Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

Audi A8D3 kontra VW Phaeton

Czy warto kupić to auto?... Znalazłem ciekawą ofertę! Opisy, porównania, porady przed zakupem, wróżenie ze zdjęć i z opisów. Dział dotyczy Audi A8/S8 D3.
Dostęp dla zarejstrowanych.
Gość

Post autor: Gość » 15 gru 2015, 17:54

rafalr93 pisze:aaa to ta A4 xxl
Audi 80 na sterydach :)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 15 gru 2015, 18:52

No nie da się ukryć ze audi ma tendencję do budowania swoich modeli kolejnych generacji w bardzo podobny sposób tylko je pompuje. Ale VW ma to samo, jetta, Passat, fejton... BMW tez wcale nie odbiega od normy. Pod tym kątem z marek premium chyba tylko Mercedes jakoś się wyróżnia bo modele się różnią stylistyka :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 15 gru 2015, 19:15

drago_o pisze:Mega plus z kołami zębatymi dla V10. Ja jeździłem nim bez chipa ale też dawał rade. Jak wcześniej kolega pisał, jest cięższy ale mocniejszy i nie odstaje osiągami od A8. A 4.2 MPI podobnie jak i w A8 tez się skończyły.
Koła zębate to plus? Raz dobrze przegonisz auto i na drugi dzień jest po rozrządzie jak silnik wystygnie.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 15 gru 2015, 19:32

Z taką opinia się jeszcze nie spotkałem. Nie wiem czy tak jest ale do tej pory słyszałem ze jest bezobslugowy i ze to jego duży plus... ale nie miałem na dłużej takiego silnika aby się przekonać.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 15 gru 2015, 22:20

Bzdura z tym rozrzadem.Kumpel tak czasami daje w pizde temu swojemu ze mi go szkoda a rozrzad sie jeszcze nie rozlecial.Fakt ze lejemy MOTUL-a i zmieniamy co 10 kkm ale to chyba az tak rozrzadu przy zyciu nie trzyma <hmm>
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
Mrozu76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 255
Rejestracja: 23 lis 2015, 06:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mrozu76 » 16 gru 2015, 06:57

drago_o pisze:Mercedes jakoś się wyróżnia bo modele się różnią stylistyka
tylko, ze jeden brzydszy od drugiego ;)
Ostatnio zmieniony 16 gru 2015, 12:13 przez Mrozu76, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 16 gru 2015, 07:42

Mrozu76 pisze:
drago_o pisze:Mercedes jakoś się wyróżnia bo modele się różnią stylistyka
tylko, ze jeden brzydszy od drugiego ;)
No mi osobiście 5 modeli przypadły do gustu S, CL, CLS, SL, G... Z audi tez nie wszystkie modele mi leżą...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
Mrozu76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 255
Rejestracja: 23 lis 2015, 06:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mrozu76 » 16 gru 2015, 09:22

dla mnie Merce to byly dobre kiedys, jedynie G-Classe i SLS z produkowanych wspolczesnie ;)

Audi mi nie leza wszelkie Q i stare A2 ;) no i to A7 :P

Unseen

Post autor: Unseen » 16 gru 2015, 09:27

drago_o pisze:No nie da się ukryć ze audi ma tendencję do budowania swoich modeli kolejnych generacji w bardzo podobny sposób tylko je pompuje. Ale VW ma to samo, jetta, Passat, fejton... BMW tez wcale nie odbiega od normy. Pod tym kątem z marek premium chyba tylko Mercedes jakoś się wyróżnia bo modele się różnią stylistyka :)
Teraz to juz czas przeszly. C-klasa wyglada jak miniatura S-klasy, nowa E-klasa, ktora wlasnie miala premiere wyglada tak samo, a dzisiaj premiera nowego SLK (SLC), ktoremu dodali taki sam przod jak reszcie.

Awatar użytkownika
Mrozu76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 255
Rejestracja: 23 lis 2015, 06:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mrozu76 » 16 gru 2015, 09:43

Prawda jest taka, ze zawsze tak to dzialalo. Takie przyklady na szybko: BMW E30, E32 i E34, Mercedes W201, W124 i W140, Audi 80 B3/B4, 100 C3 i V8 D1. Wszystkie do siebie podobne. Nawet A4 B5 wyglada jak male A8 D2 ;)

ale wrocmy do tematu, bo nas Admin pogoni ;)

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 16 gru 2015, 14:51

"pejton srejton. Czym jezdzisz ? wolkswagenem. jakim ? Pejtonem. a to ten duzy passat! "

tak ten duzy passat o tone ciezszy od a8 co ci zje to 3,7 w przedbiegach :)
bądź sobą, wariatów też lubią

ernesto

Post autor: ernesto » 16 gru 2015, 15:09

Porównania porównaniami, ja nie raz się spotykam z tekstami typu ładna "setka" czy "osiemdziesiątka"
Nic tylko strzelić sobie w łeb.
Ale każdy koncern tak robi.
Beemy z lat 90 tych też były podobne do siebie, audi to samo.
Coś tam wydłużyć, coś poszerzyć coś powiększyć i <chura> mamy nowy model.
Nie odbiegajmy zatem od tematu za daleko i trzymajmy się go ;)

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 16 gru 2015, 15:26

preston81 pisze:"pejton srejton. Czym jezdzisz ? wolkswagenem. jakim ? Pejtonem. a to ten duzy passat! "

tak ten duzy passat o tone ciezszy od a8 co ci zje to 3,7 w przedbiegach :)
i co z tego ? mam plakac? rownie twojego starego strupa może połknąć a nie o tym mowa w tym temacie. jakbym mial wydawac 40-60tys to jakos wolalbym audi a nie vw mimo ze koncern jeden.

3.7 bo 3.7 ale nie bite z oryginalnymi szybami, ramką na miejscu i sprawną skrzynią. no i bez nastawników <muzyka> <onienie>
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ernesto

Post autor: ernesto » 16 gru 2015, 15:40

Spokojnie Panowie :)
Nie ma co się denerwować. Każdy pojazd ma swoich zwolenników i przeciwników, a do tego jeszcze dochodzą gusta oraz wymagania i oczekiwania właściciela.
Jeden powie, że Pyton jest lepszy, a inny stwierdzi przewagę C8
Ogólnie temat jest o porównaniu owych modeli a to który jest lepszy to moim zdaniem jest tylko i wyłącznie w guście użytkownika czy przyszłego nabywcy.
Ktoś będzie czuł się dobrze w D3, ktoś w Pytonie a ktoś w Lexusie czy Jag-u
Tak więc na luzie trzeba podchodzić do tematu.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 16 gru 2015, 15:56

już widze tą twoją perełkę :) co ma wszystko na miejscu
ramke mam oryginalną - chcę mieć nową i tyle , szyby też a skrzynie mam po regeneracji i większosc klamotów jest nowa i oryginalna , i szczerze to bym płakał bo spalanie masz jak w 4,2 a moc ....no właśnie niech moc będzie z tobą :) przyda ci się

a co do bitej sztuki, kolizja to nie bita jak to okreslasz powiedział bym że ci tego nie życze, ale widzę by ci się przydalo na otrzeźwienie ciekawe co byś wtedy zrobil , ale chyba nic najwyzej bys sprzedal i kupil sobie nowy tv lub kolejną perełkę z 3,7

co do 40 -60k moje auto przebiło juz budżet 45k na same naprawy od niecalych 2 lat , moze to wariactwo ew głupota ale lubie swoje auto, chetnie zobacze jak twoje jest zadbane jak nim dojedziesz na zlot i pokaze ci swoje bys nie musial pisac bzdur nie uwazam za plus że ktos ma szyby na aucie ktore wyjechaly z fabryki po 15 latach co niektorym moga przeszkadzac drobne rysy i chcieliby je wymienic tak samo jak inne elementy ktore z biegem czasu sie zuzywają :)
bądź sobą, wariatów też lubią

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl