części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Gość

Post autor: Gość » 27 sty 2016, 23:11

Eee tam autoswiaty i ich brednie. Dzis ogladałem jak typ sugerował żeby nie rozgrzewac na postoju bo to nic nie daje i jechać odrazu po odpaleniu.....

Jełop miał diesla i porownał 8minut jazdy do 8 minut pyrkania i że podczas jazdy temp skoczyła do 90 a podczas pyrkania nie...i to sa te argumenty <blee>

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 27 sty 2016, 23:16

He he, Zobaczymy. Silnika na pewno nie rozwalę, pancerne konstrukcje.

Podejrzewam że chodzi o motodoradcę :D Dość przyjemny gość, ale o tym teście zdania nie mam. W serwisówce naszych samochodów audi wspomina żeby nie rozgrzewać auta tylko od razu ruszać.
Ja osobiście czekam aż ssanie zniknie.
I`m the LPG master

Gość

Post autor: Gość » 27 sty 2016, 23:23

Bo to przecie logiczne jak budowa cepa że sie musi silnik troszke rozruszać nie mówie że ma sie grzac do 90st tylko rozprowadzić sobie olej szczególnie bardzo zimny i gesty.
emilus143 pisze:He he, Zobaczymy. Silnika na pewno nie rozwalę, pancerne konstrukcje.
Tylko pod warunkiem że od pierwszego kilometra były własciwie traktowane a nie jak moja ex pancerna jednostka ktora juz swoje lata miała za sobą.

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 27 sty 2016, 23:33

O widzisz, dokładnie tak. Pamiętam jak mój sąsiad kupił sobie MB W124.
Samochód był w fajnym stanie. Ale jak przyszła zimna był problem z odpalaniem. Codziennie na mrozie -10 stopni słyszałem chełtolenie rozrusznika przez jakiś czas. Jak w końcu załapał, to szła od razu taka "pizda", że o mało co korby nie ukręciło. Na chwilę obecną lubi gotować wodę :)
Apophis pisze:Tylko pod warunkiem że od pierwszego kilometra były własciwie traktowane a nie jak moja ex pancerna jednostka ktora juz swoje lata miała za sobą.
Tego to już nikt nie wie, dlatego daj nam Boże żebyśmy i my mieli kiedyś po zupełnie nowej gablocie :)
I`m the LPG master

Gość

Post autor: Gość » 27 sty 2016, 23:42

Tak nowej bez silnika na benzyne to ujdzie :)

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 28 sty 2016, 12:12

ja swojego dzien w dzien grzeje az sie na gaz przelaczy, czyli 2-4minuty zalezy jaka temp, w lecie to pare sekund, jakos lzej mi na sercu :D

a ja dzis zalalem do pelna :D :

Obrazek

[ Dodano: 2016-01-28, 12:02 ]
chicken20091986 pisze:Wymontowałem przegub lewy przód w celu wymiany pękniętej osłony , okazało się że kupiłem za małą osłonę i nie pasuje ,lipa montaż uszkodzonego i robota bez celu .
za 35zl trzeba bylo kupic uniwersalna oslone przegubu jest z meeega rozciagliwej gumy, wiec wytrzyma znacznie dluzej jak ta sztywna dedykowana. Taka zakladalismy ostatnio do x5, i dostalbys ja praktycznie w kazdym motosklepie,

[ Dodano: 2016-01-28, 12:12 ]
emilus143 pisze:No ja mam gdzieś tak podobnie jak Ty. Gdyby motor był zdrowy, zdecydowanie popieram to co piszesz - lać to co producent przewiduje. Jednak jego stan jest już taki, że trzeba użyć tricków :D Zależy mi tylko na tym aby nie podnosić maski co 1000 kilometrów, bo nie po to kupiłem te auto aby wozić z tyłu olej. Zrobię eksperyment, będę lał ten, zobaczę co będzie. A tańszy jest od 5W40 o 4 zł więc nawet lepiej. Spójrz: http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/c ... olej/8gqk6

co ile tą litre dolewasz? jak na 1000km to raczej nie wina oleum tylko uszczelek .
tak jak ktos tu kiedys napisal w temacie o olejach, nie olej a uszczelki sa odpwoiedzialne za trzymanie oleju . Wiadomo samo v8 tez sapli ale wydaje mi sie ze w normie jest 200ml na 1000km .
4zł oszczednosci... <bezradny>

ja lalem valvoline lalem motula, lalem lotosa, amerykanskiego mobila,
najbardziej zadowolony jestem z 0w40 Shella, kulturalny rozruch w mrozy ,
na valvoline w poprzednim aucie silnik glosniej klepal ale to ogolna opinia co nie znaczy ze olej jest zly.

jak masz silnik w kiepskim stanie a kazdy 20letni juz swoje najechal to kup shella 5w30 czy jaki tam uzywasz, optimum pomeidzy jakoscia i cena.

Odziwo z Lotosa bylem tez zadowolony !!!
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 28 sty 2016, 12:17

Na 10000 dolałem pół litra ;) A za 305km wybije mie 400000 i zrobię znowu zmianę taką "urodzinowo-przebiegową" :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ernesto

Post autor: ernesto » 28 sty 2016, 14:43

Apophis pisze:A to czymś grozi?
Obrazek

:D

Gość

Post autor: Gość » 28 sty 2016, 14:48

Erni żeby to było tak to jeszcze rozumiem że warto poświęcić auto :)

Obrazek

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 28 sty 2016, 16:43

stillbadboy pisze:co ile tą litre dolewasz? jak na 1000km to raczej nie wina oleum tylko uszczelek .
tak jak ktos tu kiedys napisal w temacie o olejach, nie olej a uszczelki sa odpwoiedzialne za trzymanie oleju . Wiadomo samo v8 tez sapli ale wydaje mi sie ze w normie jest 200ml na 1000km .
4zł oszczednosci...
6 - 7 setek leję na 1000 km valvolina, nie badziewia. Zawsze po każdej podróży czuć olej jak się wyjdzie z samochodu. Silnik suchy. Remont silnika nawet nie wchodzi w grę. Nad shellem się zastanawiałem bo jakość jest dobra a cena również. Następną butelkę kupię shella :)
I`m the LPG master

Gość

Post autor: Gość » 28 sty 2016, 16:47

Jak czuc olej to gdzies cieknie-ja u siebie nie czułem nawet jak obsikał sie cały napęd :D Dziwne to ale tak było.

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 28 sty 2016, 17:22

Zauważyłem że mam okropnie ulany dyfer. Może to akurat to?
I`m the LPG master

Gość

Post autor: Gość » 28 sty 2016, 17:24

Ano pewnie że może walic bo ten olej jest bardziej smierdzący.

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 28 sty 2016, 17:54

Ja dzisiaj naprawiłem zerwany gwint w głowicy,wymieniłem łączniki stabilizatora i założyłem brakujące sprężyny podpierające zaciski hamulcowe..w końcu całkowita cisza w aucie :]

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 28 sty 2016, 18:04

Jak naprawiałeś gwint? Mnie to czeka właśnie na dniach.
I`m the LPG master

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl