Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Stag 300 nie chce przełączyć na gaz

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 gru 2015, 16:59

tiaaaaaaaaaaaaaaa na pewno a świstak siedział bo wiewióra była nie letnia :]
koledzy protokół obd czytelny jest po któryś tam roku na pewno nie jest to rok 99 to raz
a dwa co wam daje obd ?
Nic i tyle jak dobrze ustawisz to znaczy dobre wtryski i reduktor /reduktory które utrzymują parametry jest dobrze .

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 09 gru 2015, 17:39

pepi pisze:tiaaaaaaaaaaaaaaa na pewno a świstak siedział bo wiewióra była nie letnia :]
koledzy protokół obd czytelny jest po któryś tam roku na pewno nie jest to rok 99 to raz
a dwa co wam daje obd ?
Nic i tyle jak dobrze ustawisz to znaczy dobre wtryski i reduktor /reduktory które utrzymują parametry jest dobrze .
Pepi... jak nie znasz tego sterownika to się nie wypowiadaj w ten sposób.

QMAX PLUS gada poprawnie nawet z maszynami przedliftowymi po OBD.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 09 gru 2015, 18:31

U mnie agis p13 też spiąłem z obd i działa. Pełen odczyt i korekty. Ręcznie robiłem i też było ok chociaż na początku parę baboli zrobiłem ale finalnie doszedłem do ładu :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 10 gru 2015, 02:13

krzychu22.p1i pisze:U mnie agis p13 też spiąłem z obd i działa. Pełen odczyt i korekty. Ręcznie robiłem i też było ok chociaż na początku parę baboli zrobiłem ale finalnie doszedłem do ładu :)
No to powiem ci, że zaskakujące jest to co piszesz :)

Czemu?... już wyjaśniam.

Na wstępie zaznaczam, że nie mam jakieś szczególnej wiedzy nt. LPG... nie montowałem, nie stroiłem, nie serwisowałem więc wiedzę mam raczej niewielką ale....
jest tu jeden kolega na forum który wie podobno wszystko (a przynajmniej taką postawę prezentuje)...
w jego aucie (D3 3.7V8 BFL) jakiś równie mądry "zaufany" gazownik założył mu LPG - podobno STAG tam siedział ale ręki sobie za to uciąć nie dam...
auto źle jeździło, i na gazie i na benzynie nie było dobrze ale, jak się później okazało, mądry "zaufany" gazownik to był jakiś druciarz (cytuję jedno z tych grzecznych określeń wypowiadanych przez użytkownika auta) - pomiędzy wieloma dziwnymi rzeczami jakie wyszły na jaw było np. zasilanie wodne do reduktora które łączyło mały obieg układu chłodzenia z dużym <faktycznie>
Ale idąc dalej, bo o AGISa mi chodzi....
kolega od D3 próbował, na własną rękę chyba, ratować tą konstrukcję więc za radą kogoś innego równie mądrego (nie kojarzę kto doradzał) zmieniał wtryskiwacze na nowe i lepsze, reduktor/-y na nowe i wydajniejsze i chyba jeszcze coś tam zmieniał ale wciąż nie było dobrze więc... oddał komuś do poprawki to swoje LPG.

Noi aktualnie w tym aucie (D3 3.7V8 BFL) jest już podobno wszystko porobione na tip-top i m.in. sterownik zmieniony właśnie na AGISa.
I niby jest wszystko zrobione tak, że mucha nie siada a jak widziałem wielokrotnie ten samochód to on wiecznie ma jakiś problem z tym LPG - dusi się, sterownik odczytuje wielokrotne wypadanie zapłonów setki razy albo i tysiące, wywala CHECK i jak zapali sie permanentnie to auto ewidentnie nie pracuje na wszystkie cylindry, rano przełącza na gaz zanim auto dostanie jakiejś temperatury, rozłącza się na zimnym i na gorącym....... no po prostu nie ma chyba dnia żeby było dobrze <boisie>
Od montażu tego AGISa niedługo rok chyba minie (opieram się na informacji właściciela auta), pomiędzy użytkownikiem a serwisantem istnieje już otwarty hot-line ale jak widziałem to auto wielokrotnie (ostatnio jeszcze w październiku czy listopadzie) to wciąż nie było dobrze, ani pod OBD ani z pominięciem ODB ani w jakikolwiek inny sposób nie działa to w tym aucie poprawnie <boisie>

Noi powiem szczerze, że obserwując z boku te gazowe perypetie wyrobiłem sobie zdanie (a jak zaznaczyłem wcześniej wiedzy szczególnej o LPG nie posiadam), że skoro auto zrobione na tiptop to po prostu ten AGIS musi być mocno do dupy... a tu się nagle okazuje, że u ciebie Krzychu jeździ to całkiem dobrze, nawet po OBD <hmm>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 10 gru 2015, 03:16

Pod interfejs podpiełem tylko jeden albo 2 przewody. Korekty krótko i długo terminowe, czasy wtrysków odczytuje. Mapowanie po obd robiłem 3x i po wykonaniu zostawilem auto korekte osobno na bankach. Linie mapy się pokrywają. Nie może jedynie odczytać błędów z ecu beny ale i tak ich nie mam :)

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 10 gru 2015, 07:28

FOSS, Akurat Auto które opisujesz jeździ już poprawnie z tego co wiem.
Najprawdopodobniej wysrał się od początku soft w P13 dlatego to nie chciało ruszać.
Człowiek z Agisa wgrał nowy soft do sterownika i wszystko ruszyło praktycznie na takich samych ustawieniach które były.

krzychu22.p1i, U mnie P13 nie działa po OBD nie wykrywa auta.
A ostatnio po aktualizacji zesrało mi się wszystko korekty się porozjeżdżały po 30%.
Wgrałem jeszcze raz ten sam soft do sterownika i teraz jest ok. Więc powiem tyle sterownik radzi sobie ale z oprogramowaniem Agisa ciągle coś jest nie tak (żyje własnym życiem) sam potrafił się przestawiać.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 gru 2015, 08:10

bo głupoty piszecie bez urazu to że coś tam pokazuje to nie znaczy że jest ok
w starszych autach działa to topornie w jednym działa w drugim nie .
Po któryś tam roku ok można to podpinać .
To nie znaczy że trzeba :]

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 gru 2015, 08:11

karol208 pisze:żyje własnym życiem) sam potrafił się przestawiać.
-MOCNE :]

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 10 gru 2015, 08:39

pepi pisze:
karol208 pisze:żyje własnym życiem) sam potrafił się przestawiać.
-MOCNE :]
ale prawdziwe. Zobaczymy jak teraz po aktualizacji bo na
razie jeździ ok.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 gru 2015, 13:07

wiesz co jak bym nie robił przy tym to może i bym ci uwierzył :]
a tak ze 30 aut ma się dobrze
i niech tak pozostanie
tak na poważnie to ja za bardzo nie rozumiem tych problemów FOSS, -a to co wyżej opisane to żal .pl
dziwne jest to że nikt nic nie wie o tym aucie tam gdzie trzeba <bezradny>

shultz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 58
Rejestracja: 19 lip 2014, 11:48
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: shultz » 10 gru 2015, 13:25

pax Panowie bo nam się offtop robi.

zmienło się coś w omawianym temacie? podmieniałeś sterownik?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl