części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI ] Trzesie silnikiem

kakq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 29 sie 2012, 11:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kakq » 12 lis 2013, 09:40

Sprawdzę. Rozchodzi mi się o to czy wartości z bloku 93 które mam (przestawiony rozrząd) mogą być spowodowane czymś innym np jakimś czujnikiem. Czy to tylko wina rozrządu może być.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 12 lis 2013, 09:51

ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

kakq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 29 sie 2012, 11:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kakq » 12 lis 2013, 09:56

nic nie stuka - wszystkiego już słuchaliśmy nawet cewek i wtrysków przez słuchawki. Usłyszeli byśmy jakieś walenie.

Od czego zacząć dekiel w górę czy od razu do rozrządu?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 lis 2013, 10:53

od paska
i obacz tłumik drgań czy jest sprawny

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 12 lis 2013, 22:53

Szlag pewnie trafił napinacz w głowicy od strony pasażera.
Podnieś dekiel, ustaw na kole pasowym z przodu znak na "zero" - jest tam takie wycięcie, powinny Ci się zgrać znaki na dwóch wałkach.
Jeśli się nie zgrywa na tym wałku z kółkiem rozrządu czyli na wałku wydechomym- rozrząd przeskoczył.
Jeśli na nim się zgadza, a nie zgadza się na wałku napędzanym łańcuchem - szlag trafił napinacz.
Elektronika samochodowa.

kakq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 29 sie 2012, 11:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kakq » 12 lis 2013, 22:58

Super, dzięki za dokładne opisanie. Zabieram się do roboty w piątek, niestety praca teraz mi nie pozwala. Szykuje się długi weekend :)

[ Dodano: 2013-11-20, 11:07 ]
No zabrałem się za to. Masakra była znaki rozjechane prawie o 1,5 ząbka. Rozrząd zamówiony, dzisiaj pewnie będę zakładał, zobaczymy czy sprawa się rozwiąże :)

[ Dodano: 2013-11-22, 00:06 ]
Nowy rozrząd założony. W kanale 93 mam dla pierwszej i drugiej głowicy 4 KW.
W kanałach 90,91,92 korekta jest 0.0 KW.
Chyba dobrze ? Silnik nie telepie, zapłony nie wypadają :)
Dziękuję wszystkim za pomoc.

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 02 sty 2016, 22:28

Po wymianie termostatu, mam podobne objawy.....też będę sprawdzał ustawienie paska.

Gość

Post autor: Gość » 02 sty 2016, 23:59

Wymieniajcie termostaty razem z rozrządami nie bedzie potem cyrków.

Sszwagier
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 30 sty 2016, 22:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Sszwagier » 30 sty 2016, 22:39

Cześć,

a co powiecie na to ,że w kanale 90 wartości -15 -6 ?

Rozrząd nowy (komplet złożony na blokadach wału i wałków, szczelina tłumika drgań 5mm), wymieniony napinacz łańcucha (stracił ślizg) wałki ustawione na znakach, liczba rolek łańcucha pomiędzy również się zgadza. I mam wypadanie zapłonów na jednej głowicy (głowice zrobiłem obydwie - planowanie, docieranie, uszczelniacze). Świece, cewki sprawdzone.

Jakieś sugestie? Bo ręce mi opadają...

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 31 sty 2016, 14:55

Koledzy mialem to samo nie dzialalmi 7 Gar
Problem polegsl na tym ze mialemsterownik ktory jest na podszybiu uszkodzony w sposob taki ze VCDS VAG Tego nie widzial i sie glowilem az wreszcie wlozylem inny komp od tego samego silnika, wczesniej przelutowujac immo i odrazu wszystko wrocilo do normy. A vcds pokazywal blad poduszki tylko a wina byl sterownik nazywa sie MATRONIC :-)
TYLKO V8

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 sty 2016, 15:37

Sszwagier pisze:-15
- to raczej już żart to jakieś 2 zęby <hmm>

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 31 sty 2016, 19:46

Sszwagier pisze:a co powiecie na to ,że w kanale 90 wartości -15 -6 ?

(...)

Jakieś sugestie? Bo ręce mi opadają...
Znajdź kogoś kto wie o co w tym chodzi - niech sprawdzi i poskłada zgodnie ze sztuką.
Przy -15 nie dziwię się, że silnik nie pracuje poprawnie.
Adrianplock pisze:Koledzy mialem to samo nie dzialalmi 7 Gar
Problem polegsl na tym ze mialemsterownik ktory jest na podszybiu uszkodzony w sposob taki ze VCDS VAG Tego nie widzial i sie glowilem az wreszcie wlozylem inny komp od tego samego silnika, wczesniej przelutowujac immo i odrazu wszystko wrocilo do normy. A vcds pokazywal blad poduszki tylko a wina byl sterownik nazywa sie MATRONIC :-)
Kolego, a nie można bardziej po polsku?

I ten MATRONIC?.... skąd to wziąłeś? <boisie>
Jeżeli już to Motronic ale bardziej zrozumiałym byłoby chyba jednak pisanie po prostu "sterownik silnika".

Patrząc na twój podpis w profilu to "sterownik ktory jest na podszybiu" oraz "MATRONIC" są lekko zaskakujące :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Wojtec1987
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 213
Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Wojtec1987 » 11 gru 2016, 00:25

Panowie, mam problem z autem, trzęsie się silnik

Po kupnie wymieniłem pompę paliwa,sondę i kilka innych rzeczy, bo miałem ubogą mieszankę
Dzisiaj wymieniłem świece na irydowe bosh , wyczyściłem przepustnicę i odmę.
W silniku nie ma błędów, poza lewą poduszką,ten błąd jest odkąd mam auto, ale kiedyś tak się nie trząsł.
Może być tak że to jej wina ?

Objawy

Zaraz po odpaleniu na zimnym silniku jest perfekcyjnie, zero drgań, jak silnik się zagrzeje troszkę i zejdzie z obrotów zaczyna się drgawka, najgorzej jest w przedziale temp od odpalenia po zejściu z ssania do 70 stopni, w pionie drgania są zdecydowanie słabiej odczuwalne.

Co zauważyłem, to jak wyłączę klimatronik przyciskiem on/of drgania prawie znikają.

Jakieś rady ?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 11 gru 2016, 08:34

Wojtec1987 pisze: Co zauważyłem, to jak wyłączę klimatronik przyciskiem on/of drgania prawie znikają.
Kompresor klimy?
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 11 gru 2016, 11:38

Wojtec1987 napisał/a:
Co zauważyłem, to jak wyłączę klimatronik przyciskiem on/of drgania prawie znikają.

Kompresor klimy?
_________________
kompresor klimy chodzi cały czas. nie da się go wyłączyć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl