Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Może samouków z wyobraźnią to nie koniecznie ....
ale
Samouków z pasja to ze swieca szukać wiec Maciek bedziesz miał szanse
co do auta to ponad 8setek niutków i 7 l wymiata według mnie napewno ma piekny dzwiek ten wydech to prawie 2 a8 3.7
ale
Samouków z pasja to ze swieca szukać wiec Maciek bedziesz miał szanse
co do auta to ponad 8setek niutków i 7 l wymiata według mnie napewno ma piekny dzwiek ten wydech to prawie 2 a8 3.7
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
dracus6662, oj ma ma 😉Słyszałem na zywo jeszcze u poprzedniego właściciela i pięknie chodzi Akrapovic 😉
A ja umyłem cała Audiczke przetarłem quick detailerem i wyczyściłem srodek 😉
A ja umyłem cała Audiczke przetarłem quick detailerem i wyczyściłem srodek 😉
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
zacznij od tej 7 litrówki .... mysle ze tam jest koniecznie potrzebny test
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
A więc u Marka w SMP auto na małym serwisie...:
1. Wymiana rozrządu: Pasek, pompa wody, termostat, rolki, napinacz (CT920,
DOLTZ, INA). Mycie przodu silnika.
2. Wymiana tarcz i klocków, przód i tył (Zimmermann + Ferodo). Pomiary bicia
nowych tarcz: Prawy przód: 0.06 mm, Lewy przód: 0.05 mm, tył lewy i prawy:
0.04 mm. Wyczyszczone piasty. Wpisana nowa grubość tylnych klocków do
systemu elektrycznego hamulca ręcznego: 12 mm.
3. Kompletna regeneracja reflektorów bi-xenon: Hubert Cugier, Turew.
4. Wymiana wahaczy górnych, 4 sztuki.
5. Ustawienie geometrii zawieszenia, HUNTER 3D, osobny wydruk.
6. Wymiana olejów w dyferencjale przednim i tylnym oraz uzupełnienie w
centralnym. 75W90 Fuchs, olej syntetyczny.
7. Wymiana klamki drzwi prawych przednich. Testy, działa wypadły poprawnie.
8. Wymiana uchwytu podnośnika prawy tył.
9. LPG – obrót butli by wielozawór znajdował się z tyłu auta. Problem z butlą do
„jazdy na wstecznym”.
10. LPG – inspekcja wielozaworu: wszystko OK.
11. LPG – podłączenie QMAX’a pod OBD po K line, zamiast na CAN.
12. LPG – kalibracja QMAX’a, ustawienia na drodze, aktywowanie autokorekt po
OBD.
14. Wymiana łączników stabilizatora przód.
15. Uzupełnienie płynu chłodniczego koncentratem G12.
16. Skanowanie elektronicznych modułów.
17. Montaż łącznika gruszki podciśnienia – kolektor ssący
Całość, tj. części + robocizna w kwocie ponad 8000zł.
Auto jest teraz prawie tip-top, jeszcze kilka prac do wykonania.
ps. Włożyłem w samochód od zakupu we wrzesniu 2015r. prawie 20tys zł, a żadnej awarii nie było, wszystko to raczej typowe naprawy D3 + montaż LPG + światła ULO.
Pozdrowienia dla tych, którzy chcą kupić zadbane D3 MPI z 2005r za 4xk PLN. <jezyk>.
1. Wymiana rozrządu: Pasek, pompa wody, termostat, rolki, napinacz (CT920,
DOLTZ, INA). Mycie przodu silnika.
2. Wymiana tarcz i klocków, przód i tył (Zimmermann + Ferodo). Pomiary bicia
nowych tarcz: Prawy przód: 0.06 mm, Lewy przód: 0.05 mm, tył lewy i prawy:
0.04 mm. Wyczyszczone piasty. Wpisana nowa grubość tylnych klocków do
systemu elektrycznego hamulca ręcznego: 12 mm.
3. Kompletna regeneracja reflektorów bi-xenon: Hubert Cugier, Turew.
4. Wymiana wahaczy górnych, 4 sztuki.
5. Ustawienie geometrii zawieszenia, HUNTER 3D, osobny wydruk.
6. Wymiana olejów w dyferencjale przednim i tylnym oraz uzupełnienie w
centralnym. 75W90 Fuchs, olej syntetyczny.
7. Wymiana klamki drzwi prawych przednich. Testy, działa wypadły poprawnie.
8. Wymiana uchwytu podnośnika prawy tył.
9. LPG – obrót butli by wielozawór znajdował się z tyłu auta. Problem z butlą do
„jazdy na wstecznym”.
10. LPG – inspekcja wielozaworu: wszystko OK.
11. LPG – podłączenie QMAX’a pod OBD po K line, zamiast na CAN.
12. LPG – kalibracja QMAX’a, ustawienia na drodze, aktywowanie autokorekt po
OBD.
14. Wymiana łączników stabilizatora przód.
15. Uzupełnienie płynu chłodniczego koncentratem G12.
16. Skanowanie elektronicznych modułów.
17. Montaż łącznika gruszki podciśnienia – kolektor ssący
Całość, tj. części + robocizna w kwocie ponad 8000zł.
Auto jest teraz prawie tip-top, jeszcze kilka prac do wykonania.
ps. Włożyłem w samochód od zakupu we wrzesniu 2015r. prawie 20tys zł, a żadnej awarii nie było, wszystko to raczej typowe naprawy D3 + montaż LPG + światła ULO.
Pozdrowienia dla tych, którzy chcą kupić zadbane D3 MPI z 2005r za 4xk PLN. <jezyk>.
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
no to zes troche ponaprawiał...
tez ostatnio rozrzad wymienialem....
widziales filmik jak to u mnie ladnie wygladało
tez ostatnio rozrzad wymienialem....
widziales filmik jak to u mnie ladnie wygladało
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
No troszke ponaprawialem
Jestem z tych wlascicieli samochodow, ktorzy musza miec auto w stanie mozliwie bliskim idealu (jak na swoj wiek oczywiscie). Dbam jak moge, a auta odwdzieczaja mi sie bezproblemowa jazda. Szkoda tylko, ze potem potencjalni kupujacy tego kompletnie nie widza... . Albo nie, raczej nie chca widziec i za argumenty daja "igielki" po 40tys... No to odsylam ich do igielek
Jestem z tych wlascicieli samochodow, ktorzy musza miec auto w stanie mozliwie bliskim idealu (jak na swoj wiek oczywiscie). Dbam jak moge, a auta odwdzieczaja mi sie bezproblemowa jazda. Szkoda tylko, ze potem potencjalni kupujacy tego kompletnie nie widza... . Albo nie, raczej nie chca widziec i za argumenty daja "igielki" po 40tys... No to odsylam ich do igielek
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
wymienilem przód na fl to mnie pozarło troche.....
wymienilem kompresor
tarcze klocki
zaciski
silniczki
i wiele innych rzeczy dodatkowo rozrzad do szedł
napinacze i rolki pasa wielorowkowego
dmuchave v2
panel mmi
wszystkiego nie pamietam
i pewnie jeszcze wiele innych rzeczy takze kasy polecialo tez troche
Lukas domyslam sie ze wymiata pewnie konkretnie niema co
wymienilem kompresor
tarcze klocki
zaciski
silniczki
i wiele innych rzeczy dodatkowo rozrzad do szedł
napinacze i rolki pasa wielorowkowego
dmuchave v2
panel mmi
wszystkiego nie pamietam
i pewnie jeszcze wiele innych rzeczy takze kasy polecialo tez troche
Lukas domyslam sie ze wymiata pewnie konkretnie niema co
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Może nie dzisiaj ale w ciągu weekendu założyłem w końcu wymarzone kołpaki
Oraz podczas weekendowego wypadu do Czech stuknęło:
Zrobiłem teraz najdłuższą trasę tym wozem i muszę przyznać że najbardziej lubię ten samochód za silnik. Sampchód załadowany był prawie po dach i nie miało to jakiegoś katastrofalnego wpływu na przyśpieszenie. Najbardziej podoba mi się że kiedy chcę przyśpieszyć ze 140 do 180, wystarczy że lekko wcisnę gaz i za kilka senkund mam już prędkość na której mi zależy, przy czym nawet nie widać po silniku że się męczy. Fantastyka
Oraz podczas weekendowego wypadu do Czech stuknęło:
Zrobiłem teraz najdłuższą trasę tym wozem i muszę przyznać że najbardziej lubię ten samochód za silnik. Sampchód załadowany był prawie po dach i nie miało to jakiegoś katastrofalnego wpływu na przyśpieszenie. Najbardziej podoba mi się że kiedy chcę przyśpieszyć ze 140 do 180, wystarczy że lekko wcisnę gaz i za kilka senkund mam już prędkość na której mi zależy, przy czym nawet nie widać po silniku że się męczy. Fantastyka
I`m the LPG master