[D3 03 4.2MPI ] Wypadanie zapłonów a wymiana termostatu.
To rozrząd robił wreszcie mechanik czy ty sam bo już nie jarzę?Wisien pisze:Nie mam mechanika sam sobie robie,a pozatym pisałem jake wartosci ma rozrząd w grupie 93 -4.+1 miesci sie w normie ,wszystko robiłem na blokadzie wiec co tu sprawdzac na kompie ,jedyne co to przestawic go na wale w lewo albo w prawo o pół ząbka i zobaczyc w blokach czy cos to dało .
I robiony był na "blokadzie" czy na "blokadach"? - pytam bo to ma znaczenie, szczególnie u osób które nie do końca wiedzą co robią.
Jeżeli robiłeś na "blokadach" to pojęcie "przesunięcia o ząbek na wale" nie istnieje bo wał jest nieruchomy
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Robiłem sam na blokadach wału i wałków,wiem ze nie ma mozliwosci przesuniecie na blokadzie ,chce sam przestawic troche wał tylko na blokadzie walków bez blokowania wału na kolach zembatych.Jak sie zabrałem za rozrzad i załozyłem blokade na walki to juz mi nie pasowalo cos bo raz pasowala raz nie i okazało sie ze te podkladki na kołach maja duzy luz i są sklepane, , tak jak by ktos zakrecił rozrusznikiem na blokadzie i koła poszły pare zabków bo były słabo dokrecone i z tego zklepany wałek i podkładka .Po demontazu dekli jest przesuniecie na znakach a blokada pasuje.Ale to juz ogarniete ,zalozylem nowe wałki i podkładki na koła i dopiero wszystko sie dobrze ustawiło.