części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 19 lis 2015, 17:22

Witam!
pepi pisze:zeszlifowanym znaczkiem audi
- Po wiorach bylo poznac? :) A moze DUPA (dziekuje uprzejmie przyjade autobusem) tam pisalo i ktos w celu podniesienia wartosci handlowej zatarl? A moze nic nie bylo...


Stefan

fsport
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 20 paź 2015, 07:48
Lokalizacja: Poznań

Post autor: fsport » 19 lis 2015, 17:29

,,już lisek witał się z gąską'' o chuj chodzi bo umrę ! VAS POKAZAŁ BŁĄD WYPRZEDZANIA PRAWEGO WAŁKA
BLOK 90 760/MIN -1.0 --- 0.0 °KW
BLOK 93 760 /MIN 1.0 ---12 °KW
LUDZIE WEŹ MI KTOŚ TO WYJAŚNIJ
Z BMW NA AUDI

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 lis 2015, 17:40

pasek popraw :]
kolego majkaistefan, - logo jest połowicznie zeszlifowane

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 lis 2015, 17:42


Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 19 lis 2015, 17:44

Blok 90 to nastawniki i po przegazowaniu ma się przestawić na 25°, w bloku 93 jest ustawienie rozrządu i bank 2 (kierowcy) ma 12° na (+). Nie wiem coś tam robił ale do poprawki..
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

fsport
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 20 paź 2015, 07:48
Lokalizacja: Poznań

Post autor: fsport » 19 lis 2015, 18:40

Generalnie to rozrząd łańcuchy i nastawniki :
Mam szukać przyczyny w przestawionym rozrządzie na paskach tak ?
Z BMW NA AUDI

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 lis 2015, 19:02

bardziej na pasku
nieprawidłowo naprężony

fsport
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 20 paź 2015, 07:48
Lokalizacja: Poznań

Post autor: fsport » 19 lis 2015, 19:05

Naprężony? Myślałem ze przestawiony o ząbek lub dwa ?
Z BMW NA AUDI

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 19 lis 2015, 19:21

Wstępnie napinasz rolkę mimośrodową, jak dobrze tego nie zrobisz to są cyrki. Tak czy siak do sprawdzenia
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

fsport
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 20 paź 2015, 07:48
Lokalizacja: Poznań

Post autor: fsport » 19 lis 2015, 19:53

Ściągam pokrywy zakładam blokadę na koła i... ? Sparwadzam naprężenia paska ?
Ustawienie łańcuchów na znacznikach. ... dobrze rozumiem ?
Z BMW NA AUDI

kamkoz08177
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 15
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:54
Lokalizacja: Terespol

Post autor: kamkoz08177 » 19 lis 2015, 23:48

Witam ponownie. Rozwiązałem swój problem. Powodem był przestawiony wałek rozrządu. Po złożeniu na TIP-TOP autko pięknie odpaliło, bez żadnego stuknięcia. Więc póki co mogę polecić te napinacze: http://allegro.pl/napinac...5400197028.html
PS. Mają wytłoczony znaczek Audi który jest prawie nie widoczny.
Po założeniu tego napinacza zanikły wszystkie problemy z silnikiem typu: drżenie na ssaniu, przerywanie na gazie..

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 20 lis 2015, 07:35

Witam!
pepi pisze:logo jest połowicznie zeszlifowane
-Jesli tak to co innego.
Przepraszam.

Stefan.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 lis 2015, 07:43

fsport pisze:Ściągam pokrywy zakładam blokadę na koła i... ? Sparwadzam naprężenia paska ?
Ustawienie łańcuchów na znacznikach. ... dobrze rozumiem ?
-
jeszcze raz napiszę powoli do sprawdzenia jak masz blokady to nic się nie rozbiera bo wałki się blokuje zdejmując takie korki wał wiadomo jak
Ale jak nie mamy pewności czy wałki są na swoim miejscu względem siebie to wtedy zrywamy dekiel

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 20 lis 2015, 10:04

pepi pisze:
fsport pisze:Ściągam pokrywy zakładam blokadę na koła i... ? Sparwadzam naprężenia paska ?
Ustawienie łańcuchów na znacznikach. ... dobrze rozumiem ?
-
jeszcze raz napiszę powoli do sprawdzenia jak masz blokady to nic się nie rozbiera bo wałki się blokuje zdejmując takie korki wał wiadomo jak
Ale jak nie mamy pewności czy wałki są na swoim miejscu względem siebie to wtedy zrywamy dekiel
Dżizas, o czym wy piszecie? <boisie>

Po pierwsze temat dotyczy nastawników a to wystepuje tylko w D2 FL i D3.
Po drugie.... O ile profil kolegi fsport jest aktualny to posiada on D3 z silnikiem 3.7V8 BFL więc....
do sprawdzenia ustawienia rozrządu zdejmujesz przednie plastikowe górne osłony rozrządu, ustawiasz wał w pozycji 0 i próbujesz założyć blokadę na kółka rozrządu (od przodu). Ideałem jest oczywiście wkręcenie blokady wału w blok silnika ale to to jak zauważyłem robi chyba tylko połowa mechaników albo i jakaś mniejsza ich część.
Po założeniu blokady warto by było sprawdzić również pozycję napinacza hydraulicznego.

Nie ma tu żadnych korków przy wałkach na blokady bo to nie stary ABZ :/
I do sprawdzenia paska nie rwiemy dekli z głowic :/

Dekle z głowic zdejmujemy do sprawdzenia pozycji łańcuchów rozrządu i nastawników.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

fsport
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 20 paź 2015, 07:48
Lokalizacja: Poznań

Post autor: fsport » 20 lis 2015, 15:27

Tak zgadza się D3 3.7 BFL
Dzisiaj kapy od paska ściągam i zakładam blokadę zbaze co dalej
dzikie za odpowiedź <okok>

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b> Pisanie CAPS LOCKIEM uznawane
Ostatnio zmieniony 20 lis 2015, 16:18 przez fsport, łącznie zmieniany 1 raz.
Z BMW NA AUDI

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl