![]() |
![]() |
![]() |
[D3 02 4.2MPI/LPG ] Manometr pomp 18barów a vcds tylko 9
Chyba jest jedno miejsce gdzie pokazuje ciśnienie. Normalnie w blokach pomiarowych odczyt z czujnika ciśnienia pokazuje ciśnienie w układzie. Kompresor załącza się u mnie dopiero jak wartość z czujnika spadnie. Rośnie ciśnienie i kompresor się wyłącza aż znowu ciśnienie będzie na tyle małe, że trzeba dobić.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
To nie jest ciśnienie pracującego kompresora tylko ciśnienie ogólnie w układzie więc przy pracującym kompresorze pokazuje inaczej (tłoczenie powietrza do zasobnika) i przy kompresorze wyłączonym inaczej (stan spoczynku i ewentualne uzupełnianie powietrza przy wykorzystaniu zasobnika).paweldzwo pisze:Gdzie można zaobserwować jakie jest ciśnienie o którym mówisz? Bo ja znałem tylko ciśnienie pracującego kompresora...
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Dlatego pisałem, że chwilowe ciśnienie podczas pompowania jest wyższe niż później w zbiorniku. Dokładnie jak przy pompowaniu kół.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Trochę źle się wyraziłem ale ogólnie wiedziałem o co chodzi...
Jutro zobaczymy co z tego będzie po wymianie... Generalnie u mnie przeważa wartość około 5 barów, na chwilę tylko pojawia się 7-8 no prawie 9 ale taka wartość pojawia się na może 2-3sek na sam koniec podnoszenia a potem znowu spada to około 5 o ile dobrze pamiętam...

Może układ jest nieszczelny ale nie do amorków a przewody do zbiornika lub kompresora. Dlatego pompuje ciągle przy podnoszeniu. I dlatego jest mu ciężko?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Do kompresora na pewno jest wszystko ok z tego względu że podłączałem manometr również pod wężyk wyjęty z rozdzielacza idący z kompresora i tam również w 5-6 sekund dobija do 16 barów.drago_o pisze:Może układ jest nieszczelny ale nie do amorków a przewody do zbiornika lub kompresora. Dlatego pompuje ciągle przy podnoszeniu. I dlatego jest mu ciężko?
jeśli chodzi o zbiornik to chyba także nie, bo zbiornik jest pompowany dopiero podczas jazdy, pisali o tym na forum a6 powyżej 40 czy 45km/h ale chyba również w twoich pdfach o zawieszeniu jest o tym mowa tak mi się wydaje ale mogę się mylić, jeśli tak to niech mnie ktoś poprawi ... Ale jak odkręcałem wężyk od zbiornika to za pierwszym razem szło powietrze za kolejnymi razami już było pusto.
Reasumując jestem po wymianie rozdzielacza i...... i..... NIC TO NIE DAŁO


Poobserwowałem trochę te ciśnienia i sprawa wygląda następująco:
-jak auto stoi na LIFT ciśnienie 3.25
-jak auto stoi na DYNAMIC ciśnienie 3.56
Czy nie powinno być odwrotnie?
Podczas pracy kompresora wartość jak i na starym kompresorze dobija do wartości które już znam na pamięć czyli 8.14 bara i na chwilę na 8.46 bara. Z dołu na górę kompresor podnosi auto w 51 sekund, w połowie pompowania na sekundę przestaje i tak jakby upuści powietrza i dobija dalej...
Drodzy koledzy, macie jakieś inne pomysły co może być przyczyną że kompresor bije w kilka sekund max wartość na manometrze czyli 16 barów ale idzie po za skalę, więc bije więcej a komputer wskazuje przy podnoszeniu niecałe 9bara, przy czym zbiornik jest pusty więc nie może z niego korzystać więc musi pracować na max obrotach....
PROSZĘ O POMOC, będę bardzo wdzięczny bo od miesiąca nie jeździłem autem

Przerwa w połowie to chyba poziom comfort. Bo D3 zawsze się poziomuje po kolei poziomami. Z dynamika musi się całe ustawić na comfort i dopiero idzie lift.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Tylko w przypadku zawieszenia standardowegodrago_o pisze:Przerwa w połowie to chyba poziom comfort. Bo D3 zawsze się poziomuje po kolei poziomami. Z dynamika musi się całe ustawić na comfort i dopiero idzie lift.

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No bo sport nie ma poziomu comfort... tzn coś tam ma ale na tym samym poziomie co dynamic ;P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Z tym zawieszeniem faktycznie z dynamic na comfort podnosi w 20sek a później z comfort na lift w około 26 czyli razem 46sekund, po przestawieniu auta w inne miejsce z lekkim spadkiem, jak był w poziomie pompował 51 ale to mało ważne,
Czy można szukać jakiejś przyczyny za rozdzielaczem? np. w wężykach które idą do amorków, czy warto pomierzyć ciśnienia jakie idą na amortyzatory, czy to może mieć jakiś wpływ?
Przyznam szczerze że liczyłem bardzo na ten rozdzielacz... że to z nim jest problem, prosiłbym o jakieś sugestie bo do czwartku czekam na filtr który chciałbym jeszcze wymienić i będę zakładał nadkola,bo skoro nikt nie jest w stanie mi pomóc to chyba pozostaje mi jeździć jak dotychczas:)
Mam nadzieje że chociaż kontrolka pomarańczowa się nie będzie co jakiś czas zapalać jak to było dotychczas przed wymianą pierścienia.
Powiem wam szczerze że przed zakupem mojego audi oglądałem z 5 egzemplarzy i nie wydaje mi się żeby w nich zawieszenie z dynamic na lift podnosiło się w 25sekund jak to mają niektórzy.... Czy faktycznie w tyle niektórym wa, podnosi?
Czy można szukać jakiejś przyczyny za rozdzielaczem? np. w wężykach które idą do amorków, czy warto pomierzyć ciśnienia jakie idą na amortyzatory, czy to może mieć jakiś wpływ?
Przyznam szczerze że liczyłem bardzo na ten rozdzielacz... że to z nim jest problem, prosiłbym o jakieś sugestie bo do czwartku czekam na filtr który chciałbym jeszcze wymienić i będę zakładał nadkola,bo skoro nikt nie jest w stanie mi pomóc to chyba pozostaje mi jeździć jak dotychczas:)
Mam nadzieje że chociaż kontrolka pomarańczowa się nie będzie co jakiś czas zapalać jak to było dotychczas przed wymianą pierścienia.
Powiem wam szczerze że przed zakupem mojego audi oglądałem z 5 egzemplarzy i nie wydaje mi się żeby w nich zawieszenie z dynamic na lift podnosiło się w 25sekund jak to mają niektórzy.... Czy faktycznie w tyle niektórym wa, podnosi?
To właśnie zależy od wersji zawieszenia - przy sportowym siłą rzeczy podnosi się szybciej bo nie robi przestoju na poziomie Comfort.paweldzwo pisze:Powiem wam szczerze że przed zakupem mojego audi oglądałem z 5 egzemplarzy i nie wydaje mi się żeby w nich zawieszenie z dynamic na lift podnosiło się w 25sekund jak to mają niektórzy.... Czy faktycznie w tyle niektórym wa, podnosi?
U mnie przy zawieszeniu sportowym, jeżeli do podniesienia nie musi używać kompresora, z Dynamic na Lift podnosi w kilkanaście sekund.
Jak znajdę chwilę to mogę nagrać krótki filmik to będzie wiadomo ile to dokładnie trwa

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Po prostu opuść i podnieś z dwa razy tak aby zbiornik się opróżnił albo obniżyło się ciśnienie tak aby korzystał z samego kompresora, bo kompresor na postoju nie dobije zbiornika i wtedy będzie to miarodajne, dużo osób piszę mi że u nich także podnosi w około 45 sek ale są także tacy, z drago na czele przez któryś się głowię bo u nich podnosi w 25 jak deklarują 
Drago czy u Ciebie podnosi te 25 korzystając ze zbiornika czy z kompresora bo zapomniałem dopytać a może to by rozwiązało sprawę
Bo ja nie mam jak sprawdzić jak to będzie jak zbiornik będzie pełen bo mam zdjęte nadkola a pada i nie chce zabrudzić środka

Drago czy u Ciebie podnosi te 25 korzystając ze zbiornika czy z kompresora bo zapomniałem dopytać a może to by rozwiązało sprawę

Wydaje mi się, że ze zbiornika jest wolniej bo na kompresorze włączonym mam większe ciśnienie niż ze zbiornika. Na chwilę obecną nie zrobie testu bo mam do wymiany amorek(zacina się na lifcie) więc niestety. 
Ja mam zawieszenie comfort, czyli z zatrzymaniem po środku i w okolicy 30 sekund się poziomuje. Na szybko na Youtube znalazłem kilka filmików gdzie się poziomują D3-ki w przedziale 30-35 sekund

Ja mam zawieszenie comfort, czyli z zatrzymaniem po środku i w okolicy 30 sekund się poziomuje. Na szybko na Youtube znalazłem kilka filmików gdzie się poziomują D3-ki w przedziale 30-35 sekund
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG