bodyg pisze:... nagle zaczela migac mi kontrolka zawieszenia żółta i zielona (...) tył leży na glebie a przód normalnie.
Pojechałem do mechanika (...) stwierdził zebym mu zostawił auto na chwile (...) Po kilku godzinach zadzwonił i powiedział ze pompa pneumatyki do wymiany bo daje cisnienie 8bar i ze to na pewno to.
Jak zadzwonilem do Pana co zajmuje sie regeneracja stwierdził ze kompresor powinien dawac cos około 14bar ale dziwna sprawa ze tylko tył opadl bo zazwyczaj w takim wypadku opada przód... ehh teraz nie wiem czy to naprawde potrzebna wymiana kompresora czy koles co mi robi sie nie zna i probuje zwalic wine na pompe? dodam ze jak wyszedlem od niego powiedział ze auto samo wstało ale to pewnie dlatego ze kompresor chwilowo zwiekszył cisnienie.
Czyli klasyczne problemy z kodowaniem akumulatora + klasyczne problemy z mechanikiembodyg pisze:dodam jeszcze bo przeczytałem w sieci takie coś ze jak akumulator jest słaby to może wyłączyć kompresor. U mnie wywala błąd akumulatora ze jest rozładowany, mimo wszystko auto odpala bez problemu
Nt. akumulatora jest tu kilka tematów.
Co do pneumatyki... jak kompresor padnięty jest to auto nie pada tyłem na glebę.
Ale żeby dyskusja nie była jałowa to potrzeba więcej informacji....
- czy kompresor w ogóle się załącza?
- czy auto próbuje się cokolwiek podnosić?
- jakie są odczyty z VCDSa dla konkretnych nastawów zawieszenia?
- czy z zawieszenia nie słychać gdzieś uciekającego powietrza (nieszczelności)?
Pytań jest wiele a mechanik, jak to wielu mechaników, może nie chcieć współpracować w dążeniu do poprawnej diagnostyki