części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Gość

Post autor: Gość » 02 gru 2015, 08:56

gtfan pisze:To niech swapownik dołoży pedał i pompkę sprzęgła do tych z automatu. Przy takim zakresie prac, jaki jest robiony, to akurat pikuś.
No i tak to się skończy pewnie. Problemu nie ma bo on sam jak widzi cene pedałów 400zł to woli rezać niz za to tyle płacić.
gtfan pisze:Tak z 50-70kg różnicy, przód pójdzie w górę też ;p
No to bede musiał przytyć :D
gtfan pisze:Wał napędowy od manuala, czy przedłużanie obecnego?
Z manuala ma być.

Auto się składa już,gdyby nie niepoważny typ od gratów i awaria podnośnika to by było na ukończeniu a tak jeszcze kilka dni.

Gość

Post autor: Gość » 10 gru 2015, 15:33

No to mechanicznie auto ogarnięte,wszystko na miejscu,silnik odpalony i pozostało strojenie ECU by myślało że jest wszystko jak być powinno :)

Po tym testy drogowe.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 13 gru 2015, 14:47

bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 13 gru 2015, 15:49

Maciuś...auto stoi od miesiąca,na dniach je odbieram,3tygodnie przy nim pracowali bo tydzień czekało na podnośnik az naprawią. Ty z sama tylko ASB sie 2tyg bujałeś <jezyk>

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 13 gru 2015, 17:23

lepiej sobie to nagraj do auta :)
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 13 gru 2015, 17:38

Nie lubie tego kawałka więc nie bede go słuchał w aucie-czemu proponujesz??

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 13 gru 2015, 17:40

:) tylko tak cie podszczypuje jak na marude przystalo
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 13 gru 2015, 17:41

Ty uważaj bo jutro bede tam <jezyk>

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 14 gru 2015, 07:30

W tym czasie, w którym Ty robisz swapa, niektórzy mieliby już dawno zrobioną kapitalkę silnika, skrzyni i mieliby zamontowane to wszytko w budzie :) Dlaczego to tak długo trwa?

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 14 gru 2015, 08:16

Bo ten swap to nie jest wstawic/wyjac ale i kupa innej gownianej elektrycznej roboty w stylu zgrania chociazby zegarów z przedlifta z poliftowym silnikiem, kwestie immo i całego kodowania żeby to w ogole lyknelo manual. Do tego sporo przeróbek instalacji elektrycznej na poliftową (wywalanie modułów zapłonowych, wiązki do pedału gazu, zamiana przepustnicy na elektroniczną i tego typu rzeczy) i na koniec modyfikacje samego sterownika.

Ja takie rzeczy robiłem nie raz i wiem ile to czasu kosztuje przy zalozeniu ze ma wszystko działać i że zegary mają nie odpalać choinki a przy okazji wszystko pokazywac jak należy. Nie bronie tu wykonawcy bo przy tym kalibrze robót to powinni sie szybciej ogarnąć, ale ja bym tego w dwa tygodnie chyba nie zdazyl zrobic tak zeby to sie kupy trzymalo :)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 14 gru 2015, 16:42

Ludzie komory do malowania zderzaka szukają miesiąc a tu swap z pre fl na fl ma zająć tydzień <fujarka> <hihi>
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 14 gru 2015, 18:21

można w dwa dni :]
tylko p[o co ?

Gość

Post autor: Gość » 14 gru 2015, 18:21

W tym czasie, w którym Ty robisz swapa, niektórzy mieliby już dawno zrobioną kapitalkę silnika, skrzyni i mieliby zamontowane to wszytko w budzie Dlaczego to tak długo trwa?
Jak ktoś chce na odp....ol się robić to jego sprawa ja mam wiele wymagań co do jakości a i sam wykonawca nie chce się owiewać złymi opiniami.
Poza tym jak Wojtek opisał plus jeszcze kilka szczegółów i tydzień w plecy z powodu awarii głupiego ale niezbędnego podnośnika...

Dziś miałem auto odebrać ale musimy nieco starszy sterownik zapodać bo ten najnowszy nie chce współpracować nawet w zakresie tempomatu z którego to nawet tymczasowo rezygnować nie zamierzam.

A poza tym moje auto jest już odpalające i jeżdżące natomiast przykładowy projekt RS8 D2 tkwi od grudnia w martwej d..e :)

Nie tak dawno też jeden z naszych remontował u Marka swoją D2 i to tez musiało potrwać by było zrobione dobrze a nie po łebkach.

Pod koniec tygodnia ma być gotowe do odbioru. Świętowac w warsztacie moja A8 nie ma zamiaru :)
Ostatnio zmieniony 14 gru 2015, 19:57 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 16 gru 2015, 08:34

To widzimy sie w przyszlym tygodniu ? Do świąt już niedaleko :)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Gość

Post autor: Gość » 16 gru 2015, 09:37

Wojtek jutro chyba będę po auto. Sam nie mam czasu na nic ale interesy w Jarocinie mnie wypchną już do Genowefy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl