Montaż Lpg w A8 co sądzicie- fotostory
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-fosik i tylko to twoja "aparatura" zarejestrowala? Bo toto moim zdaniem w zaden sposob nie wyjasnia dlaczego zawsze jak przekraczalismy 120 moim autem kurczyles sie na siedzeniu do rozmiarow paczki chipsow puszxzales baki i brakowalo ci tlenu?FOSS pisze: majkaistefan napisał/a:
-napisz zatem kiedy klamales bardziej. Wtedy zapewniajac mnie ze wszystko jest ok czy teraz piszac ze tak nie bylo?
To następne z twoich setek kłamstw, oszczerstw i manipulacji - jak to mawia twoja żona: "Typisch Stefan".
Nigdy nie mówiłem, że twoje LPG jest dobre bo w mojej ocenie to zawsze był szajs, chłam, bubel i drut.
Od kiedy znam to twoje auto to to nigdy na gazie nie jeździło dobrze.
Wystarczy spojrzeć na logi z twojego auta:
2014-07-29
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
16586 - Zawór wtryskowy 2 cylindra (N31)
P0202 - 004 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
2014-10-14
Znaleziono 1 błąd:
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
2014-11-20
Znaleziono 1 błąd:
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
2015-01-31
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
17538 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (mult.)
P1130 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
16406 - Z2; przestawianie wałka rozrządu w kierunku wcześniej
P0022 - 001 - Nieosiągnięta wart. wymagana - Sporadyczny
2015-02-16
- brak odczytu ze sterownika silnika
2015-02-18
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
18061 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS
P1653 - 008 - - Sporadyczny
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga
2015-07-28
17 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach
P0300 - 001 - - Sporadyczny
16691 - Cylinder 7
P0307 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
16685 - Cylinder 1
P0301 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
16814 - Zespół 2; system katalizatora
P0430 - 002 - za mała skuteczność - MIL zapalona
16804 - Zespół 1; system katalizatora
P0420 - 002 - za mała skuteczność - MIL zapalona
16543 - Zespół 2; sonda 2
P0159 - 004 - sygnał za wolny - Sporadyczny
16687 - Cylinder 3
P0303 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
16688 - Cylinder 4
P0304 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
17579 - Czujnik kąta 2 napędu przepustnicy (G188)
P1171 - 008 - Niewiarygodny sygnał - Sporadyczny
18061 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS
P1653 - 008 - - Sporadyczny
16689 - Cylinder 5
P0305 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
16686 - Cylinder 2
P0302 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
17538 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (mult.)
P1130 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
16523 - Zespół 1; sonda 2
P0139 - 004 - sygnał za wolny - Sporadyczny
18669 - Sonda lambda 1; zespół 1; prąd pompy jonowej
P2237 - 008 - przerwa - Sporadyczny
18672 - Sonda lambda 1; zespół 2; prąd pompy jonowej
P2240 - 008 - przerwa - Sporadyczny
2015-09-13
12 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17579 - Czujnik kąta 2 napędu przepustnicy (G188)
P1171 - 008 - Niewiarygodny sygnał - Sporadyczny
18061 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS
P1653 - 008 - - Sporadyczny
17950 - Czujnik kąta napędu przepustnicy (G187)
P1542 - 008 - niewiarygodny sygnał - Sporadyczny
16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach
P0300 - 001 - - Sporadyczny
16685 - Cylinder 1
P0301 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
16689 - Cylinder 5
P0305 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
16804 - Zespół 1; system katalizatora
P0420 - 002 - za mała skuteczność - MIL zapalona
16814 - Zespół 2; system katalizatora
P0430 - 002 - za mała skuteczność - MIL zapalona
16687 - Cylinder 3
P0303 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
17538 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (mult.)
P1130 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
16691 - Cylinder 7
P0307 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
Noi na koniec najlepsze....
Dwa ostatnie logi, jak widać po dacie, robione już w drugiej połowie 2015 roku czyli wtedy już, podobno, jak twierdzi Stefan, instalacja gazowa została poprawiona i zrobiona na tip-top.
Warto też dodać, że to jest tylko skrawek historii tego problemu.
Ile razy się z tym człowiekiem nie widziałem to nie znam dnia które to auto przejechało na LPG bez problemu.
Stefan kłamczuszek jakiś czas temu kupił sobie specjalnie mały komputer oraz kabel aby móc już praktycznie na bieżąco kasować błędy, wręcz "w locie" bo jak wyskakiwał CHECK to auto traciło moc i nie jechało poprawnie a przecież na benzynie to on jechać nie będzie.
Wiem, bo jako pasażer jeździłem wielokrotnie, również z owym kompuerkiem na kolanach aby na bieżąco diagnozować to LPG.
Tu warto też zauważyć, że auto w tym stanie przejeździło już prawie 100.000km - ale silnik na pewno ma się dobrze, prawda Stefan??
Jak jest na dzień dzisiejszy nie wiem bo auta nie widziałem - może wreszcie po latach jest dobrze
Stefan.
Ja bym to nazwał obawą o własne życie.majkaistefan pisze: dlaczego zawsze jak przekraczalismy 120 moim autem kurczyles sie na siedzeniu do rozmiarow paczki chipsow puszxzales baki i brakowalo ci tlenu?
Nie każdy ma odwagę jeździć autem będąc w świadomości, że zaraz coś może eksplodować.
Jeden widzi tylko jakieś cyferki które można wykasować i nie ma problemu, drugi widzi moment wyprzedzania tira przed zakrętem i nagle te cyferki się pojawiają i autu uchodzi życie w połowie manewru, a zza zakrętu z naprzeciwka wyskakuje druga ciężarówka.
Wyobraźnia
Ale to tylko jakieś cyferki.
Witam!
Stefan.
-a czwarty moze ma wieksza wiedze o usterkach tego pojazdu i nie chcac ich naprawic mowi wlascicielowi ze "wszystko jest w porzadku"ernesto pisze:Ja bym to nazwał obawą o własne życie.
Nie każdy ma odwagę jeździć autem będąc w świadomości, że zaraz coś może eksplodować.
Jeden widzi tylko jakieś cyferki które można wykasować i nie ma problemu, drugi widzi moment wyprzedzania tira przed zakrętem i nagle te cyferki się pojawiają i autu uchodzi życie w połowie manewru, a zza zakrętu z naprzeciwka wyskakuje druga ciężarówka.
Stefan.
A moje bąki jakoś istotnie wiążą się z zagadnieniem montażu LPG?...majkaistefan pisze:-fosik i tylko to twoja "aparatura" zarejestrowala? Bo toto moim zdaniem w zaden sposob nie wyjasnia dlaczego zawsze jak przekraczalismy 120 moim autem kurczyles sie na siedzeniu do rozmiarow paczki chipsow puszxzales baki i brakowalo ci tlenu?
Pytam bo nie wiem ale jak się dowiem to może będę wiedział czy na moje LPG też ma to wpływ.
No to musisz pogadać ze swoim serwisem od LPG - ja się niestety instalacjami LPG nigdy nie zajmowałem ale o twoim wielokrotnie mówiłem, że to kompletna porażka.majkaistefan pisze:-a czwarty moze ma wieksza wiedze o usterkach tego pojazdu i nie chcac ich naprawic mowi wlascicielowi ze "wszystko jest w porzadku"
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 7
- Rejestracja: 02 lip 2014, 20:47
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
sprinter313 - tutaj osoba polecana przezemnie i innych kolegów z forum - http://www.serwis-smp.pl/
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044