Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 ALL ] Błędy silnika 17538 17537 16818 16489

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

[D2 ALL ] Błędy silnika 17538 17537 16818 16489

Post autor: Ara$ » 22 gru 2015, 19:32

Witam.
Pojawiły mi się takie błędy. Silnik co jakis czas na chwile drgnie jak przy padnietej cewce albo swiecy. Co to moze byc. Moze ktos rozkodowac te bledy. Moze ktos cos takiego mial.

17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 -- 35-00 - -
17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 -- 35-00 - -
16818 - Heated Catalyst; Bank 2: Temperature Below Threshold
P0434 -- 35-10 - - - Intermittent
16489 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Malfunction
P0105 -- 35-10 - - - Intermittent
Ostatnio zmieniony 22 gru 2015, 22:51 przez Ara$, łącznie zmieniany 1 raz.

ernesto

Post autor: ernesto » 22 gru 2015, 20:25

17538 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
17537 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka bogata (rich mixture)
16489 - Miernik mas powietrza lambda G70 > sygnał mało prawdopodobny

16818 tego błędu niestety nie posiadam na kompie :( ale jest on w grupie błędów katalizatora, strona druga coś z temperaturą poniżej progu.

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 22 gru 2015, 22:20

Możliwe że to katalizatory.?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 22 gru 2015, 22:50

Sprawdź przepływomierz. Na wolnych ma mieć 3.5 -7g/s Sprawdź dodatkowo szczelność dolotu.

Do sprawdzenia mieszanki ubogiej/ bogatej musisz najpierw posprawdzać:
- sprawdzenie ciśnienia paliwa
- przepływomierz
- sprawdzenie sondy lampa przed katem
- wtryskiwacze

Sprawdź czy lpg nie robi roboty.

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 23 gru 2015, 17:51

krzychu22.p1i pisze:- sprawdzenie ciśnienia paliwa
bez manometru sie nie obędzie ???
krzychu22.p1i pisze:- sprawdzenie sondy lampa przed katem
VAGiem da rade czy nie ???
krzychu22.p1i pisze:- wtryskiwacze
a wtryski jak sprawdzic

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 23 gru 2015, 18:06

Manometr potrzebny, masz mieć ok. 3,5bara, po ściągnięciu z regulatora ma wzrosnąć do 4barów. W przewodzie podciśnieniowym nie może być paliwa.

Sondy nie sprawdzaj, vagiem to zrobisz ale błąd dotyczy nie osiągnięcia temperatury pracy kata.

Wtryskiwacze hmm :P Oporność pomiędzy dwoma pinami 13-16Ohm, gdy silnik jest nagrzany to wcześniejsza oporność może się zwiększyć o 4-6Ohm. Można też sprawdzić oporność przewodów ecu-wtryskiwacze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl