz już 17-ki to jak kupisz felgi to koszt opon odejdzie... w sumie rozsądne wyjście.
AMSTAFF oczywiście chodzi o mnie nie o nią :-P miałem już różne samochody, jeździłem ponad setką aut w czasach gdy pracowałem w magazynie AutoMoto i teraz jak mam taką limuzynę wolę więcej komfortu niż sportu aczkolwiek 1BE temu zaprzecza ale to wyszło w praniu ;-) żeby nie było, że taki ze mnie zgred na codzień jeźdzę Hondą PRelude 2.2 VTEC :-)
Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
a tam wiek... ja też nie mam lat nastu... ;-) nie chodzi o sport a o wygląd ;-)
a co PRELUDKI 2.2 VTEC...
Hmmm... od początku zwróciłem uwagę na Twój podpis ;-)
Ja też jestem miłośnikiem i do niedawna użytkownikiem Hondy, tylko CIVIC 94' sedan również na Vteku (8lat nią jeździłem!!) a Prelude mi się zawsze marzyła 2.2 VTEC super auto. Jednak A8 to było mega marzenie...!! kiedyś bym rzekł... "ściętej głowy" no ale okazało się inaczej :mrgreen:
Zawsze będę powtarzał że Hondy to bardzo dobre auta! niezawodne... bezawaryjne... i ten charakter sportowy...
a co PRELUDKI 2.2 VTEC...
Hmmm... od początku zwróciłem uwagę na Twój podpis ;-)
Ja też jestem miłośnikiem i do niedawna użytkownikiem Hondy, tylko CIVIC 94' sedan również na Vteku (8lat nią jeździłem!!) a Prelude mi się zawsze marzyła 2.2 VTEC super auto. Jednak A8 to było mega marzenie...!! kiedyś bym rzekł... "ściętej głowy" no ale okazało się inaczej :mrgreen:
Zawsze będę powtarzał że Hondy to bardzo dobre auta! niezawodne... bezawaryjne... i ten charakter sportowy...
No właśnie... z racji tego że przez ładnych parę miesięcy posiadałem dwa bardzo podobne a jednak bardzo różne auta (A8 i S8) to z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć że głównym elementem z którego bierze się komfort naszych A8/S8 jest zawieszenie - wielkość kół to element wręcz marginalny.AMSTAFF pisze:(...) i tak masz 1BE to co Ci zależy i tak twardo będzie...
Aby to zobrazować przytoczę przykład: moje A8 na zawieszeniu 1BM oraz feldze 9Jx20" i oponach 255/35R20 było bardziej komfortowe niż moje S8 na zawieszeniu 1BD oraz feldze 8Jx17" i oponach 225/55R17 (a na takich zimówkach go właśnie kupiłem) :lol:
U kolegi Max'a siedzi zawias 1BE który z opini zasłyszanych od innych użytkowników tego zawieszenia jest jeszcze twardszy niż moje 1BD więc czy założy do tego 17" czy 20" to moim zdaniem na komforcie różnicy wielkiej to nie zrobi ;-)
Tu akurat jest pełne uzasadnienie ale wiadomo - jeden lubi blondynki drugi brunetki i każdy płaci za to na co ma ochotę :lol:AMSTAFF pisze:(...) chyba że chodzi o koszty opon to rozumię.... kupowałem nóweksy na wiosnę to znam ten ból :-?
Prawdę powiedziawszy to po moim A8 zostały mi właśnie te ładne 20-stki z praktycznie nowymi oponami ale ponieważ kolejki chętnych raczej się nie spodziewam więc na razie leżą sobie spokojnie w garażu...
a nuż poniesie mnie fantazja i za jakiś czas kupię jakieś rodzinne i komfortowe D3 w Longu... i kółka wtedy mam jak znalazł :lol:
Ostatnio zmieniony 31 lip 2010, 22:58 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
a konkretnie sprężyny.FOSS pisze:z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć że głównym elementem z którego bierze się komfort naszych A8/S8 jest zawieszenie
Zamontowałem do swojego ex - 1BM amortyzatory od 1BE (czerwone Sachsy) i uzyskałem jedynie poprawę prowadzenia, w pewnym stopniu redukcję bujania, utraty komfortu nie stwierdzono.
ehhhh... cóż powiedzieć... apetyt rośnie w miarę jedzenia...AMSTAFF pisze:widzę że koledze po główce chodzi DeTrójka... :mrgreen: a jednak....
a zresztą na cóż można się przesiąść po takim aucie jak A8 :lol:
Ostatnio było do kupienia za niewielkie pieniądze A8L D2 z rocznika 2002... trochę było w nim do roboty ale cena rewelacyjna... noi prawdziwy brat bliźniak mojej eSy (czarna perła, XenonPlus) tylko zdecydowanie bardziej komfortowy... za długo się zastanawiałem i ktoś mi go sprzątnął sprzed nosa :diabel:
no nie wiem czy mam odwagę takimi kwotami operować ;-)AMSTAFF pisze:puść mi na priv skolko sobie winszujesz Foss za te kółka ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-